čtvrtek 31. prosince 2020

PF 2021

... a zámek Hluboká ...
V pondělí po obědě jsme se zajeli podívat na vánoční Hlubokou.
Máme ji takřka za humny, takže proč se chvilku neprojít kolem zámku.
Bylo krásně, i když zataženo, jen ten sníh chybí.









Za sněhem jsme tedy vyjeli v úterý. 
Ale o tom až příště.

Dnes vám chci poděkovat za přízeň v letošním roce, 
za krásné komentáře, které mi zde necháváte, 
za možnost nakouknout k vám na blogy,
prostě za to, že jste tu se mnou.
Letošní rok byl hodně těžký, ale pevně věřím, 
že rok na konci s jedničkou bude o něco lepší.
Do nového roku Vám ze srdce přeji pevné zdraví a hodně štěstí.
 To ostatní už je na nás.
Dáša F. 




37 komentářů:

  1. To musel být parádní výlet. Zámek Hluboká je jeden z nejkrásnějších. Byla jsem tam jen jednou, kdysi dávno, když byly holky malé a do dnes na to vzpomínám. I mini ZOO Ohrada se nám líbila.

    OdpovědětVymazat
  2. A Tvé přání je neméně krásné.
    Přeji Ti do toho nového roku jen všechno dobré. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, opět krásné fotky z krásného místa. Přeji ti v dalších dnech jen to dobré.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, děkuji za pohadkové místo na finále roku i ta všechny Krásné výlety v tomto roce s tebou.
    Přeji ti do nového roku pevné zdraví, všechny dny šťastné a vždy jenom dobré světlo...

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, přeji příjemný poslední letošní den a PF 21!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Když vidím fotky zámku Hluboká, tak hned slyším :,,zavaž mi střevíček" :-).
    Takže díky za fotky, vybavila se mi návštěva tohoto místa dva roky zpátky.
    Hezký den, příjemný silvestrovský večer a v novém roce jen všechno OK.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný výlet a zajímavé fotografie.V tom zamračeném dni působí fotografie zámku jinak,ale líbí se mi moc.Jsou nádherné.
    Dášo,do nového roku Ti přeji všechno nejlepší,štěstí,pohodu a hlavně zdraví.Přeji i Tvé rodině a Terrince posílám pohlazení

    OdpovědětVymazat
  8. Na Hluboké jsem byla letos v létě poprvé a byl šílený hic.
    Už ráno v devět ze mne kapal pot a dokonce jsem si odmítla dát kávu, což je v mém případě signál nejvyšší obezřetnosti :)
    Co popřát, aby to nebylo klišé, tak snad v novém roce normální život, jednoduchý, prostý a přesto objímající, lidský a bez zbytečných překážek.

    OdpovědětVymazat
  9. Na Hluboké jsem byla jako malá s rodiči a sestrou.Moc krásný zámek.Hezký den a vše nejlepší do nového roku.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, Dášo. Do nového roku přeji štěstí a hlavně zdraví.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Dášenko, přeji šťastný a spokojený nadcházejí rok, hlavně ale zdravý.🧡🍀

    OdpovědětVymazat
  12. Na Hluboké je to krásné. Doufám, že příští rok bude situace příznivější, abychom se mohli vypravit na Hlubokou na Myslivecké slavnosti. Letos se bohužel nekonaly. Ale třeba by si to vynahradíme příští rok, a už ve třech 🙏
    Také Ti přeji do nového roku jen to nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, i Tobě přeji do nového roku vše nejlepší. Ať nás těší krásné fotografie z Tvých cest i v roce 2021. Marie

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné fotky. Do nového roku 2021 přeji vše nejlepší ♥♥

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tohle bych taky chtěla mít za humny! Nevěřím na čísla a nevěřím že bude líp. Vím že si to lidé přejí a vkládají vždy do nového roku velké naděje, a pak jsou zklamaní. Já ne a nejsem pak zklamaná. Těch zklamání je i tak v životě tolik .... asi jediné co si lze přát je neochořet. Na těle i na duchu. To si myslím je to jediné co si stojí přát.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášenko, jestli můžu tobě něco přát - tak jedině, zůstaň svá. A zdraví tobě a Mírovi.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, hodně zdravíčka. Za Hlubokou děkuji. Je to moje srdcovka. Bohužel, letos jsme ji viděli jen z dáli, možná příští rok se podaří.

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, přeji zdraví, to ostatní záleží na nás. J

    OdpovědětVymazat
  19. Marcela - Nordic Passion31. prosince 2020 v 14:03

    Daso, dekujeme, i ja preju cele tve rodine hodne zdravi a stesti, to je nej, Hluboka i bez snehu krasna, i kdyz snih jsem letos jeste nepotkala a uz ani nepotkam, a to mi trochu vadi, ale jsou i jine pekne veci:-). M.

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo, díky za krásné fotky ze zimní Hluboké. V zimě jsem tam nikdy nebyla.
    Přeji Ti do nového roku hodně zdraví a příjemných zážitků z cest.

    OdpovědětVymazat
  21. Dášo,do Nového roku hodně zdraví a štěstí.

    OdpovědětVymazat
  22. Dášo na Hluboké jsme byli v pátek 13. března, kdy všechna ta hrůza teprve začínala. Bylo tam stejně jako na tvých fotkách, jenom bez vánočního stromečku.
    Přeji ti do nového roku hlavně zdraví a mnoho cestovných zážitků.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý večer Dášo, hezké fotky zimní Hluboké, já tam byla jen jednou kdysi dávno.Kde se dá koupit takový hezký kabátek, co má na sobě pejsek v minulém příspěvku ?(Kumík od syna má problémy s plotýnkou) Přeju všechno nejlepší do nového roku, hodně zdraví. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, obleček jsem koupila v Písku, odkaz: https://www.tommiland.cz/oblecek-marlin-eanHK004-skup163.php
      Červený už jsem nenašla, ale posílám odkaz na modrý. D.

      Vymazat
    2. Kecám, už jsem našla i červený. https://www.tommiland.cz/oblecek-winea-eanHK059-skup163.php

      Vymazat
    3. Dášo, děkuju za odkaz, podívám se. Lenka

      Vymazat
  24. Milá Dášo, přeji zdraví a spoustu šťastných cest a výletů!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  25. Krásná procházka kolem Hluboké. Děkuji ti za ni. Přeji ti do Nového roku hodně zdraví, lásky a domácí pohody.

    OdpovědětVymazat
  26. Já na Hluboké nikdy nebyla, až teď, díky tobě. Aspoň zvenku.
    Dášo, všechno dobré do nového roku.

    OdpovědětVymazat
  27. TAK TAM JSEM NIKDY NEBYLA, KRÁSNÝ ZÁMEK. HODNĚ ZDRAVÍ DO NOVÉHO ROKU PŘEJI. :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Dášo, do nového roku hodně zdraví, naděje a lásky P.

    OdpovědětVymazat
  29. Dášo, i já ti přeju krásný rok 2021, který nám snad přinese taky nějaká příjemná překvapení.

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Dášo,
    já se ti musím přiznat, že jsem děsná ostuda. Studovala jsem v ČB a nikdy jsem se na Hluboké nebyla podívat. Musím to opravdu napravit... Také ti přeji vše nejlepší do nového roku. Doufám, že bude ve všech ohledech lepší než minulý...
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Škoda toho sněhu, to by atmosféra byla přímo kouzelná :-) Přeji v novém roce hodně inspirace, spoustu důvodů k radosti a taky trochu té obyčejné všednodennosti, o níž jsme v roce minulém tak náhle přišli. Myslím, že letos bychom si jí všichni zase zasloužili :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Dáši, i tobě krásný nový rok..Sv.

    OdpovědětVymazat
  33. Dáši,
    krásna prechádzka...
    Prajem Ti krásny a úspešný Nový rok a hlavne veľa zdravia, to je naj!
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat