pátek 30. srpna 2019

Zřícenina Kouty

... u Smilkova ...
Velké pracovní nasazení a na malé zastavení ani nebyl čas. 
Ale před pár dny se mi to podařilo. 
Cestou domů jsem se zastavila na zřícenině vodní tvrze poblíž Benešova. 
Nachází se zde už jen několik pozůstatků zdí obytných budov, 
ale díky okolním rybníčkům je to úžasné místo k focení.
Tuto chvilku jsem už moc potřebovala.
A tak jestli máte chvilku i vy, pojďte se zastavit se mnou.











Je vidět, že se pomalu blíží podzim, i když teploty tomu zatím nenasvědčují.
O víkendu nás čeká dodělat dřevo. Už minulý týden jsme něco přeskládali, 
tak snad to tentokrát zvládneme do konce a další víkendy budou volnější.
Třeba na kola, na která jsme celé prázdniny téměř nesedli. 
(Kromě jižní Moravy)
Přeji vám krásný, poslední prázdninový, a stále tropický víkend. 
Dáša F.

21 komentářů:

  1. Dášenko, hurá, místo, které neznám, zapíši do paměti.
    Dřevo bude v zimě potřeba. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. krásná zákoutí...pěkné fotky Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká zřícenina i okolí. Podzim už opravdu klepe na dveře.
    Krásný zbytek prázdnin 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo,to je kouzelné místo,moc se mi líbí.Krásně jsi ho nafotila.Tam by se mi určitě líbilo.
    Přeji Ti hezký,horký víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Vzkaz pro Dančí U Dobré vody: Dani, komentáře, které Ti píšeme budou viditelné až po schválení, ale schváleny žádné nejsou. Máš něco jinak nastavené, dříve se objevovaly hned, nyní se neukážou, pokud je nějak neschválíš. Nemáš na blogu ani vzkazník, kam bych Ti to mohla napsat, tak zkouším touto cestou, zda si tento komentář přečteš. Později ho vymažu.
    Zdravím D.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, to je zřícenina přesně podle mého gusta. Hezké fotky i místo.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, díky za prima další zadtavku, fajn místo.
    Tak ať všechno zvládnete a i na výlet zbude konečně víc času i vám.

    OdpovědětVymazat
  8. Kouzelné místo na nádherných fotkách!
    Děkuji, Dášo a přeji pohodovou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné, taková místa mám moc ráda.
    Hezký poslední letní víkend !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, to je nádhera, taky by mě to nalákalo k focení. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je místo, které přímo volá k vyfocení. Moc přima fotky!
    Hezký víkend s nedělí už zářijovou!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši,
    zábery sú to nádherné, ide z nich taký pokoj a pohoda...
    Verím, že si si oddýchla a načerpala energiu.
    Pekný večer, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je uplne pohadkove misto! At se prace se drevem dari, v tom vedru nezavidim. M.

    OdpovědětVymazat
  14. Teda to místo má atmosféru i skrze tvé krásné fotky Dášo.
    I my jsme letos kola velmi zanedbali, snad s podzimními dny vše napravíme. V těch vysokých teplotách jsem raději plavala každý den v bazénu :o).
    Měj se krásně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, pěkné fotky, vždy potěší krásná místa a zákoutí.Zdraví Božka.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné místo, prima typ na výlet tak snad jednou :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to jsou moc krásné fotečky,děkuji za milou návštěvu a přeji krásný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši,opět jsi našla krásné místo. Pro mě mají zříceniny takové zvláštní kouzlo. Nás dříví čeká teď o víkendu. Děti pojedou k babičce a dědovi na pouť a my budem pracovat a dělat zásoby na zimu.
    Krásné první zářijové dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, mezi těmito komentáři je vzkaz pro Tebe, četla jsi ho? Pa D.

      Vymazat
  19. Zajímavé místo... Taková jsou na focení jak dělaná. Já zahajuju dovolenou deštěm, což jsem očekávala, nemůžu mít v poslední době štěstí na to aby se mi vyhýbaly nepříjemnosti a smutky, tudíž i ten déšť jsem čekala...

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši,
    já si tu chvilku užila s tebou s Tvými krásnými fotkami!!!
    A dodatečně přeji všecičko dobré novomanželům♥
    Měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat