čtvrtek 9. prosince 2021

Výhra vánoční knihy

 ... na blogu Nordic Passion ...
V půlce listopadu vyhlásila Marcela z výše jmenovaného blogu 
možnost vyhrát knihu Krásné Vánoce.
Mám ráda Vánoce a mám ráda výzdobu do červena. 
Kniha mne už kdysi zaujala jak svým obalem, tak i obsahem, 
který jsem viděla na několika blozích, takže jsem si ráda o knihu zasoutěžila.
A jaké bylo moje překvapení, že jsem tuto úžasnou knihu opravdu vyhrála.
Když kniha dorazila, zaujala mne nádherná obálka se zlatým Hot stampem.
I ty malé hvězdičky mají zlatou ražbu a desky jsou moc příjemné do ruky.
V tomto předvánočním čase je radost se do knihy ponořit 
a pročítat si příběhy různých blogerek, jak prožívají a jak se připravují na Vánoce. 
Některé blogy znám a ráda na ně nakukuji, ale objevila jsem i blogerky, 
ke kterým teprve nakouknu. Knihu jsme nafotila dnes, trošku narychlo, 
a už za umělého osvětlení, ale snad Vám i tak malinko přiblížím její vánoční obsah.



Naše zvědavka, ale nestihla jsem na ni zaostřit. :o)




Marcel, jak už jsem Ti psala, sluší Ti to tu.




S knihou přišlo i pár drobností jako jmenovky, ozdobičky a heřmánkové mýdlo.


Z výhry mám obrovskou radost a postupně si knihu přečtu.
Marcele posílám veliké poděkování.
 A co Vy, máte také nějakou Vánoční knihu do které rádi nakukujete?

Přeji Vám krásné bílé dny.
U nás je od rána jako v pohádce.
Dáša F.
                                            
PF: O víkendu jsem pekla cukroví, včera jsem ho promazávala
a dnes jdu připravit vaječný koňak.




18 komentářů:

  1. Marcela Nordic Passion9. prosince 2021 v 19:11

    Dášo, děkuji moc, za zmínku i milá slova;-). Cukroví závidím, já zatím vůbec nic. Pěkný večer. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo,to je hezká výhra,kniha by mě taky potěšila.Když byly vnučky malé manžel nám předplatil časopis o všelijakém tvoření a bylo tam i vánoční.Občas do ni nakouknu,ale už podle ni moc netvořím.Ale knihy s takovou tématikou mám moc ráda.
    Měj hezký předvánoční čas.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, gratuluji ke krásné výhře! Určitě si počteš! Vidím, že i Terrinku zaujala :o)
    Cukrovíčko máš jako vysoustružené!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, gratuluji Ti k výhře. Určitě v knize najdeš spoustu inspirace.
    Hotové cukroví Ti trochu závidím, já mám teprve těsto v lednici.
    Měj pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Velká gratulace k výhře. Knížku máme doma a moc se mi líbí. Je tam recept na nej vánočku:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dášenko, kde jinde bys mohla takhle krásnou knížku nafotit, než v krásném, čistém a nazdobeném, pohodovém domečku s Terri?
    Výhru ti moc přeji. K Marcelce chodím na blog, ale nedostanu se tam ke komentáři, nevím proč a takových blogů je víc.
    Jen nevím, zda do knihy zařadili také tvé vyhlášené perníčky, neznám hezčí na celém světě!!!
    Cukroví máš vykrojené jako laserem!
    Jiřina z N.
    ( mám v lednici dvě těsta, krčí se tam zimou )

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná výhra. A úžasný pořádek u pečení. Já musím fotit vždycky plech bez okolí - vytvořím při pečení kolem sebe děsný binec :D

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, mám tu knihu doma už od loňska a je v ní Lola a Alan a dcera, ale to jsi poznala sama, jak jsi mi psala v komentáři. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji k výhře, ale už jsem o ní věděla, protože k Marcelce na blog chodím, ale bohužel nemohu komentovat. Škoda !
    Už mám upečeno, jen ještě perníčky ozdobit.
    Hezký den, Dáši !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluju k výhře.
    Na knižku jsem se dívala loni v knihkupectví, ale nakonec si koupila jinou.
    Přeju příjemné pečení a tvoření.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo blahopřeji k výhře. Kniha vypadá zajímavě.
    Přeji pohodový adventní čas.

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji k výhře, věřím, že udělala radost.
    Krásné zasněžené dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, gratuluju k výhře, kniha je krásná a má kvalitní papír, ta se bude dobře číst.

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, tak to je krása veliká! Taky po téhle knížce už dlouho pokukuji vypadá opravdu nádherně. Užij si pohodové vánoční počteníčko :)

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za krásné komentáře. Musím napsat, že mi k Marcele také nejdou vkládat komentáře, takže jí píši na mail. Zkoušela jsem to všemi způsoby, dokonce i ze služebního tabletu jako anonym, ale stále to hlásí Error. Ani Marcela neví, co s tím. :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, zdravím a gratuluji k výhře. Kniha vypadá moc hezky, já odebírám časopisy Krásný rok, Venkov a styl a občas si nějaké koupím pro radost, mám to ráda. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, taky jsem se zapojila do hry. No a když to neklaplo, tak jsem napsala Ježíškovi:-) takže jsem tvůj příspěvek rychle stáhla dolů:-D ať se mám na co těšit pod stromečkem a moc gratuluji k výhře.

    OdpovědětVymazat
  18. Gratuluju!!!! Kniha je krásná a určitě inspirativní a navíc působí sama o sobě tak dekorativně. Krása :-))))

    OdpovědětVymazat