pátek 5. října 2018

Zámek Červený Hrádek

... u Sedlčan ...
Jeden z dalších tipů, které jsem dostala od zákaznice, byl tento zámeček.
V současnosti je v soukromých rukou původních majitelů,
rodu Mladotů byl vrácen po revoluci.
Do zámku se prý nedostanu, ale do zahrad ano. 
Takže když jsem k zámku dorazila a žádnou zahradu, kromě nádvoří, jsem neviděla, 
zvonila jsem na dva zvonky, zda mne pustí dovnitř. 
Nepustili, asi nebyli doma. Možná naštěstí. :o)
Nezbylo mi nic jiného, než si zámek obejít. 
Pár fotek jsem si našla na Seznamu na Mapách 
a brzy jsem pochopila, že jsou právě z této pochůzky kolem zámku.
Druhé kolečko jsem si udělala kolem rybníku, který se nachází v zámeckém parku.




  

  



 Srdíčko pro Hanku, která mne naučila vnímat kamenná srdce.
Já je vídám jen občas, ale Hanka je nachází skoro na každém výletě.



 A protože už byla pěkná zima a já nebyla vhodně obutá,
chvátala jsem se ohřát do auta a pokračovala na svých cestách směrem k domovu.
Tipů jsem dostala víc, takže pokud to klapne, 
vyrážíme  zítra s Mírou a sTerri na trošku časově i fyzicky náročnější výlet.

Přeji vám moc krásný víkend 
a pokud budete výletovat a nebo pracovat na zahrádce, tak i krásné počasí.
Dáša F.



16 komentářů:

  1. Hezký zámeček a podzimní pohledy do zahrady a na rybník.
    A jsem zvědavá, kam vyrazíte zítra

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Hned mě napadlo, jaké je to asi žít na takovém zámku :)
    Dášo, výlet si uzijte, těším se na další příspěvek na tvem blogu :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, děkuji za krásné fotky typ na malý výlet, zámek je kouzelný, park tajemný.
    Přeji příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Zámeček je moc hezký, takový pohádkový. A fotky z parku jsou taky bezvadné.
    Hezký den a pokud se váš výlet uskuteční, tak se těším na Tvoje fotky díky nimž se podívám tam, kde jsem určitě nebyla.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, to je krásné. Díky za krásnou reportáž. Měj pěkný víkend a ať se výlet vydaří.

    OdpovědětVymazat
  6. Jako pokaždé, hezká reportáž a fotky.
    Hezký večer měj. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, ty jsi zlatá ♥️.Tak to tvoje srdce tentokrát zahřálo u srdce to moje.Dokonalý výlet, a nakonec je to tak dobře, že jsi se dovnitř nedostala, třeba bys zrovna to srdce pro tebe minula.A ať se další výlet vyvede přesně tak, jak si vysníte.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, jako vždycky - krásné fotky. Měj se P.

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši krásné fotky, vždy se povedou Božka

    OdpovědětVymazat
  10. No to už je let, co jsem tady byla...takže děkuji za milé připomenutí.
    Přeji hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Opět pro mne neznámé místo a opět nádherné.
    Moc děkuji za nádhernou procházku s Tebou a krásné dny ti Dáši přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  12. To je kouzelný zámeček. Připomíná mi staré venkovské anglické sídlo, tam by se mi moc líbilo. :-) Jdu honem kouknout na mapu a pokusím se vrýt si to do paměti.
    Měj krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  13. Jak nebyli doma ?? Měli čekat s bábovkou a horkým čajem.
    Ale i tak musím říct, vůbec to není špatné bydlení, jen bych ten provoz nechtěla platit.
    Krásný a klidný týden.

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě moc hezké,ale trochu smůla,že jo?A taky volá zámek po opravě!Pak třeba někdy v budoucnu budou i ty zámecké zahrady:)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný podzimní výlet, Dášo :) Přeji příjemné babí léto :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sem bych starsne rada jednou. Verim, ze to vyjde, je to nadhera. M.

    OdpovědětVymazat