sobota 3. srpna 2019

Svatý kopeček

... a Mikulov ...
Před pár dny jsme se vydali s přáteli na jižní Moravu. 
Místa, kam jsme jeli jsem znala z vašich blogů a moc jsem se na ně těšila.
Ovšem, ze všech navštívených mne nejvíce dostal Svatý kopeček.
Na ten budu vzpomínat hodně dlouho. 
Je vidět odevšad a z něj jsou nádherné výhledy na město Mikulov.
Pro většinu z vás asi nic nového, ale já si připadala jako v pohádce. 
Vše jako na dlani, jen se dotknout.
Neuvěřitelná nádhera, kdo neviděl, musí zažít sám.
Na kopeček jsme se vydali na kolech, ... zbytečně, 
stejně jsem je celou cestu téměř vedli. Zpátky jsme sjížděli jinou cestou, 
pro kola o malinko lepší. :o)
Pak jsme kola vrátili do aut a pokračovali do města pěšky.
Chtěli jsem jít na zámek, ale předtím jsme se chtěli najíst. 
Jaké bylo naše překvapení, že po 15 hodině se nikde nevaří. Nejsou kuchaři.
Najedli jsme se tedy u stánku s rychlým občerstvením a za deště pokračovali na zámek, 
do zahrad.
Obešli jsme zámek kolem dokola a já se pořád kochala. 
Bylo tam krásně. 
(Je tu krásně, ale že je tu krásně, tady je fakt krásně a pod.)
Tuto větu ostatní slyšeli asi 100x a  pak už ji začali říkat všichni.
A ono tam bylo opravdu krásně.
Tak nakoukněte se mnou.





















Ubytování jsme měli s polopenzí, v Panské sýpce, kousek od Mikulova 
a tak po prohlídce jsme jeli na tříchodovou večeři. :o)
... ten den se prostě povedl.

Mějte i vy povedené dny plné krásných zážitků.
Dáša F.

PS: Po večeři jsme zašli do místního sklípku na lahvinku.








16 komentářů:

  1. Kde je ta doba, kdy jsem na Svatý kopeček chodila denně s dětmi na procházku. Moc hezky se nám v Mikulově bydlelo.
    Jsem ráda, že se ti u nás na Moravě líbilo.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, Dáši, to je dobře, že jsi zavítala taky k nám ;).Chápu, je tady faaakt krásně...a to, že se ti tam líbilo s tebe úplně čiší.
    Tak hezké dny i ty další, srpnové.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, je to fakt krása (a já v Mikulově nikdy nebyla)

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo,je to nádhera.Svatý kopeček je pěkný kopec na vyšlápnutí.Když se mi něco líbí,tak se také pořád opakuji,jsem jak u vytržení.Bohužel já Mikulov znám pouze z auta,když jsme někam cestovali přes Rakousko,ale pamatuji si,že je tu hodně vinic a že ty pohledy byly moc pěkné.Fotky máš nádherné.Přeji ti další krásné dny

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, dobře vím, jak ses na Moravu těšil a moc ti přeji, že si ji tak užíváš! Mikulov je skutečně krásné místo, mě při první návštěvě asi nejvíc dostal židovský hřbitov.
    Přeji jen krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě paráda. Morava ta nikdy nezklame. Krásně jsi to zase nafotila.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná ženská na krásném místě, skvělá kombinace.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, díky za připomenutí kraje mého dětství a rodiště. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  9. Mikulov a Svatý kopeček znám jen z pohledu od benzínky, kde se staví po cestě do Vídně. In natura jsem tahle místa ještě nenavštívila. Dcera tam byla dvakrát a neustále o tom básní. Takže když říkáš že to je krása, tak to je krása! ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši,
    Mikulov je nádherný, aj ja sa tam raz chystám :-) A svätá kopček si nenechám ujsť. Proste nádhera a absolútne Ťa chápem.
    Maj sa krásne, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši!!
    Když píšeš, že je to krása- tak fakt je!!!
    Je vidět, jak jste si to užili a pohodově,
    moc ti to sluší a fotky jsou nádherné!
    Tak ještě spoustu pohodových letních dnů přeji Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Marcela - Nordic Passion7. srpna 2019 v 16:00

    A já tam ještě nebyla, na kopečku, měla bych, když je to taková krása! M.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera! Přes Mikulov jsem vždycky jen projížděla, ale nikdy jsem neměla čas si jej pořádně projít, vidím, že to budu muset napravit. H.

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, užívejte si té krásy. Tato místa snad miluje každý, jsou nabíjející. Přeji vydařenou dovolenou!
    Z.

    OdpovědětVymazat
  15. Dáší, srdce plesá. Krááása!
    K.

    OdpovědětVymazat
  16. Také jsme letos byli na pár dní na jižní Moravě :)

    OdpovědětVymazat