sobota 26. září 2020

Labutě v zámeckém

 ... parku ...
Minulý týden jsem se opět dostala pracovně do Horšovského Týna. 
A již tradičně jsem se šla projít zámeckým parkem. 
Miluji to tam.
Je tam krásně v jakémkoliv ročním období, 
v průběhu tří let jsem zde byla už v každém měsíci z roku. (Mimo prosince.)
V době, kdy byl park zasněžený, kdy kvetl zlatý déšť,  rododendrony, kaštanylekníny
a minulý týden, kdy odkvétala šípková růže.
V létě jsem stihla i prohlídku dvou okruhů, tentokrát bych ale nestihla ani jednu.
Zato labutě mi vše vynahradily.
Jestli vás ještě nenudí procházky Horšovským Týnem, 
tak pojďte se mnou na tu zářijovou.













Tak snad se vám zde opět líbilo, stejně jako mně.
Moc vám děkuji za nakouknutí a za všechny vaše komentáře, 
které mi zde necháváte. 
Jsou mým hnacím motorem, díky kterým mne blogování o to víc baví.
Za chvilku jedu pro maminu a babičku, aby jsme mohly trochu poklábosit 
a až je povezu domů, zajdeme s Mírou možná do kina, na film Bábovky.
K vám, co je u vás nového, nakouknu navečer.
A to mně také moc baví, pokud mám tedy čas.

Přeji vám nádherný prodloužený, 
ač deštivý, víkend.
Dáša F.


29 komentářů:

  1. Daso, je to nadherne misto, to neomrzi, a labute mu davaji zase jiny lesk:-). Jsem zvedava na tvuj nazor a Babovky. Hezky vikend. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, Horšovský Týn má kouzlo kdykoli a líbí se mi tvá věrnost tomuto městečku a zámku, Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Takové zámecké obrázky vždycky udělají radost.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Horšovský Týn neznám a tak jsem si procházku užila a líbila se mi.
    Přeji hezké odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná prochazka i fotky.
    Přeji hezký prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Zámecké parky mám moc ráda a když nechybí rybník, tak to je nejvíc. Horšovský Týn neznám, takže díky za procházku a fotky. Ta první má 1***

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou místa,která nikdy neomrzí.Zámecký rybník s kačenami a labutěmi mezi ně určitě patří.Podle tvých fotografií je tam nádherně.
    Dášo,měj hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, moc děkuji za krásné fotky. Na zámecký park v Horšovském Týně moc ráda vzpomínám.
    Užij si večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, to jsou skvostné fotografie. Moc se mi líbí. Je vidět, jak jsou ještě mláďata labutí zbarvená do šedivé barvy. To jsou opravdu zajímavé záběry. Horšovský Týn je krásné město. Tam by se mi líbilo. Už ty památky jsou tam nádherné. Snad covid19 také někdy ustoupí a budeme ještě mít sílu se tam někde ubytovat a přijet se tam podívat. Děkuji za krásnou podívanou a přeji Ti příjemný prodloužený víkend i když je deštivý. Ale i to má svoje kouzlo...

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, díky za další reportáž z našich západních Čech :) Park je krásný a labutě taky. Užijte si dámské rodinné klábosení i film. Napiš pak, jak se vám líbil.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky. V těchto končinách jsem nikdy nebyla a tak jsem se ráda pokochala. Jako vždy.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, dneska to na reálné procházky moc nebylo, tak jsem se ráda prošla s tebou parkem, okoukla zámek i labutě...
    Hezký prodloužený víkend

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, opět jsi nás zavedla na nádherné místo. Díky a měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  14. Tvoje prima fotky mi přišly vhod v tom dnešním posmutnělém dni do šeda.
    Pěknou neděli, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Moc se mi líbí ta zlatá, které jsou plné fotky.
    Příroda dostává tak nádherný odstín, pozoruji ho už týden a nestačím se kochat.
    Krásnou neděli a těším se na další tvůj pohled na svět :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je nádhera. Labuť je krásný a ušlechtilý tvor. Ta poslední fotka nemá chybu, moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  17. U Dáši všechno při starém:-). Krásné fotografie a pár písmenek k tomu. Pokochala jsem se, užívej podzimu, Dášo.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, z tvých fotek je cítit klid. Příjemné zastavení. Moc se mi líbí ty odrazy zámku a k tomu ty labutě.

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, tak toto je pro nás z ruky, ale děkuji za tip. Jezdíme za kamarádkou do Německa a bylo by to po cestě.
    Pěkné sváteční pondělí. Jitka

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši, díky za "labutí píseň" - krásné fotky - jako vždycky. Měj se krásně. P.

    OdpovědětVymazat
  21. Dášo, hezká procházka v dnešním mlhavém dni, díky. J.

    OdpovědětVymazat
  22. Dáška,
    krásne miesto, dýcha z neho pokoj a kľud...
    Verím, že si si deň užila a zakončila ho kinom.
    Maj sa pekne,
    A.

    OdpovědětVymazat
  23. Dáši, překrásné fotečky, co duši hladí. Věřím, že jste si prodloužený víkend prožili dle představ.
    Děkuji
    K.

    OdpovědětVymazat
  24. Dáši, to jsou krásné fotky. 👍👍 Sluníčko jim dodává teplé odstíny barev a to slunce prosvítající stromem je kouzelné.
    Přiznám se, že podzim nemám ráda, ale když vidím takhle krásné fotky, beru ho na milost.

    OdpovědětVymazat
  25. Dáši, krásné fotky! Nedivím se, že se tam ráda vracíš ... z tvých fotek park působí velmi příjemně! Přeji hezký den, M.

    OdpovědětVymazat
  26. Dášo, pohoda. Zase krásné fotky. Film se vám líbil? My máme zítra divadlo, snad.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  27. to bylo krásně romantické, no a ten západ slunce na konec...nádhera...

    OdpovědětVymazat
  28. No vida, tak ty obloukové výklenky hradu jsou zabedněné a hned to vypadá jinak. Jakápak je asi účel této úpravy? Hotšovský Týn je moje srdcovka a určitě se jdu podívat i na tvoje další fotky.

    OdpovědětVymazat