čtvrtek 22. srpna 2019

Balíky slámy

... za humny ...
Ještě před svatbou jsem stihla nafotit balíky slámy u nás na poli. 
Bylo to jen tak tak, často bylo pod mrakem anebo i pršelo. 
Ale jeden den, pár dní před tím, než je začali odvážet,
 vykouklo sluníčko a tak jsem šla honem fotit.
Balíky fotím ráda, už jsem ukazovala zde
tak jestli chcete, pojďte na to naše sousední pole nakouknout i letos.








Užívejte posledních dní prázdnin a mějte se fajn.
Dáša F.

PS: Moc vám děkuji, i za novomanžele, za spoustu krásných komentářů 
k minulému příspěvku. Mám z nich velkou radost a vážím si každého řádku, 
který mi zde necháváte. 
Děkuji.


18 komentářů:

  1. Dášo,krásné fotky.Balíky slámy fotím také ráda,vypadají velmi zajímavě hlavně třeba při západu slunce.Fotím i ty bílé,mám je před oknem,ale letos mi je nějak brzy odvezly.Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, každý rok já na ně jenom koukám...asi ještě nebyl ten pravý čas,je i zvěčnit.Tak moc díky za krásné obrázky a to "sérdce"..učíš se rychle:-), chápu, je to nakažlivé...

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou prostě svým způsobem fotogenické ! I když jsou to jenom balíky slámy :-).
    Hezký den, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši opravdu krásné fotky,já je letos taky fotila, ale fotky jsou nepovedené tak snad příští rok Sv.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, Dáši!
    Měj hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Balíky slámy jsem už taky několikrát fotila a vždy byly podařené jako ty tvoje:-)) Ba ne...ty je máš o mnoho hezčí:))))))
    Měj se hezky a užij si víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Balíky na polích.. jak já se jich nemůžu každý rok nabažit.😊 Nádherné fotky..moc děkuji.
    Krásný víkend ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat
  8. Já na tom mohu hlavně ty teplé, pastelové barvy. Objímají a dělají svět výrazně krásnější, takže ze mne, Dášo, hybaj do polí :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, zkoušela jsem je malovat jako svůj prvotní počin. Na balíky je krásný pohled. Možná zkusím malovat znovu. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mám ráda balíky, tady jsem je nestihla, odvezli je fofrem a u dcery zas jsem stihla ještě slámu když jsem měla sebou foťák....

    OdpovědětVymazat
  11. Balíky jsou vděčný objekt na focení. Krásné fotky, Dášo!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky :-) já jim říkám bonbonky :-) J.

    OdpovědětVymazat
  13. Dávno tomu co po nich naše holky skákaly. Krásné fotky.
    Dáši, měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  14. Krasne fotky baliku. Taky se uz roky chystam, ze si je nafotim, ale roky to nestiham:-). Nevzdavam to ale:-). M.

    OdpovědětVymazat
  15. Pozdní léto je krásné. Jen je škoda, že je i tak trochu pesimistické, když se blíží právě ten letní konec. :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Dáší, radost pohledět. Krásné modelky.
    Prima dny.
    K.

    OdpovědětVymazat
  17. Miluji balíky slámy, jsou úžasně fotogenické. Nádherné fotky! Hezký den, H.

    OdpovědětVymazat