pondělí 13. dubna 2020

Cyklovýlet

 ... do Zlivi ...
Na Bílou sobotu jsem si s Mírou vyjeli na malou projížďku kolem rybníků. 
Bylo krásně, a protože na kole se do přírody smí bez roušky, 
(v obci jsme si ji vždy nasadili), využili jsme tuto možnost volně se nadechnout.
A nebyli jsme sami. :o)  






Ze Zlivi jsem to vzali přes hřebčín Vondrov,




  kolem rybníka Naděje





a přes železniční most zpět, domů.
Když jsem byli na prostředku, projel tudy zrovna vlak, jak já se bála. 
Byla jsem přilepená k zábradlí a ani nedejchala.


Tentokrát najeto 28 km.
Jsem spokojená, nabitá a mám radost, že jsme si konečně našli čas i na kola.

A co vy? 
Jak trávíte volno o těchto Velikonocích?
My jsme dnes dopoledne byli pro jahody a já jsem konečně dosázela pyramidu.


Přeji Vám krásné Velikonoční pondělí, 
spoustu radosti, pohody a hlavně pevné zdraví. 
Dáša F.



32 komentářů:

  1. Dášo, moc pěkné fotky. Taky jsem sázela ještě pár jahod. Na kolo jsme se chystali, ale už to nevyšlo, dnes máme přeháňky.
    Také přeji hodně zdraví.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou naprosto luxusní! :-), vlaku bych se bála taky. My jsme Velikonoce trávili taky venku na vycházce se psem.
    Krásné dny
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. krásné fotky,cyklovýlet se ti vydařil,já mám dnes noční tak jen tak lelkuji,Sv.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáška,
    krásne zábery, až mám pocit, že som tam bola s vami :-) A prejsť 28 km je pekná fuška, gratulujem.
    Pyramída vyzerá super, tak prajem veľa jahôdok.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, tato místa vůbec neznám. Letos asi nebudeme moci do naší milované Itálie, tak to u vás možná prozkoumáme. Na kole jsme nebyli, u nás je dost velký vítr, ale každý den dáme tak 10 km pěšky našimi lesy, vodami a stráněmi.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta pyramida na jahody je super nápad! Oblíbila jsem si vysoké záhony tak, ze postupně tak promenujeme všechny. :) výlet i fotky se mi moc líbí. Já snad po deseti letech oprasim kolo a zkusím zase jezdit. 😂
    Měj se fajn, Sabi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, krásný výlet a fotky, jako vždycky. Pyramida na jahody - to je skvělý nápad. Asi ji budu taky na zahradě potřebovat. Měj se P.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, nádhera. Moc jsem si to s vámi na kolech, i když jen virtuálně užila. Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Daso, krasa, vsechno. Ta pyranida je uzasny napad, to bude jahudek. Zliv kupodivu znam a byla jsem tam na chate rodiny manzela sestry. Vim, zni to slozite:-). Hezke velikonocni pondeli. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo jsi výborná.....kolo i hezké foto. Já ještě letos do pedálů nešlapala)))

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo,další krásný cyklovýlet.Máte moc krásné okolí.Fotky jsou nádherné.Pyramida na jahody je úžasná,to jsem si vždy přála,když jsem měla zahradu.Jenže manžel není na žádnou práci.Velikonoce jsi měla krásně připravené.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  12. Takhle zjara je 28 kilometrů moc pěkná vyjížďka, Dášo. Jahody jsem taky na jeden záhon sázela, nasela mrkev, špenát, ředkvičky a sazečku...Krásné dny jsme trávili na zahradě a dnes se změnou počasí jsem doháněla home office.
    Pěkný večer
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, prostě a obyčejně ti teď víc než kdy jindy tu jihočeskou krajinu na dosah závidím... Nějak cítím, jak mi poslední dobou chybí pohled na vodní hladinu a nějaká ta zřícenina k prolezení. Do lesa se občas dostanu, ale vodní plochy kolem nás jsou plné lidí... Děkuji moc za pokochání, ať ti jahůdky hezky rostou!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, krásná reportáž z vašeho výletu. Tak jsem si vyjela aspoň tvým prostřednictvím a pohled na vodu miluju. Aaronkovi posílám pohlazení a mějte všichni pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný výlet, jižní Čechy máme rádi. Voda, les, co víc si člověk může přát.
    Jako člena železničářské rodiny mě samozřejmě zaujal i most. Krásná stavba.
    Jen se divím, že vám ho nějak nezabezpečili jako součást cyklostezky. Přijde mi dost úzký a ne zrovna bezpečný. Pokud vemu v potaz šířku vozidla a rychlost (ale nevím, jakou tam máte povolenou), asi bych ho radši obešla :D
    Krásný začátek pracovního týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tem most asi úplně součástí cyklostezky není, ale široko daleko není jiný přechod přes Vltavu. Buď zpět na Hlubokou a nebo až do Č. Budějovice. Ale lávky pro jeho přechod jsou po obou stranách, jen s tím kolem se víc bojím. :o)
      Přeji hezké dny. D.

      Vymazat
  16. Nádherné fotky, krásně je u vás! Vzpomínám při nich na náš výlet před měsícem na Hlubokou a Českých Budějovic, od té doby jsme nikdy nebyli, jen na nákupy potravin a to je takový malý horor.
    Hezké dny a krásné vyjížďky !
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  17. To městečko je Zliv? Není tam klášter? On je ještě jeden Zliv u Humpolce a já nikdy nevím který Zliv to je....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude asi Želiv, co ty myslíš, milá Vendy?
      ten hřebčín, o kterém píše Dášenka, neznám.
      Moc pěkný cyklovýlet.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Dášo, udělali jste si krásný výlet kouzelnou krajinou. :-) Na tom mostě bych se asi taky bála, kdyby kolem mě projížděl vlak.
      Jahodovou pyramidu jsme také kdysi mívali, tedy spíš jen půlpyramidu, s ohledem na prostor. Zrušila jsem jí před lety a pěstuji už jen jahody v truhlících. Má to několik výhod. Nemusím se k nim ohýbat a nelezou mí tam slimáci. To byl věčný boj, kdo z koho. Převislé jahody mají velice slušný výnos.

      Vymazat
    3. Vendy, jeli jsme kolem Hluboké nad Vltavou, ve Zlivi jsem nefotila, stavili jsme se v ní na chvilku u syna a pak se vraceli kolem hřebčína domů. Hřebčín je kousek od ZOO Ohrada na Hluboké.
      Pa D.

      Vymazat
    4. Jo, Želiv je u toho Humpolce, ale od Vaňkové z Přemyslovské ságy vím, že v nějakém jihočeském Zlivu byl dost důležitý klášter. A nevím jestli to byl tenhle.

      Vymazat
    5. Já vím o krásném a velkém hřebčíně hned za Třeboní . Patří Výzkumnému ústavu plemenářskému. Takže tam opravdu platí že Okolo Třeboně, pasou se tam koně ...;-)

      Vymazat
    6. Vendy, v této Zlivi se klášter nenachází, nedaleký je ve Zlaté Koruně, ale ten ty asi nemyslíš. Hledala jsem na netu a klášter ve Zlivi jsem nenašla. D.

      Vymazat
    7. Tos úplně nemusela, ale děkuji. On už ani nemusí existovat žádný pozůstatek po něm, přeci jen za víc než sedmset let se hodně změní.... ;-). Psala jsem to jen proto, že právě při vyslovení toho jména mne právě napadne tahle asociace z té ságy o Přemyslovcích.... O Zlaté Koruně vím, tu založil Přemysl Otakar II na truc Vítkovcům na jejich državách. Takové sražení hřebínku rodu který byl v opozici proti králi a vlastně vytvořil takové "království v království" na jihu což samozřejmě královská moc nesla velmi těžce.

      Vymazat
  18. Udělali jste si krásný výlet kolem vody.:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásně jste se projeli. Já jsem letos ještě na kolo nesedla, ale už se taky moc těším.
    Měj pěkné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši je fajn, že takhle vyrážíte na kole!!! Já jsem kolo zkoušela v loni a teda nevim, nevim. Dřív mě to hodně bavilo.Teď mi nějak dělá problém domluvit se s čímkoliv co se podobá sportu. A navíc s těmi mými potíži je to takové složitější.
    Pyramida super. Ať se jahodám hezky roste. Měj krásný den.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  21. Dáši moc krásný, odpočinkový výlet jste si udělali. Já opět v práci, takže u nás beze změny.😊. A ta pyramida je úžasná. Moc děkuji za projížďku s vámi a opatrujte se. Z💙

    OdpovědětVymazat
  22. To je úplně radost pohledět. Krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  23. Modrá je naděje, modrá plus.
    Přiznám se, ohromně to působí na psychiku, i když tam člověk nebyl, touží si na to sáhnout, dotknout se toho, nádhera.
    Jaro má magickou moc, u nás konečně po dvou měsících pršelo a vše se kouzelně zazelenalo.
    Tak Dášo, jaru naproti.

    OdpovědětVymazat
  24. Výletujeme po Čechách s manželem docela často. Ve Zlivi jsme tedy ještě nebyli. Na kole trávíme značnou část volných víkendů, proto si potrpíme na kvalitních doplňcích. Manžel používá značku Nexelo. Jejich cyklo-díly jsou opravdu kvalitně zpracovány. Nejčastěji nakupujeme na tomto e-shopu.

    OdpovědětVymazat