sobota 19. prosince 2020

Linecké cukroví

 ... a z města do města ...
Dnes jsem nazdobila Ischilská kolečka a linecké cukroví.
Zítra zabalím ještě dokoupené dárky a snad budu mít vše nachystáno.



Moc mi chybí trhy a setkávání s přáteli, stále se nemůžu nějak vánočně naladit. 
Teda doma ano, tam mám nazdobeno, ale ve městech je to takové divné, prázdné.
Prostě jiné, smutné. 
Třeba ve Velešíně - Rouhův betlém není vystaven jako celek, 
ale jednotlivě, v oknech domů a ve výlohách obchodů.
Muzea jsou také zavřená, takže ani na Krýzovy jesličky se nepodíváte.
A v centru Č. Krumlova je liduprázdno. 
Dnes vás vezmu křížem krážem jihočeskými městy.

Podzimní Jindřichův Hradec



Samsonova kašna a Bludný kámen v Č. Budějovicích 





Liduprázdný Český Krumlov.


Přiznám se, že ráda nakukuji k Vám 
a snažím se načerpat vánoční atmosféru z Vašich fotek měst, domovů 
a různých míst, která zde zveřejňujete. 
Díky za to, moc mi to letos pomáhá.

Přeji Vám krásný čtvrtý adventní víkend 
a ať vše zvládáte jak nejlépe můžete.
Dáša F.



28 komentářů:

  1. Dáši máš nádherně nazdobené cukrovíčko - jak od cukrářky. Musím napsat, že jsou to smutné Vánoce, prázdné ulice - také to na mně vše dopadá, ač doma mám nazdobeno. Věřím, že příští roku bude veselejší.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Je to divný čas. Ale za rok to zase dáme !!!!
    Wow , ty jsi rozená cukrářka.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné cukroví, moc se mi líbí!
    Kéž bude nový rok zase normální..
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, cukroví máš krásné. My děláme linecké jen s marmeládou...
    Prádzná města mají taky svůj půvab, ale bez možnosti posedět chvíli v hospůdce a koukat náměstí to není úplně ono... Ale fotky máš moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, cukroví máš úžasné, krásně nazdobené. Prázdná města vypadají zvláštně. U nás tomu tak není. Dopoledne je město plné lidí, a vyprázdní se až navečer. Obchody byly dlouho zavřené a tak lidi dohání vánoční nákupy. U supermarketů jsou dlouhé fronty venku a tak plno lidí raději chodí do těch menších obchodů, kde není takový nával. My také chodime raději ke zdejším drobným obchodníkům, Protože hlavně oni musí tuto krizi přežít a udržet své obchůdky do budoucna. Letošní rok nám nezačal moc hezky pak přišel covid a tak doufáme, že příští rok se to zlepší. Přeji Tobě i celé rodině krásné a pohodové Vánoce a všem hlavně pevné zdraví.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, máš krásně napečeno, já letos nepeču. Krásné fotky. Měj pohodovou čtvrtou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, krásně napečeno. Ano, máš pravdu, v tom to divnočese venku vánoční atmosféra chybí. Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, ty nemáš linecké jako malované, ty ho máš malované!!! Nádhera!
    A jinak, atmosféra je skutečně podivná, je to na nás všech, abychom si ji udělali doma. Musíme věřit v lepší časy.
    Přeji krásnou adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Cukroví máš tedy jako rozená cukrářka. Atmosféra ve městech je opravdu divná. Jsou sice osvětlená, vyzdobená, ale chybí jim vůně. Ale musíme věřit,že bude lépe. Musíme prostě vzít fakt, že letošní Vánoce budou trochu jiné, ale i tak mohou byt pěkné.
    Příjemnou čtvrtou adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo,cukroví máš naprosto vymazlené,krásně jsi ho nazdobila.Tvoje města jsou od nás vzdálená a tak jsem ráda,za krásné fotografie.U nás je město prázdné o víkendech,ale v týdnu je tu pořád ruch a hlavně mně vadí množství aut,které projíždí přes náměstí.Přitom na Harrachov je odklon,aby se nemuselo jezdit právě přes město.V okolí venkovní betlémy jsou,pár jsme jich navštívili a měli by být ve městě i vánoční trhy.Možná se pojedeme podívat,zda se při zhoršení situace vůbec konají.
    Jaké budeme mít Vánoce doma záleží na nás a já věřím,že si je užijeme,jak s rodinou,tak s přáteli.Moc Ti to přeji
    Měj hezkou poslední adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mi chybí vánoční trhy a výstavy a ještě ani nevíme, jak to bude letos s rodinným setkáváním ....
    Krásný zbytek adventu.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, máš nádherně nazdobené cukroví. A ostatní fotky krásné jako vždycky. Pěkný adventní čas. P.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, zdravím tě, hospodyňko, cukroví cítím až sem. Není všude smutno, u vám je světel dost. Snad už brzo bude i radost z překonané těžké doby. U nás je dost chodců hlavně z řad pejskařů, aspoň že to se může. Dnes večer budou u nás zpívat místní dívenky z rozhlasu, punč nebude, setkání sousedů jen z okna do okna. Příště snad už bude líp. Přeji ti co nejlepší 4. adventní neděli ☺

    OdpovědětVymazat
  14. letos, ač jsem měla problém si vybrat na jaký adventní výlet jet, jsem nakonec nebyla nikde, což je po pěti letech poprvé. A moc mi to chybí. Ono naladit se na vánoce v takovým počasí jaký je ani člověk pořádně nemůže. A při tom co se děje už vůbec ne.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí to zdobení barevnou čokoládou. je to smutný čas, když jsou města tak tichá...bez radosti.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášenko, cukroví máš nej, už jsem se nad ním rozplývala několik let zpátky. Prostě úžasné.
    Ty vodotrysky v J.Hradci ani nevím, kde jsou, to je nějaká novinka? Budu muset navštívit!
    Dnes jsem měla nehodu, přijela mladší vnučka a šla jsem jí ukázat, co mám poschovávané
    ( linecké a pod. ) a spadla mi krabice a cukroví se vysypalo v ložnici na koberec, tak jsem potřetí dnes luxovala. A nakonec se tak moc nestalo, ale v první chvíli jsem měla namále.
    Dášenko, mějte se s Mírou hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  17. krásně máš nazdobeno, adventní města mám moc ráda...Sv.

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, cukroví máš nádherné, jako od cukrářky. Je to letos všechno jinak, ale musíme se s tím smířit. Snad bude ten příští rok příjemnější. Měj se krásně ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, máš krásné linecké, moc hezky nazdobené. Krásný předvanoční čas přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo, ty máš to linecké jako malá umělecká díla!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  21. Dáška,
    koláčiky máš výstavné, škoda zjesť :-)
    Máš pravdu, tento rok je všetko iné, aj predvianočný čas...ale pevne verím, že raz bude zase všetko aspoň sčasti tak, ako po iné roky.
    Prajem Ti krásny advent, rada k Tebe chodím a navštevujem rôzne miesta a mestá... ďakujem.
    A.

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, pěkné fotky a především nádherně nazdobená Ischilská kolečka! Tento rok je opravdu vše jiné, divné ... ale musíme doufat, že bude lépe! Přeji Ti krásné a klidné vánoční svátky a do nového roku jen to dobré, hlavně zdraví ♥ M.

    OdpovědětVymazat
  23. Dášo, mám to podobně. Snad zítra chytnu tu tu vánoční náladu.
    Přeji ti krásné vánoční svátky a lepší rok 2021 ve zdraví. Jitka

    OdpovědětVymazat
  24. Dášo, máš cukroví krásně nazdobené a procházka je taky příjemá.
    Přeji ti poklidné svátkeční dny.

    OdpovědětVymazat
  25. Dáši, krásné fotky cukrovíčka a koutků domova!
    Přeji příjemné vánoční svátky. :-)

    OdpovědětVymazat