úterý 5. dubna 2022

Minizoo

 ... v Putimi ...
Ze slunného Písku jsem se odpoledne vracela domů 
a napadlo mne, podívat se do Putimi na kamenný most a na Švejka. 
Nikdy jsem v Putimi nebyla, přesto, že je to od Písku jen pár km.
Most i Švejka jsem našla hned, udělala pár fotek a chtěla jet domů.
Jenže u mostu jsem potkala mladou maminku s dětmi a dala se s ní do řeči.
Říkala, že jdou na zvířátka, která jsou jen kousek od mostu 
a tak jsem se na zvířátka zašla podívat také.
Zjistila jsem, že se jedná o minizoo, vstup volný, a spousta atrakcí pro děti. 
U mostu byl klid, ale v zoo bylo plno dětí i dospěláků. 
No a já jsem si to tam také užila. Zamilovala jsem se do malého, hnědobílého kůzlátka.
No, koukněte a řekněte, že jsou ta kůzlátka roztomilá. :o)















Po prohlídce minizoo jsem přispěla do kasičky na zvířátka a vydala se k domovu.
Pracovní den byl úspěšný a k tomu nabitý i spoustou krásných zážitků.
Cestou domů jsem se usmívala a byla šťastná jako blecha. Hi, hi.
Někdy se den opravdu nečekaně vydaří. 

Přeji i Vám vydařené dny plné nečekaných prima zážitků.
Dáša F.

PS: O týden později začalo pršet, ...konečně,
a o víkendu u nás napadl první letošní sníh, ale o tom zase příště.





14 komentářů:

  1. Krása, Dášo, ta kůzlátka bych si hned vzala domů:-), střašně roztomilá. Přeju více takových dnů. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, krásné fotky, jako vždycky. Ať už začne pořádné jaro :-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, to jsou nádherné jarní fotografie a v tento čas opravdu potěší. kůzlátka jsou kouzelná. Pamatuji si, jak moc jsme se nasmáli, když jsme taková měli doma a když si začínala hrát ... to byla legrace. Kůzlata jsou kouzelná a mně vrátila o mnoho desítek let, až do dětství. Děkuji Ti za hezký sdílený zážitek a přeji Ti krásné dny v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  4. Kůzlátka se mi moc líbí, ráda jsem se podívala :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Dášenko, vždy se těším na tvůj další blogový příspěvek, tentokrát to přepošlu sestře, je sice narozená ve Strakonicích, ale miluje Písek a Putim, tvé fotky jsou tak roztomilé, jak jaro samo.Taky bych potřebovala, aby zapršelo.Kytičky máš nádherné. Zdravím a těším se na příště. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, hezké zastavení. A ta kůzlátka jsou fakt roztomilá. My taky podobná viděli v sobotu na výletě, ale nepovedla se mi fotka (měla jsem jen mobil)

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, děkuji za fotky z Putimi a tu parádní porci roztomilosti. To musí být oblíbené místo!
    Krásně ti kvete hyacintové políčko :o)
    Přeji ti hodně tak hezký dní, jako byl tenhle. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Kůzlatka jsou roztomila.Krasne jarni fotografie.My patrime k par mistům,kde snih nepadal.Od ponděli večer nam prši.
    Dašo,měj hezke dny

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, tak kůzlátka úplně lákají k pomazlení. Krásné fotky, u nás sníh tedy nebyl, ostatně jako vždy. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  10. To byl opravdu vydařený den ! Ta kůzlátka jsou moc roztomilá, děti si to tam musí užívat a nejen ony.
    U nás včera ráno bylo lehce bílo, ale směrem k Trutnovu bylo sněhu víc.
    Dnes je zatím ráno do šeda, uvidíme jak se den vyvrbí.
    Měj se hezky, Dáši !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, ty na svých pracovních cestách poznáš spoustu zajímavých míst. Je fajn, že se na nich dokážeš zastavit a užít si je a nepospícháš hned domů. Kůzlata jsou kouzelná, ostatně skoro jako všechna mláďata. U nás sníh není, ráda bych zase odjela na pár dní na chatu, ale je docela zima a studený vítr. Snad se to trochu vyjasní. Měj se hezky, pá 🌞

    OdpovědětVymazat
  12. V Putimi jsem nikdy nebyla, ale vždy si vzpomenu na písničku, Když jsem já šel tou Putimskou branou..., i když vůbec netuším, jestli se děj písně odehrává v tomto městě. Minizoo s kozičkami je pěkná. Hyacinty na zahrádce ti keráně kvetou.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Dášo, mám ráda tyhle malá Zoo, víc než ta velká. Často je navštěvujeme s vnučkama. Moc hezké jarní fotečky ! Pa Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat