pondělí 13. prosince 2021

Pohádkový Krumlov

 ... pod bílou peřinou ...
Jak jsem minule slíbila, dnes Vás vezmu do Krumlova Českého, zasněženého.
V práci už máme volněji a tak jsem si do Krumlova  vzala foťák, co kdyby ...
A dobře jsem udělala, ve městě bylo jako v pohádce, ... třeba z Anděla Páně. :o)
Tak pojďte zažít pohádku se mnou. 

























I když bylo pod mrakem, cítila jsem "slunce v duši" 
a bylo mi moc příjemně.
Vám přeji příjemné dny plné předvánoční radosti a pohody.
Dáša F.

PS: Jak už jsem mnohokrát psala, východy slunce moc nefotím, protože je nestíhám.
Ale dnes tu pro Vás jeden mám. 
Pohled z balkonu,


...  pohled ze zahrady


a odraz slunce. Tímto směrem fotím západy a těch už jste tu viděli... :o)



Pokud jste došli až sem, moc vám děkuji a také děkuji za spoustu krásných komentářů, 
které mi pod příspěvky necháváte. Stále z nich mám radost.
Jste super. 
💖💖💖
Dnes jsem na blogu objevila "Ameriku". Tedy smajlíky a další emodži. 😉🌲🌞


25 komentářů:

  1. Dáši jako v pohádce. Krumlov znám jen letní a vidím, že je na čase si udělat výlet i do zimního, zasněženého. Tvůj výhled z balkonu je nádherný. Přeji ti pohodový adventní třetí týden. Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, tak to jsou opravdu přímo pohádkové fotky. Letní Krumlov se objevuje na fotkách hodně často, ale v zimním balení je snad ještě krásnější. Jsi šikovná a s foťákem to umíš, takže díky 👍😄

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, krása předvánoční.Koukám na fotky a vidím utikat Petronela ;o). Díky že srdce.
    Pohodový předvánoční čas.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši,já se teď do Krumlova hned tak nedostanu, takže moc děkuji za článek. ❤️

    OdpovědětVymazat
  5. No prostě nádhera, co víc dodat. Adventní Krumlov jsem ještě neviděla a ani letos neuvidím, ale hurá už máme lístky na divadlo s otáčivým hledištěm na červen takže už se těším :)
    Přeji krásný předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
  6. Zima Českému Krumlovu opravdu sluší.Je to jako v pohádce.Byla jsem tam vždy v létě.
    A máš krásné výhledy do krajiny.
    Dášo,měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
  7. Krumlov je srdcovka. Anděl Páně 2 jsem letos viděla už asi čtyřikrát :D
    Krásný advent.

    OdpovědětVymazat
  8. Krumlov a bez lidí a přesně i záběry z pohádky Anděl Páně... nádherné, úžasné fotografie jsi nafotila a potěšila moje oko i duši. Díky za nádhernou podívanou i za krásné pohledy z balkonu. Měj se moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  9. nádhera...berou dech, úžasné fotky...Sv.

    OdpovědětVymazat
  10. Krumlov milujeme a tyto fotky to ještě umocňují, Dášenko, nádhera!
    Zdravíme na jih. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. To je taková nádhera, opravdu jak z pohádky.
    Chtěla bych to někdy zažít. V zimě jsem nikdy v Krumlově nebyla.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, kouzelná pohádka od Tebe z Krumlova. Mám ho moc ráda, v zimě jsem tam nikdy nebyla. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, kouzelné fotografie,v Krumlově jsem byla jeden rok o prázdninách,je tam moc hezky.🥰🎄🍀

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, krásné fotky. Opravdu jak z pohádky. Pravá zimní předvánoční atmosféra.

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem byla v Č.Krumlově v létě, takže Tvoje zimní fotky jsem si moc ráda prohlédla. Jsou krásné, muselo to být určitě pohlazení po duši projít se tam, vnímat atmosféru času předvánočního.
    Měj se moc hezky, Dáši !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, úúúúúúúúúúúúúúžasné. Zatím nejhezčí adventní fotky, co jsem viděla.
    Kouzelné, pohádkové, liduprázdné.
    Krásné dny ti přeji. Jitka

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, moc ráda jsem se prošla zimním Českým Krumlovem. Byli jsme tam kdysi v létě a mně okouzlily různé obchůdky. S vánoční výzdobou jim to moc sluší.
    Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  18. Velmi pěkné, vydařené a lákavé fotky ČK. Malebná zákoutí a romantické pohledy na samotné město by mne přiměly podívat se tam znovu. Úzké uličky mi připomněly, jak krásná - historická města v republice máme a nemusejí být ani v Unescu. Mě třeba speciálně lákají židovské čtvrti, malé kašny a lampy, staré lampy mne fascinují. Zahrada luxuní, tolik sněhu páni, ani se mi nechce věřit, že to bylo před týdnem....☺☺. Krásné adventní dny přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
  19. OOOOO, to je krasa. Krumlov je hezky a kouzelny i bez snehu, natoz s nim v tento cas. Diky za pekne fotecky. Mej se hezky, Daso. M.

    OdpovědětVymazat
  20. Ách jo, tak na tohle jsem se tak těšila a protože jsem se těšila, byla jsem hned potrestána zrušením zájezdu.... díky že jsem ho viděla aspoň takhle. Snad to mi vyjde alespoň na jaře ....

    OdpovědětVymazat
  21. Když jsme se letos na jaře dostali do Krumlova, vážně jsem si to tam užila. Nikde ani noha, nemohli jsme si vybrat lepší čas k návštěvě tohoto města. Říkala jsem si, že jen za jediné okolnosti může být ještě hezčí, a to pod sněhovou peřinou. Jednou se tam jistě dostaneme i v zimě, protože zasněžený Krumlov vypadá vážně pěkně. Hezké fotky, ty z města, i ty ostatní. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, díky za krásnou reportáž. V Krumlově už jsem hodně dlouho nebyla. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  23. Dášo,
    Český Krumlov je nádherný snad za každého počasí!
    Se sněhem a v předvánočním čase bych ho ráda na vlastní oči někdy zažila !
    Díky Ti za zasněžené fotky :-)
    Poklidné předvánoční dny !

    OdpovědětVymazat
  24. Teda, Dášo, to je krásná reportáž. V Krumlově jsem jednou byla, na podzim, ale toto je skutečná zimní pohádka.
    Měj hezké dny. V.

    OdpovědětVymazat
  25. Dáši, zase krásné fotky. Tam už chybí jen Trojan s Dvořákem :-) Pohodové předvánoční dny. Pavla

    OdpovědětVymazat