sobota 12. prosince 2020

Zima

 ... jako v pohádce ...
Tento příspěvek jsme chtěla napsat už začátkem týdne, 
ale nějak se stále něco děje a tak se ani k počítači moc nedostanu.
Třeba: už pár dní mi nefunguje kávovar, který jsem si koupila na jaře 
a tak řešíme reklamaci a jak ho dostat do vzdáleného servisu.
Zítra ho musím pořádně zabalit 
a v rámci reklamace si prodejce zařídí jeho převezení k opravě.
No nevím, jestli na Vánoce budeme pít dobrou kávičku 
a nebo si dáme jako dříve rozpustnou. :o)
Uvidíme.

Dnes vám ukáži pár fotek z cest.









Sníh napadl i k nám,  na zahradu.



Perníčky jsem pekla první adventní víkend a minulý týden jsem napekla ostatní cukroví.
Dnes jsme byli pro stromeček a odpoledne jsem balila dárky, ale tentokrát jich moc není.
Sice jsme se tak všichni domluvili, přesto je to divné. No, mám ještě čas,
tak třeba nějaký dárek stihnu dokoupit. :o)



Zítra už zapalujeme třetí svíčku na adventním svícnu (věnec to není) 
a já Vám teprve ukazuji fotky z prvního víkendu.
Letí to letí.
Na náměstí nejsou trhy a už ani stánky s punčem, které tam byly začátkem adventu.
Letos prostě pusto prázdno. Je mi z toho všeho smutno, 
ale naštěstí s rodinou se vídáme a děti přijdou i na Štědrý večer, 
tak se s Mírou máme na co těšit. :o)

A jak se těšíte Vy?  
Zvládáte přípravy v poho?
Přeji Vám klidný třetí adventní víkend. 
Dáša F.

PS: Takto k nám nedávno přiběhla Terri z lesa, ... s klackem za obojkem. 
No, jak ho tam dostala opravdu nevíme. :o)


Za chvíli odcházíme na malou oslavu narozenin, 
takže k Vám nakouknu buď dnes navečer, nebo až zítra. 
Jsem zvědavá, jak se máte a co je u Vás nového.


29 komentářů:

  1. Uzasne fotky, kez bychom za okny meli na Vanoce alespon jinovatku, i kdyz pry zrejme ne. Svicen je moc pekny, Daso. Mejte prima dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, to jsou úžasné fotky. Sníh budeme za chvíli znát snad už jenom z fotek, ale tohle je nádhera. Já už mám také něco málo napečeno, ještě jeden druh a je to. Dělám toho málo, sladké se u nás moc nejí. Zdravím a přejí klid a pohodičku ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  3. krásné zasněžené fotky, ano těšíme, měj hezké dny,Sv.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši,
    fotka ako z rozprávky, nádhera, krása... chcela by som tam byť :-)
    Terri je zlatíčko a ako vidím veľmi živé... posielam pohladenie.
    Prajem krásny advent,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Zima je neskutečně fotogenická. A tyhle fotky to jen dokazují! Krásné jsou! :) Úplně pohádkové.

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  6. Už mi tam chybí jen děda Mráz a jeho dotaz Už je ti teplo, děvče? Já jsem dlouho toužila mít sáňky samochodky!
    Dášenko, tahle krása mi přišla vhod! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná, bílá ledová krása.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, takovou opravdovou zimu jsem už dlouho neviděla. Jakoby to bylo z jiné planety. Krásné fotky a Terri s klackem mě rozesmála, díky. Měj pohodovou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši to jsou nádherné fotografie. nás je pořád zataženo, mlhavě a šedě, celé dny tma, že se musí svítit. Ani ven se nechce a že se ráda toulám přírodou a už mi to chybí. Teri s tím klackem. Je záhada jak se jí pod obojek dostal ..Hlavně že si neublížila...Krásné dny přeji vám všem.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, je to u vás jako v pohádce, venku i doma.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo,zimními fotkami jsem naprosto unešená,jsou nádherné.Kdyby tak bylo aspoň kolem Vánoc.
    Doma to máš krásné a pěkně nazdobené perníčky.My tím,že jsme covid prodělali,tak se s rodinou vídáme a také se všichni uvidíme o Vánocích a i se sourozenci,já budu mít velkou narozeninovou oslavu,tak se těším.
    S klackem je to záhada,hlavně,že se na něj nenapíchla.Vím,jak Bleky sebere každý klacek,někdy přímo větev a lítá s ní,jak blázen.
    Dášo,měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
  12. Ach, kdyby byly Vánoce takhle bílé. Krásné fotky!
    Doma už to máš krásně nazdobené, perníčky a chaloupka na jedničku.
    Klacek za obojkem je tedy doslova rébus.
    Pohodovou třetí adventní neděli, Dáši !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, to je nádhera, skutečně fotky jako z pohádky!
    Bez kávy bych být nemohla, tak ať taky brzo vaříš!!!
    Terri je tedy číslo - hlavně, že se nezranila :o)
    Posílám pohlazení a pro tebe přání krásné adventní neděle. Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, díky za obrázky od Mrazíka, jsou přímo snové...
    Ať všechno dobře dopadne, káva, dárky, celý předvánoční čas ;o).
    Dávej pozor na cestách a pohlaď tu vaši hlídací kouzelnici...

    OdpovědětVymazat
  15. Takovouhle bílou nádheru tu nijak moc nemíváme, bohužel. A když, tak na protějším hřebeni a než se tam dostanu je po parádě. U nás se dárky už dlouho nedávají. Jen malým dětem. I když letos jsem maličkost koupila i zeťákovi, dceři a ještě přemýšlím co synkovi. Napečeno skoro je, dnes budu dělat linecké košíčky a pak už jen plnit, slepovat a polévat polevou.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná zimní atmosféra.
    Přeju pohodový adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, krásné zimní fotky. Bílá zimní pohádka. Držím palce, ať je reklamace kávovaru rychlá a přeju krásnou třetí adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  18. Ty zasněžené fotky jsou jako z Mrazíka :) Přeji ať se reklamace vydaří a kávovar zase slouží tak, jak má

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný pohled na zasněžená místa, to bych na vánoční svátky brala :-), jít se pěkně provětrat a brouzdat sněhem.
    Já myslím, že Teri ten klacík za obojek zasunul :-).
    Také mám napečeno, dárky omezujeme rok od roku, budeme šťastní, pokud se budeme moci setkat se všemi dětmi o svátcích, snad nedojde k žádnému omezení a budou moci za námi přijet. Na to jediné se nejvíce těším...
    Dášo, měj se moc hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo, zasněžené fotografie jsou jako z pohádky.
    Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  21. Opravdu jako z pohádky. A ta perníková chaloupka, ta je nádherná. Pobavil mě klacek za obojkem :-))))

    OdpovědětVymazat
  22. Dášo, to je nádhera, ta omrzlá krajina. Jako z pohádky! Fakt překrásné. U nás maličko sněžilo 1. prosince, od té doby nic. Ale ani náhodou nebylo bílo, spadlo jen pár vloček. Ale uvidíme, třeba ještě budou Vánoce na sněhu.
    Terri je hezky vymóděná :o)
    Dášo, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  23. Dáši, nevím jestli takovou nádheru v Praze letos uvidím. Je to jako v pohádce o Mrazíkovi. Dárečky letos v rodině máme také skromné, jen maličkost. Ani by mne nebavilo chodit po obchodech. Šla jsem přes Staroměstské náměstí, krásný vánoční strom, ale bez vánočních stánků, lidí, svařáku - atmosféra byla smutná. Snad bude příští rok lépe. Přeji ti krásné vánoční dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  24. Dášo, parádní ledové království. Tvé povedené fotografie mám ráda. M.

    OdpovědětVymazat
  25. Ta zima je skutečně kouzelná. Krásné fotografie. I perníčky vypadají moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný čas přeji. Stíhám vše tak nějak poklidněji)))
    U vás je takhle nasněženo? U nás nic není. Máš nádherné foto.

    OdpovědětVymazat
  27. Dášo, Tvé fotky mě přenesly do vánoční atmosféry, která mi letos hodně schází. Snad ještě najdu sílu atmosféru vytvořit.
    Přeji krásný čas plný naděje a lásky.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  28. Sněhové pohlazení po duši. Nádhera v bílém. Děkuji ❤️

    OdpovědětVymazat