sobota 11. dubna 2020

Mám vycházky

... a tak jsem vyjela ...
Po třech týdnech pobytu jen doma či na zahradě 
jsem si požádala o vycházky.
A tak konečně můžu do přírody. 
Na kolo se běžně dostanu málokdy, téměř vůbec a tak jsem ho letos chtěla oprášit.
Naplánovala jsem si zajet jen k řece, přes Opatovice, 
kde na návsi stojí stavení ve stylu selského baroka.
Odtud jsem dojela na Hlubokou a říkala si co dál, buď otočka a zpět domů, 
a nebo pojedu po stezce směrem na Purkarec k přírodní památce Baba.
Měla jsem čas a tak jsem dojela až na Babu, pořídila pár fotek a pak už hurá, rychle domů.
Zážitek v této době mimořádný.
Tak se pojďte projet se mnou.

Opatovice u Hrdějovic




Kovárna










A jsme na Babě, tedy spíše pod Babou. 
Na tu se musíme jednou vyškrábat, je z ní neuvěřitelná podívaná.






Najeto 25 km, tak co, zvládli jste to se mnou?
Přeji Vám krásné Velikonoce, spoustu radosti a hodně sluníčka.
S tím jde tak nějak všechno líp.
Dáša F.

Ach, ty západy ...








24 komentářů:

  1. Dáši, krásné záběry.
    Ven se aspoň na chvilku musí, my se z našeho malého bytu vždycky těšíme do přírody.
    Krásné Velikonoce 🐇🌸🥚

    OdpovědětVymazat
  2. Dášenko, udělala sis parádní vyjížďku a pořídila skvělé snímečky. Cítím vůni jara. A ty západy .... Náádhera!👏
    Přeji krásné, zdravé a pohodové svátky jara.🧡🌞🌷

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, krásná krajina ,ty malované nádherné domy.Už se taky těšíme na kola.Přeji pěkné, spokojené svátky.Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, krásná projížďka. Velikonoční svátky plné pohody a sluníčka. P.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo,krásné fotografie.Kovárna je nádherná i stavení.V poslední době jezdím dost na kole,dnes jsem byla také,ale pořád stejné trasy,chtělo by to někam dál,ale to by mě musel manžel někam vyvézt za město.Ráda jezdím podél řeky,vede tam cyklostezka,ale moc lidí.Tomu se jako ohrožená skupina vyhýbám.
    Měj hezké Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  6. Zapomněla jsem na západy slunce,ty jsou opět úžasné

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný výlet! Ani nevím, co máme za Humny. Musím mrknout, jak velká je to dálka. Možná bych mohla kousek projít s detma pěšky. Pod babu bych rada. Jen pořad nevím, zda se teď smí autem takhle courat mimo obec. Jezdíme jen ke tchýni a nakoupit.
    Krasne Velikonoce! Sabi :)

    OdpovědětVymazat
  8. 25 km je poradna projizdka, ale nedivim se, krasna mista. Hezke svatky. Daso. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, pěkný výlet a ty fotky. SUPER. Užívej si velikonoční svátky v klidu a pohodě. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Dáši, děkuji za krásnou procházku, řekla bych přímo pohádkovou. Moc jsem si ji užila. A zároveň ti přeji klidné a pohodové Velikonoce. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Bože, Dášo! To je taková nádhera! Musel to být úžasný výlet. A ten západ... ach!
    Přeji pohodovou a slunečnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. A to víš, že jsem to zvládla, ani jsem se nenadřela :-)
    Přeji, aby všechny cesty byly plné slunce, pohody a krásné krajiny.
    A ty západy, no jsou božské.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásně jsi se projela a dala nám krásné fotky ze své projížďky. A ten západ slunce- paráda!!
    Hlavně ať nám slunce svítí, je veseleji. Ale je potřeba i deště. U nás tedy víc než dost.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, díky, krásně jsem se s tebou projela a kochala. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Sedím doma, tak jsem ráda, žes mě vzala s sebou.
    Parádní výlet.
    Přeji poklidné jarní svátky. Eva

    OdpovědětVymazat
  16. Tak jsem se taky podívala kousek dál než jen ,,za humna":-). Dášo, jedním slovem - nádhera! Ty chaloupky, řeka, sasanky...západy. Díky za krásnou podívanou, moc pozdravů k vám a hezké Velikonoce.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, ty venkovské jihočeské statky jsou krásné. A cesta kolem vody taky. A ty západy slunce... Prostě paráda.

    OdpovědětVymazat
  18. Ach ty západy!!! .o) Ty víš, jak mě dostat .o) Krásná vycházka, hezké obrázky.
    Pohodové velikonoční svátky!
    K.

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, u tebe je prostě jedno, jaký "posunovač" na trase zvolíš. Krása, moc ráda jsem s tebou zase jela. A ten slunečný bonus? To nejlepší nakonec.

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo, zvládla jsem to projet s tebou a jsem ráda,že jsi do pedálů šlapala za mě :-D
    Moc krásné domečky. A západy neskutečné!!!
    Přeji hezké Velikonoce.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  21. Tyhle jihočeský vesničky jsou úžasně malebný, a Hluboká? No to je vládkyně svého kraje. Jen škoda, že jí kazí panorama Temelín. Počítám, že v týdnu taky sednu na kolo a pojedu fotit na druhý konec vsi. Já už na něm jezdím do práce od změny času, protože večer za tmy se mi jezdilo dost špatně i když samo máme veřejné osvětlení, ale dost zvláštně koncipované. V rovných a bezpečných částech je jedna lampa vedle druhé, a tam kde to je dost zastavěné a není tam moc vidět není žádná, tudíž ty nebezpečnější úseky osvětlené nejsou. A v silnici už zas je děr jak v ementálu. A kde je jich nejvíc? No samozřejmě tam kde není světlo! A světlo na kole to nestačí celé osvítit.

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, fotky jsou velmi krásné od zapadajícího slunce až po baráčky tvoje fotky jsou vždy super Božka.

    OdpovědětVymazat
  23. Ty domečky jsou naprosto pohádkové:) A západ sluníčka mě dorazil. Nádhera!:)

    OdpovědětVymazat