neděle 2. října 2022

Firemní výlet

 ... do Zoo Lešná ...
V posledním příspěvku před pauzou jsem Vám slíbila, 
že Vás vezmu na firemní výlet, ... a tak dnes doháním sliby.
Firma nám zajistila prohlídku Zoo a zámku Lešná a protože bylo co obdivovat, 
pár fotek ukáži i Vám.










Největším zážitkem pro nás holky bylo pohladit si rejnoka. :o)








 
 Tato Zoo má opravdu co nabídnout, 
ani jsme nestihli projít všechny pavilony a vidět všechna zvířátka. 
A to jsme tu byli skoro celý den. 
Pokud budete mít cestu do Zlína, tento výlet mohu doporučit. 
Mějte krásnou neděli 
a pohodový nový týden.
Dáša F.

PS: Letošní chryzantémy, mám je u vchodu do domu.





17 komentářů:

  1. Dášenko, to je krásné, v tom zámečku jsme nebyli, jen v ZOO a ráda na to vzpomínám, vodili tam sloníky po ZOO. Máš to krásně nafoceno. Jiřina z N.
    O nedalekém hradu Lukov jsem připravila zrovna včera příspěvek, bude tu za pár dní.
    Firma se o vás pěkně stará.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, zámek je fakt nádherný jak z venku, tak i interiéry. Určitě to byl skvělý výlet a návštěva ZOO ho posunula ještě na vyšší level. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, krásné fotky :-) Lešná je pro mě srdeční záležitost. Nejkrásnější ZOO. A navíc není od nás daleko. Měj se hezky. P.

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, ZOO Lešná máme moc rádi. Hlavně kvůli rejnokům a pandě červené. Mají to moc hezky zorganizované a i zámek stojí za vidění.
    Chryzantémy máš parádní, tleskám.
    Pěkný nedělní večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. V ZOO jsme byli a moc se nám tam líbilo. Fotografie tvých květin-wow!!!! Opravdu nádhera. Přeji hezký týden.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, ZOO Lešná je moje srdcovka. Rejnoky jsem si musela nakrmit a pohladit a je úplně jedno, kolik mi je. V zámečku jsem nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné květy, a do ZOO to mám kousek,Sv.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši,
    krásne miesto, i zoo...milujem zoo :)
    A chryzantémy máš nádherné a tá farba...
    Maj sa pekne,pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, moc ráda jsem se podívala. Byli jsme tam asi 2x, moc se nám v Lešné líbilo. Do ZOO bohužel nesmí pejsci, tak to je teď komplikované...
    Chryzantémy máš nádherné!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné fotky. Je vidět, že zámek i ZOO za návštěvu stojí. Chryzantémy máš tedy luxusní.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo,to jste měli fajn výlet.Zámek je krásný a zvířátka nikdy nezklamou.
    Krásná barva chryzantém.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  12. Lešná je naše nejmilovanější a nejkrásnější, jezdíme každý rok ;)

    OdpovědětVymazat
  13. O Zoo ve Zlíně jsem už slyšela, že je moc pěkná. Tobě se fotografie zvířat moc povedly. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Dášo, v téhle zoo jsem nebyla. Vypadá to tam moc hezky a firma je hodná, že vás takhle vyvezla. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, tam jsem byla naposledy jako dítě a pamatuji si to jen trochu. Díky za tvoji reportáž, ráda jsem se koukla. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši, to je nádherný zámek a překrásná ZOO. Syn vyprávěl o tom, že si tam lze pohladit rejnoka. Moc krásné fotografie jsi pořídila. Děkuji za krásnou podívanou. Přeji Ti příjemné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  17. Do této ZOO jezdím ráda, chtěla jsem i letos na podzimní prohlídku, ale onemocněli jsme. Jsem moc zvědavá na nové pavilony a výběhy šelem.

    OdpovědětVymazat