úterý 7. dubna 2020

Stále krmíme

... a nejen ptáčky ...







... ale i nás.
Dnes jsem objevila recept na blogu u Danči a protože jsem neměla jasno co k obědu, 
tak jsem ho hned vyzkoušela.  
No, trošku vaření jako s panem Babicou, když nemáte šlehačku, 
dejte 12ti procentní smetanu, když nemáte čedar, dejte eidam, hi, hi.
Ale koláč chutnal.



  A díky tomuto receptu jsem vyzkoušela dárek od Ježíška, koláčovou formu. 
Tu jsem jen vymazala Herou.





  
Koláč mohu jen doporučit.
Přeji vám krásné dny plné sluníčka a jarní (letní) pohody.
Dáša F.

PS: A ještě přidám další západ slunce. Stále stejný západ a přeci je pokaždé jiný.





23 komentářů:

  1. Koláč, forma i snímky západu slunka se mi moc líbí, Dášenko, ale nejvíc ten lišejník na stromě!
    Zdravím Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, ten koláč vypadá skvěle! Také vyzkousim. 😍 a fotky krasne. To krmitko je uzasne.

    OdpovědětVymazat
  3. koláč vyzkouším,díky, Sv.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, nádherné krmítko a forma na koláč a všechno ostatní taky :-) Měj se P.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši,
    si profík v západoch slnka :-) nádhera.
    Krmítko pre vtáčiky sa mi veľmi páči a slané koláče sú veľmi obľúbené aj u nás.
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Koláč vypadá náramně, mohla bych ho vyzkoušet. Fotky západu slunce jsou nádherné.
    Přeji pohodové dny. Růža

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dny plné sluníčka, to jsou ty západy o to kouzelnější. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo,všechno jsi krásně nafotila.Máš zajímavé krmítko.Také pořád krmím,ale už budu ráda,když budou mít ptáčkové potravu venku.Dělají mně na balkoně pěkný bordel ze slunečnic.Na slaný koláč bych měla velkou chut,někde se musím podívat.
    Západ slunce jsi zachytila opět nádherný.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, i my krmíme. Krásně si vyfotila vše. Ten západ je luxusní. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, taky ještě krmíme :o) Sebe i ptactvo. A slaný koláč jsem dělala včera k večeři...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Recept u Danky mne taky zaujal. Ty jsi ho už zrealizovala a vidím, že se povedl. Takže taky do toho půjdu.
    Mně se ptactvo fotit nedaří. Tobě se to krásně povedlo a ty západy slunce jsou nádherné!
    Měj se hezky a přeji dny jen a jen ve zdraví!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, také pořád krmím ty malé hladovce. Díky za nápad na slaný koláč, půjdu se do něj pustit. Západ slunce mě pořád fascinuje. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Dáši, tak si tak otevřu Tvůj blog ... a mám hlad. Achjo. S takovou ta poporodní kila s sebou ponesu pěkně dlouho :-D Ptáčci super - nám lítají za plot vybírat ořechy shrabané pod ořešákem, co nebyly úplně košer, tak máme s Heďou taky divado. Nejvíc do našeho bufetu chodí sýkorky, straky a strakapoud :-) Měj prima den :-) Romča.

    OdpovědětVymazat
  14. Pípálky už nekrmím. Krmila jsem ještě začátkem měsíce, jak byly ty mrazy. Ale došla slunečnice, došly oříšky, venku je krásné jarní počasí, takže pípálci už se obslouží sami.:-) Západy slunce jsou náádherné. Nebeské divadlo je vždycky kouzelná podívaná!👏👍
    Přeji příjemné a zdravé jarní dníky.:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jsem moc ráda,že jsi koláč vyzkoušela a že chutnal!!! Ty západy slunce jsou neskutečně krásné.
    Hezkou škaredou středu.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  16. Koláč vypadá výborně a západy též))))
    Přeji krásné jarní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  17. Souhlasím s Evou :o)
    Přeji krásné slunečné dny. J.

    OdpovědětVymazat
  18. Kolac i vsechno ostatni vypada bajecne. Hezke svatky, Daso. M.

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, parádní fotky - sýkorek i západu slunce. Quiche už jsem dělala a docela nám chutnal. Možná bych ho mohla někdy zopáknout.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  20. Hlasují pro koukání na západ slunce s plnou pusou...geniální kombinace.
    Ani jedno nemám poblíž, ale jako by se stalo :-).
    Děkujuuuu

    OdpovědětVymazat
  21. Téda, Dáši. Krásné fotky, jako vždy. Super jídlo. Připomněla jsi mi moji tchýni, nebožku, ta si vždy vzala z receptu název a vše nahradila něčím jiným (někdy úplně nepochopitelným). No, ale byla vyhlášená kuchařka.
    Měj, pokud možno, hezké dny.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  22. Díky za keramickou inspiraci:) Krmítko i forma na těsto nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
  23. Koláč určitě zkusím, vypadá luxusně :)

    OdpovědětVymazat