neděle 12. září 2021

Srbické Stonehenge

 ... na Plzeňsku ...
Minule jsem Vám slíbila, že Vás vezmu na krásné, ne moc známé, místo.
Tak tak činím a věřím, že se Vám tu bude líbit. 
Zahlédla jsem fotku někde na fb, a když jsem zapátrala, kde že Stonehenge leží, 
věděla jsem, že se na toto místo někdy podívám. Ani jsem netušila, že to bude tak rychle.
Pohodlně se tedy usaďte a potichu nakukujte.

Toto je dílo tří nadšenců, kteří začali svážet velké kameny z polí 
a postupně je začleňovali do krajiny.















Bylo tu krásně. 
Kdybych neměla ještě dvě hodiny cesty domů, seděla bych tu určitě do slunce západu.

Přeji i Vám příjemné dny plné prima zážitků.
Dáša F.

PS: Tento víkend byl ve znamení oslav. 
V pátek slavila segra kulatiny a v sobotu měli oslavu bráchovo děti. 
Všude bylo moc fajn a všude bylo moc jídla. :o)
Od pondělí bych potřebovala nasadit redukční dietu. 
Hi, hi, diety nedržím, ale zredukovat váhové přírůstky potřebuji.

20 komentářů:

  1. Zajímavé mystické místo. O redukci ani raději nemluvím))

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, tak to je překvapení, a že mne hned tak někdo něco nového nenaservíruje! Máš to skvěle nafocené a báječně sis tam užila. Všem oslavencům pevné zdraví a hodně štěstí.
    Včera poprvé v životě jsem na zájezdu odolala kávě a dortům a dala jsem si jen čaj a bylo mi z toho smutno. Ale vydržela jsem to.( a černé pivo! ) Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, oprava: ,,že mi hned tak,,
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši já mám taková místy ráda. Mají něco do sebe. U nás na Dymníku stojí Kamenná hvězda, nebo Kamenný strom života. Na stavbu byly použity kameny nalezené při rekonstrukci náměstí v Jiřetíně pod Jedlovou a na Dymník převezeny, kde byly postaveny dle propočtů a vzniklo tak velice zajímavé místo. Přeji všem oslavencům hodně zdraví a štěstí. a Tobě krásné dny pozdního léta.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, o tomto místě také nevím. Díky, že jsi nás tam vzala. Tvoje fotky jsou krásné.
    Redukci váhy bych potřebovala jako sůl.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, zase moc povedené fotky krásného, až mystického, místa. Měj se hezky. Pavla

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, ahoj. To je krásné, zajímavé místo. Četla jsem o tomhle místě, ale podívala jsem se tam až díky Tobě! Přeju hezké dny. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, ráda věřím, že tam bylo krásně!
    A jídlo - 11 dní na Krétě... ani nemluvím, jenže kdo by odolal...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, tak to je nádhera. Moc krásné místo, díky že jsi nás tam vzala. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Dášo. Tedy, já jen koukám, kolik krásných míst jsi stihla přes léto navštívit a vyfotit. Děkuji za všechny ty fotky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, já mám pocit, že bychom potřebovali zhubnolut všichni :-)
    Jinak ... moc pěkné a kouzelné místo, o existenci jsem netušila.
    Díky a zdravím. Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. To je fakt nádherné místo, dýchá z něj pohoda klid. Díky za super fotky 😉

    OdpovědětVymazat
  13. Tvoje příspěvky nikdy nezklamou. To je tedy místo !
    Povedlo se ! To se Ti to fotilo! Bezva fotky !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Dášo,
    moc zajímavý článek, už si to píšu na seznam míst, kam se chci podívat.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Marcela Nordic Passion15. září 2021 v 8:12

    Daso, nemela jsem ani tuseni, ze neco takoveho v CR mame:-). Moc pekne misto, obdivuji nadsence, co do toho sli:-), museli se nadrit. M.

    OdpovědětVymazat
  16. Zajímavé místo. Dobrý nápad, skvělá kondička.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, to koukám, co lidi nenapadne a do čeho dají úsilí. Zajímavé a určitě bude i víc navštěvované.

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, je to krásné místo s kameny. Autoři měli super nápad. Děkuju, že si nám ten zajímavý kousek naší země ukázala. Měj se príma :-)

    OdpovědětVymazat