neděle 13. září 2020

Na kameni

 ... Kámen ... 
Jestli jsem si myslela, že prázdniny byly náročné, pracovně hektické 
a v září už bude volněji, mýlila jsem se. 
Září je snad ještě náročnější a tak na blog jsem se vůbec nedostala.
Minulou sobotu i tu včerejší jsme byli pozváni na oslavy narozenin, 
ve středu jsem odjela na dvoudenní školení, vrátila se v pátek, 
včera práce na stavbě a pak oslava, ... mimochodem, bylo moc fajn, 
dnes uklízíme bazén a Míra dozdívá štíty.
Odpoledne přijede dcera se zeťem, kteří se včera vrátili z Bulharska,
takže posedíme a ještě pogrilujeme
 a příští týden jedu zase pracovně na jednu noc na hotel. 
Pak už se snad vše zklidní. :o) :o) :o)
Dnes vás vezmu na srpnovou návštěvu hradu Kámen.
Zastavila jsem se zde cestou domů a zašla si na prohlídku, 
která, díky 20. výročí založení kraje Vysočina, stála pouhých 20 Kč.
A bylo co obdivovat. Tak nakoukněte se mnou.
















Tak co, líbilo se Vám na hradě? 
Pokud ano, snížené vstupné platí do konce září do všech krajských muzeí a expozic.
Pro pány je zde k vidění i výstava motocyklů.

Přeji vám krásnou neděli a klidné dny.
Dáša F.

PS: Ještě přidám pár starších fotek hradu a okolí.









26 komentářů:

  1. Dášenko, to je krásy, ty kočárky pro mne a zasněžené či ojíněné stromy, to je nádhera a motorky pro manžela, díky. Na Kameni jsme byli, ale ne na prohlídce, super tip. A hned i Pacov a okolí by se šiklo. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši přeji aby brzy tyto hektické dny skončily a měla jsi trochu volněji.
    Kámen je krásný hrad. Byli jsme tam před mnoha a mnoha lety, když jsme s manželem zatím jen chodili. :-D
    Měj krásné dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Krasa! Opet toto misto neznam, takze dekuji, treba se tam nekdy dostaneme. A souhlasim, zari je zatim dost napjatea a ja doufam, ze uz take bude vice v klidu. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda. Taky jsme tam letos byli. Léta jezdíme kolem a letos poprvé jsme se zastavili. Ta dvacetikoruna při vstupném nás teda dost překvapila.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši,
    krásne bolo na hrade, vďaka Tebe som tam bola už aj ja :-)
    Nádherné fotky...
    Prajem Ti viac času na záľuby a blog :-)
    Pekné dni, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty kočárky to je takovbá krása,vyvolá to ve mě vzpomínku,že jsem si s podobným jezdila u babičky na dvorku a jsou to ty nejmilejší vzpomínky.Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásný hrad i expozice. Škoda, že je to tak daleko. Přeji Ti krásný zbytek neděle a pohodový týden, kdy má být ještě to pravé babí léto.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, moc pěkné, vůbec jsem o Kameni neslyšela. Je v dobrém stavu a to vstupné - neuvěřitelné.
    Pěkný a klidný týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, díky za další tip na výlet. Krásné podzimní dny. Pavla

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo,hrad se mi moc líbí.Místnosti jsou takové světlé a ty kočárky,to bych si užila.Ale název Kámen mně nic neříká a když jsem se podívala tak je kousek od Humpolce,kde je naše vnučka na intru.Třeba pro ni někdy pojedeme.
    Měj hezké dny.Máš je tedy pořádně nabité

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná prohlídka za hubičku )))
    Přeji poklidnější dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, tak hradě Kámen jsme byli kdysi dávno se synem. Tenkrát tam byla jen výstava motorek, kočárky tam nebyly. Asi budu muset přesvědčit manžela, abychom si tam výlet udělali znovu, protože by se mi tahle výstava určitě líbila.
    Ty fotky s ojíněnými stromy doufám nejsou ze srpna :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, ty máš nabitý program.
    Hra Kámen neznám. Na tvých fotkách se mi moc líbí. Hned ta první je taková pohodová. A těch kočárků, jeden krásnější než druhý. Ty starší fotky, zimní, jsou kouzelné.
    V první chvíli jsem si hrad spletla s jiným, s Kostkou... To bude tím, že čtu Poslední aristokratku :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, je to už hromada let, co jsme tam byli s dětmi. Děkuji za připomenutí!
    Přeji příjemný týden a ať se všechno daří! Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Dávám Ti za pravdu, bylo co obdivovat. Krásné prostředí hradu, ale i jeho okolí.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, jsem asi ostuda, ale hrad Kámen vůbec neznám :( Ta sbírka kočárků je naprosto úchvatná.
    Musím jít kouknout do mapy, kde jsi to vlastně byla.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  17. Jak zimu nemusím a vůbec se na ní netěším, tak ty ojíněné fotky jsou úžasné! O tom, že existuje zámek tohoto jména sice vím, ale nějak jsem nevěděla a vlastně ani nevím kde bych ho hledala....

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, zase zážitek. Ty kočárky, nadhera!

    OdpovědětVymazat
  19. Hrad Kámen je krásný jak zvenku, tak i jeho interiéry. Ráda jsem se tam znovu podívala a kochala se hlavně kočárky.
    Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  20. Interiéry zámku jsou nádherné a ta sbírka kočárků, to je paráda. Zámek neznám, tak děkuji za prohlídku. Zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  21. Teda mě dostala hned ta první fotografie... A pak tolik kočárků. I ty starší fotografie z různých ročních období jsou nádherné. Krásný hrad i expozice.

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, tolik krásy najednou. Kochám se. Díky a měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  23. nádherně jsi to nafotila,toto místo vůbec neznám,děkuji,Sv.

    OdpovědětVymazat
  24. Na Kámeni jsme byli, fotky jsou krásné. Moc se mi líbí i ty zimní.

    OdpovědětVymazat
  25. Cesty za historií v tvém fotografickém podání nemají chybu ani v létě, ani v zimě.
    Přeji mnoho zážitků a hlavně pohodu, dokud sluníčko dovolí.

    OdpovědětVymazat