pátek 18. září 2020

Luhačovické korzování

 ... a hned dvakrát ...
po sobě.
Když jsem minulý týden ve středu jela na poradu, vlastně tentokrát na školení, 
říkala jsem si, kde bych se mohla cestou zastavit. 
A protože jsme měli nové ubytování, 
které bylo asi 11 km od Luhačovic, a v nich jsem nikdy nebyla, výběr byl jasný. 
No a druhý den se nás na penzionu sešlo víc, 
a většina kolegyň v Luhačovicích také nebyla, tak jsme si výlet ráda zopakovala.
Zvu vás tedy na kolonádu a do parku.

Sluneční lázně














Bylo tu moc krásně, jenom by to chtělo víc času na korzování.
A co vy? Byli jste někdy v Luhačovicích?

Přeji vám krásný víkend plný sluníčka.
Dáša F.

PS: Ještě malá velká změna u nás doma, tentokrát do růžova. :o)





PS 2: Dnes celý příspěvek píši v novém bloggeru. 
Na začátku příspěvku řádkování odskočené a nejde mi srovnat,
 v závěru už řádkování správně.  Nechápu.
Ale hlavně, že to nějak funguje. :o)

29 komentářů:

  1. Dáši, Luhačovice máme nedaleko, občas zajedeme na Otvírání pramenů.
    Jurkovič je Jurkovič ;)
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášenko, byla jsem tam dvakrát a moc se mi líbily.Koukám, že jsi měla pěkné počasí.
    V bytě příjemno. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Daso, krasne jsi je zachytila. Luhacovice vidam na blozich a fotkach, nebyla jem tam, rada bych...jednou:-). A ruzova je tedy hodne vesela, to znaci dobrou naladu, rekla bych:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Daši,Luhačovice mám kousek,často zde jezdíme,jen tak na procházku a kávu,růžová tvému domovu sluší,Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. V Luhačovicích jsem nikdy nebyla,ani nevím,kde jsou.Ale podle tvých fotografií musí tam být krásně.To máš fajn,že se díky školením podíváš na různá místa.
    Doma to máš krásné,do barvy s růžičkou.
    Dášo,měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. V Luhačovicích jsem párkrát byla. Jsou kouzelné. Dívám se, že už je asi vše na kolonádě hotové.
    No, a nový blogger mi také dává zabrat. Vůbec nechápu, proč jsou zničehonic jiná písmena a nebo řádek úplně nekonečný a ne a ne se zalomit. Ale, jak píšeš, hlavně že to nějak funguje.

    OdpovědětVymazat
  7. V Luhačovicích jsem nikdy nebyla a tak děkuji za krásnou procházku.
    Někdy se také s novým nastavením blogu peru, ale snad se to časem naučím.
    Měj krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši v Luhačovicích jsem byla v červenci, fotky jsem si dala z foťáku do počítače, ten se mi pokazil a teď abych jela do Luhačovic fotit znovu :-) Je tam krásně, moc se nám tam líbilo a není to od nás zase až tak daleko. Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, Luhačovicemi jsem několikrát projížděla, ale čas na korzování nebyl. Děkuji za krásně zdokumentovanou atmosféru lázní i tu u vás doma!
    Měj příjemný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. V Luhačovicích jsem byla jen jednou, ale už je to docela dávno. Ale líbilo se mi tam moc.
    Dáši, taky jsem si nevěděla co se řádkováním, ale jedna z blogérek mi poradila.
    Až text v úvodu napíšeš, označ ho a pak klikni na lištu kde je ikonka pro odrážky s puntíky. Musíš kliknout asi dvakrát až ty puntíky zmizí. Je to jenom o vyzkoušení.Pak už není problém. Ale funguje to.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc díky. Už jsem to vyzkoušela a opravila. Já ty změny tak nemusím .... :o)

      Vymazat
  11. Nový blogger mi vůbec nevyhovuje. Ach jo.
    Tvoje nové růžové ladění je krásné a v Luhačovicích jsem byla a moc se mi tam líbilo.
    Hezký víkend. E.

    OdpovědětVymazat
  12. Luhačovice máme prošmejděné, byli jsme tam několikrát. Určitě se k pobytu u přehrady i jiným návštěvám tohoto krásného města na blogu dostanu. Dovedla bych si tu představit a vychutnat lázeňský pobyt. Chválím krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, Ty už se přibližuješ k nám na Moravu :-) Luhačovice jsou kouzelné a Tvoje fotky zase nádherné. Měj se krásně. Pavla

    OdpovědětVymazat
  14. V Luhačovicích jsem byla jednou v lázních, líbilo se mi tam moc. Chodili jsme na výlety a byla tam jedna zajímavá cukrárna. Kromě dortů bylo možné objednat si na večer pečené koleno nebo zabijačkové dobroty. Byla jsem tam v listopadu, ale na počasí jsem měla kliku ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  15. V Luhačovicích přímo ne, tam jsme zajeli jen tak na kraj a zas odjeli, ale trávila jsem víkend na přehradě. Je tam evidentně krásně!

    OdpovědětVymazat
  16. Tak na tomto blogu jsem poprvé, takže přeji dobrý den a ruky podání. Luhačovice znám dost dobře, Byla jsem tam xkrát na výletech, také 2x na týdenním pobytu, ubytování v soukromí, vše co je na fotkách, dost dobře znám a zase bych tam chtěla. Jen s koronavirem v zádech nějak ne. Snad příští rok? Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky! V Luhačovicích jsem nikdy nebyla, je to ale místo na mém seznamu měst, kam se rozhodně musím zajet podívat a tenhle článek mě v tom jenom utvrdil. Krásný den:)!

    OdpovědětVymazat
  18. Luhačovice miluji. Nádherné lázně. Hned bych tam jela.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné lázeňské fotografie, plné klidu, pohody a léčivé vody. Krásný den

    OdpovědětVymazat
  20. Luhačovice jsou mojí srdeční záležitostí, a proto děkuji za fotky, které ve mně vyvolaly hodně vzpomínek. Marcela

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Dášo, na Luhačovice si myslim už léta. Máme to přece celou republiku, na víkend to není, někdy si musíme naplánovat víc dní. Tak zatím moc děkuju za fotky, než to uvidím na vlastní oči, ráda se pokochám u tebe.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  22. Dášo, já byla v Luhačovicích dvakrát, pokaždé na skok. Před třemi lety jsme si tam udělali výlet, když jsme byli na školení u přehrady nad Luhačovicemi. A letos jsme tam vezli mámu na wellness pobyt, tak jsme tam zůstali přes noc, abychom mohli pokorzovat. Luhačovice se mi líbí, jsou takové přiměřeně velké, hezky upravené a se spoustou zajimavých staveb.

    OdpovědětVymazat
  23. Dášo, do Luhačovic občas zajedeme a je to vždy moc příjemné. Doufám, že už je rekonstrukce kolonády hotová a užila jsi si to se vší lázeňskou parádou.
    Pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  24. Já toto lázeňské město neznám a přesto je v mém životě hodně skloňované, má kamarádka tam má syna a vnoučky, nu a od nás hoooodně daleko, takže veliký stesk.
    Co se týče blogspotu, já jsem si stále přepínala do staré verze a jednoho dne bylo po ptákách, pouze nová verze a to jsem čučela na drát :-)
    Jinak fotky krásné jako vždy, když jsem viděla ty prameny ... naši mladí byli ve Varech a Sofinka se intenzívně prolévala prameny, až se báli, aby se z toho ...
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  25. Pro nás jsou Luhačovice hodně daleko, tak jsem se ráda s Tebou prošla. A teď se cítím prima lázeňsky :)
    Hezké dny, Marie

    OdpovědětVymazat
  26. Dáši, to je už dávno, co jsem byla v Luhačovicích, jsou krásné. Děkuji za připomenutí. Měj pěkný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  27. Dáši moc děkuji za tak nádherné fotky. Luhačovice toužím navštívit a opět jsem to zatím nestihla.O to víc jsem vděčná za tvé fotky. Nádhernou změnu jsi pustila k vám domů. Také koketuji s novou barvou 😊. Přeji ti nádherné sluníčkové dny. Z💙

    OdpovědětVymazat
  28. Mě to řádkování hodně potrápilo, už jsem si myslela, že to umím, ale ouha, zase se to podělalo....
    V Luhačovicích jsem byla několikrát, ale vždy jen na skok...

    OdpovědětVymazat