čtvrtek 13. září 2018

Být ve správnou chvíli

... na správném místě ...,
 se mi podařilo minulý týden, cestou na poradu.
Beru to pracovně přes Jihlavu a tentokrát i přes Polnou.
 Když jsem v Polné měla vše hotové, rozhodla jsem se navštívit místní zámek. 
Chtěla jsem si zaplatit i prohlídku, jenže v září mají otevřeno jen do 16. hodin. 
Paní na informacích mne ale pozvala na zahajovací vernisáž 
místního fotoklubu, která začínala právě v 16. hodin.
Na úvod nám zahráli na housle a na piano místní učitelé z Lidušky písničku 
"Jdi za štěstím", z pohádky Jak se budí princezny 
a pak ještě jednu známou skladbu, ale název nevím. 
Připadala jsem si jako v pohádce.
Následovaly proslovy a poté otevření prostoru s fotografiemi. 
Každý fotograf (nebo možná jen vybraní, nevím) měl svůj panel 
a na něm několik fotografií.
Byly to opravdu nádherné kousky. Chvilku jsem se kochala,
 a protože jsem měla před sebou ještě 150 km, musela jsem výstavu opustit.





 Zároveň zde probíhala výstava hodin.









Vše mi přišlo tak neuvěřitelně načasované.
Neplánované zastavení i zahajovací vernisáž FOTOGRAFIÍ a ještě s koncertem.
Opravdu jsem byla ve správnou chvíli ...., ale to už víte. :o)

Mějte krásné dny 
a občas se neplánovaně někde zastavte
a uvidíte, co uvidíte. :o)
Dáša F.

PS:  I cestou z porady jsem se zastavila, tak zase příště.



12 komentářů:

  1. Dáši, paráda! v Polné jsem byla před lety podívat se na náměstí, zámek a synagogu a měla bych zájem podívat se tam znova, co se změnilo, snad mi to vyjde. ( chci se podívat po letech i do Brtnice a tam okolo )
    Jak říkávám, všude je něco k vidění a ty a tvé fotky jste toho velkým důkazem,
    vždy se na tvé stránky moc těším. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši a o tom přece život je, vychutnat si teď a tady.Stačí jen vnímat a někdy si přát...a
    i bonus se dostaví.Dokonalé načasování, krása, krása,moc se těším na další zastávku s tebou.
    Šťastnou cestu a pohodový víkend.s

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, přiznám se, že jsem doteď nevěděla, kde Polná je a že vůbec je....
    A tedy ta výstava hodin, ta je dokonalá!! Tam bych vydržela koukat dlouho. Nádherné kousky.
    Dášo, měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, krásná reportáž. Občas náhoda zapracuje anebo to tak mělo být. Měj krásný páátek.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, ty máš na tohle kliku. Zavřeno, nebo ne, vždycky se dostaneš dovnitř. :-)
    Měj se fajn, pa.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši!
    Ta Tvá neplánovaná zastávka byla určitě nádherná- i s tím malým koncertem- na zahájení vernisáže. Tak hezky to vyšlo a to je moc krásné- to jsou ty okamžiky a souhry náhod a krásné momenty, co nás potkají..
    Měj se hezky- víkend před námi Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo to místo vůbec neznám. Děkuji za zajímavý tip na výlet. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to se Ti tedy krásně podařilo být ve správnou chvíli na správném místě. Díky Tobě jsem se o tomto zámku dozvěděla. Fotky opět paráda!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši výstava je krásná, okouzlena sem hodimamy,škoda žes nemohla zůstat dýl.Krásná práce Božka

    OdpovědětVymazat
  10. Daso, tak to tedy vyslo dokonale. jak je ta nase zeme hezka. Mam to daleko, tak dekuji za zprostredkovani. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Místo prohlídky vernisáž, no neber to:-). A s bezvadným programem. Myslím, že to bylo příjemné zpestření pracovního dne. Mně by se určitě Dášo líbila ta výstava hodin.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, tohle fakt umíš! Super! Polnou mám ráda, občas tam jezdím pracovně. Jestli si ještě nebyla v sonagoze a židovské čtvrti, určitě se tam příště zastav!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat