neděle 23. září 2018

Po dešti

... a opravdu rostou ... 
Tento týden byl opět tropický, na září až neuvěřitelné teploty.
Ale minulý víkend nám zapršelo a tak jsem vzala foťák 
a ty kapičky se pokoušela zachytit.








  

 Díky dešťům i houby rostou 
a tak nás Míra každý den, z pravidelných procházek s Terri, zásobuje.
Už jsme měli několikrát smaženici, houby máme zamrazené i sušené na zimu,
dokonce jsem zavařila i pár skleniček nakyselo. Na ty jsem fakt zvědavá.
Tyto jsme sbírali minulou sobotu spolu 
a já (slepá, bez brýlí) jsem jich našla opravdu hodně, což mi udělalo opravdu radost.




A jak jste na tom vy a houby?
Rostou i u vás a sbíráte?

Mějte krásnou neděli
a houbaření zdar.
Dáša F.

22 komentářů:

  1. Dáši,tak houby v dobrém závidím!!! U nás ani houbička a mně to táák chybí chodit do lesa na houby. Sice chodím do lesa pravidelně,ale to prostě není ono. Každopádně stále doufám,že se alespoň něco málo ukáže i u nás.
    Krásné podzimní dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  2. I u nás, v suchem vyprahlé Moravě vyrostly. Mám nasušené tři sedmičkové sklenice. Doufám, že ještě bude babí léto a nějaké houby vyrostou.
    Krásné fotografie. Pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kapičky jako perličky jsou krásné... a hlásím kousek od Brna, rostou taky :o)...
    Užívej si volna a fajn dny i v pravém podzimu.

    OdpovědětVymazat
  4. jeej, to ste našli krásne hríby! A detailné kvapky dažďa sú veľmi krásne!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, ty kapky deště jsou nádherné, umíš to vždycky foťákem tak krásně zachytit :)
    A u nás taky rostou :)
    Měj krásný den. Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Dáší, krásné osvěžující fotky. Voda nám letos chyběla a tak je to balzám na duši. No a houbičky, krása. U Jihlavy také ve velkém rostou.
    Prima dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Nerostou, u nás letos prostě nerostou. A ani kapičkové fotky jsem neměla šanci zachytit.
    Bylo jich pomálu.
    Hezké už podzimní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Fakt krásné fotky. A ty hříbky...

    OdpovědětVymazat
  9. Dasi nad tou krásou se me tajil dech,A houbičky no krása Božka

    OdpovědětVymazat
  10. Opravdu nádherné fotky, Dášo. Kapičky jsi zachytila perfektně.
    To je nadílka hub! My ještě nebyli, nějak není čas...
    Měj krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  11. Daso, opravdu nadherne fotky, ty s pavucinami jsou TOP! M.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne si kvapky nafotila ... Ticho závidím tie huby ... u nás tento rok vôbec nerastú. Je hrozné sucho ... Našťastie od vlani mám nasušených dosť. Možno sa dočkáme jesenných podpňoviek ... Daška, maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, u nás tedy zatím žádné houby. A moc krásné fotky. Kochala jsem se při ranní kávě. Hezký vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  14. nádherné fotečky a ty houby - můžeme jen tiše závidět, u nás zatím ani ťuk....v lese sucho. pravda, teď dva dny prší, ale zase je zima, no uvidíme. Přeji krásné podzimní dny z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši tvé úžasné fotky mám moc ráda, pokaždé mne pohladí u srdíčka..a co se týká hub, jak říká můj mužíček máme absťák.U nás ani prašivka.O víkendu si uděláme výlet za houbami do jiného kraje 😉.. Taková houbová turistika.
    Měj se moc krásně a nádherné podzimní dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  16. Krása, Dáši, jak kapičkové fotky, tak houby. My se letos na houby ještě nedostali, ale snad se poštěstí. Krásné dny přeji :)

    OdpovědětVymazat
  17. Dáší, nádherné fotky! A nějaká ta houbička na mě v lese snad taky počká!
    Hezký večer!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, to jsou exkluzivní fotky. A houby jakbysmet :-)Měj se krásně P.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotky :)
    U nás tolik hub, že za hodinu jsme nasbírali 4 košíky. Ale kolik je hub, tolik je turistů-houbařů. Vjedou do lesa i přes zákaz, na každém vjezdu 5 aut, a my se pak nemáme jak dostat s kamionem pro dřevo. Ale teď jak se ochladilo, ubylo i houbařů, díky bohu.

    OdpovědětVymazat
  20. Díky té vodě je ta příroda najednou daleko přitažlivější, živější a jak chutná, že ?!
    Nádherné fotky, vońavé.
    Já tu vodu pouze kvituji, dnes jsem běhala po zahradě a zalévala stromky - jehličnánky, po dlouhé době vodou dešťovou, konečně. Snažím se jim vynahradit před zimou tu dobu sucha.
    Dáši, parádní podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  21. Nááádhrné fotky!Krásný podzim přeji

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši to byla úroda hub a fotky jsou krásné ☺️ Božka

    OdpovědětVymazat