pondělí 17. září 2018

Další zastavení

... Buchlovice ...
Jak jsem minule slíbila, přidávám další zastavení, tentokrát na cestě z porady. 
Bylo mi doporučeno podívat se na zámek Buchlovice a tak jsem doporučení využila. 
Stihla jsem poslední prohlídku a zvažovala, jestli jít jen do zahrad a nebo i do zámku.
Přeci jen, prohlídka trvá skoro hodinu a já měla ještě tři před sebou na cestě domů. 
Ale bylo hezky, a tak když už jsem tam byla, tak jsem zkoukla i interiéry. 
Musím říct, tedy napsat, že jsem byla velice mile překvapena, jak jsou bohatě vybaveny.
Pojďte tedy nakouknout se mnou a snad si prohlídku užijete jako já.
















Při procházce parkem jsem zaslechla divné zvuky, tak se podívám do koruny stromů 
a tam běhaly dvě veverky kolem kmenu.



 A pak jedna spící kočička. 
Za celou dobu, co jsem ji fotila, neotevřela ani očko. :o)



  
Vstupné bylo sice letos ze všech prohlídek nejdražší, 
ale vůbec jsem nelitovala, protože bylo také nejvíc na co koukat. :o)

 Přeji vám příjemný začátek nového týdne
a moc děkuji za nakouknutí a milé komentáře k minulým příspěvkům.
Dáša F.



19 komentářů:

  1. Dášo děkuji za připomenutí. Kdysi jsme tam byli, ještě když byly děti malé.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za zámeckou procházku. Jako vždycky moc pěkné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dáška, opäť nádhera ... a tie krásne zariadené interiéry ... kochán sa ... :)
    Užívaj si krásnych slnečných dní ... L.

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje současná práce Ti dává možnost takovýchto krásných zastavení. Moc pěkný zámek zvenku (park je moc pěkný) i zevnitř ( tak nádhera). Moc ráda jsem se podívala na fotky.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Dáška,
    nádherný výlet i fotografie, určite to stálo zato. Krása.
    Prajem pekné babie leto,
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, díky za krásnou reportáž. Kdysi jsem tam byla, ale to už je dávno. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Už dlouho si prohlížím a čtu Váš blog. Musím Vás pochválit za krásné fotečky z cest ,jste moc šikovná a přibližujete nám kouty naší krásné země kam se třeba vůbec nepodíváme. Máte krásnou práci ,po které se podíváte ještě na zajímavá místa a dokážete to využít. Přeji Vám mnoho šťastných kilometrů a vždy zase pohodový návrat domů z cest ! Zdena

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, další z míst, kde jsem nikdy nebyla. Díky :)
    Zámek vypadá opravdu dobře a opraveně. Super práce.
    Měj krásné dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  9. jeeej, Dáška, tu sme boli minulý rok! Je to krásny zámoček, a Južná Morava je pre nás na skok! Je tu viac zámkov, určite sa nabudúce zastav aj v Miloticiach, Valticiach, v Lednici! Alebo na hrad Buchlov :-) No, je toho veľa krásneho a super, že vieš využiť pracovnú cestu a aj sa kultúrne vyžiť :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, krásná prohlídka, ráda koukám na kachlová kamna, i ty tam máš. Já cestou z práce nevidím tolik nádhery jako ty. Tvé reportáže mě zavedou na místa známá i naznámá.
    Měj se hezky a přeji další prima cestu domů. J.

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuji za prohlídku. :-) Zámek je krásný a ty interiéry opravdu také.
    Měj fajn dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  12. óóó...tam by se žilo:-))
    Nádhera venku i uvnitř.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  13. No nádhera je to, Dášo. Udělala jsi moc dobře, že jsi šla i na prohlídku interiérů. Opravdu to stálo za to. A veverky to celé zpestřily:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  14. Jejky Dáši moc děkuji za tak nádherné zastavení.. Úžasné fotky.
    Přeji ti nádherné dny.Z❤

    OdpovědětVymazat
  15. V Buchlovicích jsme kdysi ještě před dětmi s manželemi byli. Přiznám se, že už si interiéry příliš nevybavuji, pamatuji si jen, že se mi tu moc líbilo :-). Děkuju za připomenutí.

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši, Buchlovice jsou skvost uvnitř i venku.Zámecka zahrada je dokonalá, tolik rozličných stromů mají málokde.
    A prodejní výstava fuchsií, tam musí každé květináře srdce poskočit.😉
    Díky za prohlídku s tebou.
    Šťastné cesty a cíle...

    OdpovědětVymazat
  17. Můj oblíbený zámek :o) A fuchsie, to je moje láska. Jen mi je vždycky sežerou mšice, tak se kochám u jiných.
    Hezký víkend.
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, v Buchlovicích jsem před časem byla, naprosto mě dostala zahrada. Krásné místo, jen fuchsie mě zklamaly, bylo jich celkem málo a napadené molicemi...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Dasi krásná podívaná,ta kočička je pěkná.Božka

    OdpovědětVymazat