neděle 30. září 2018

Když nebe čaruje

... aneb západy slunce ...
Jedno místo, různé časy ..., to jsou mé dnešní fotografie.
Prvních sedm je ze středy 26. září, ty ostatní se vracejí až do léta.
Tuto podívanou většinou zahlédnu z kuchyně, od dřezu :o)
a pak honem pro foťák a před branku.
Když se zadaří, je to dech beroucí podívaná, která se každým okamžikem mění.
 Ta středeční byla neuvěřitelná a nějakou chvíli trvala, 
takže jsem si rudé nebe opravdu vychutnala.

























Na středeční červánkový západ (ty první fotky) se dívala i kamarádka z Č. Krumlova, 
to je skoro za rohem, 
ale i kamarádka z Chomutova, což je téměř přes celou republiku.

A co vy? 
Viděli jste červánky i u vás?

Mějte krásný týden, tentokrát už říjnový
a užívejte podzimních dní.
Dáša F.


17 komentářů:

  1. To je prostě magické kouzlo přírody :)
    Nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné čarování na obloze :o)
    Hezký večer přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné obrázky, jaké dokáže vyčarovat jenom příroda. Červánky pozoruji každou chvíli.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši krásné červánkové focení Božka

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, krásné fotky se ti povedly. Já zvedám oči k nebi každou chvíli. Měj hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši to je velká krása! Dokázala bych se na nebe dívat hodiny, já to vlastně asi tak dělám :-D
    Krásný nedělní večer ♥
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Když hoří nebe... je nejvíc...

    OdpovědětVymazat
  8. To je tak, když někdo bydlí na správném místě a mívá oči dokořán! a fotoaparát po ruce...
    Pa Dášenko
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, naše Terka tomu říkala, že hoří nebe :o) Nádherné fotky!
    Měj hezký večer a pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. To tedy jsou "wow" fotky. Fakt nádhera
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  11. Dáška ... to je nádhera ... a mám od drezu prekrásny výhľad ... :) Tiež sa rada pozerám na oblohu, západ slnka býva často očarujúci ... Len ten "spodok" by na mojich fotkách nestál za nič ... :) Maj sa dobre, prajem úspešný týždeň ... L.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, ta nádhera mi úplně vyrazila dech!
    Já jsem to tedy bohužel prošvihla. Na západ slunce teď už skoro nevidím. Sluníčko je v tuhle roční dobu schované za sousedy, takže mám smůlu... :-( Děkuji, že jsem se mohla pokochat u tebe.
    Krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, tedy takové červánky jako máš na prvních fotkách jsem snad v životě neviděla. To je neskutečné, boží, úžasné! My západ slunce z domu moc nevidíme, poslední hodinu až dvě je už za kopcem, pod kterým bydlíme. Takže západy slunce si užíváme pouze jinde. Venku, na dovolené apod. Ty tvoje jsou teda fakt luxusní!
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Když takhle nebe čaruje, přiznám se, pro foťák neběhám a raději fixuji vnitřně.
    Letos zatím nejkrásnější západ slunce mé oko zahlédlo v Chorvatsku a celé mi to přišlo, že hoří nebe i moře. Krása.
    Mám moc ráda paletu barev, kterou jsi nabídla, děkuji za takový zážitek.

    OdpovědětVymazat
  15. Daso, je to opravdu umelecke dilo,c o se da na nebi videt. Hezky jsi to zachytila. M.

    OdpovědětVymazat