neděle 25. července 2021

Letěli jsme balónem

 ... z Českého Krumlova ...
V březnu letošního roku jsme s Mírou slavili 30. výročí svatby. 
A už loni mne napadlo, koupit nám k tomuto výročí let balónem.
Celý rok jsem se potajnu těšila, až nám na jaře koupím letenky a asi tak v květnu poletíme.
Letenky jsem sice koupila včas, ale rezervovat termín mne tak dlouho dopředu nenapadlo.
Takže květen už byl celý obsazený, v červnu byly volné lety jen po ránu 
a jediný volný termín na podvečerní let byl 19. srpna. 
 Tak jsem ho rychle potvrdila a říkala si, jaké bude asi počasí až poletíme 
a jestli náhodu let neodloží, což se v případě špatného počasí stává.
No a toto úterý nám přišla sms, že mají dnes volná dvě místa na podvečerní let.
S Mírou jsme se rychle domluvili, vše potvrdili a už se jen těšili, jaké to bude.
A bylo to super.
Dnes Vás vezmu tedy do oblak, na můj vysněný západ slunce nad Krumlovem.











Během chvíle už jsme směřovali na Větřní.




No, není to nádhera?



Na tuto louku jsme dosedli.


Ještě naložit koš na přívěs a pak už jen vypustit balón.




Letěli jsme celou hodinu, místo asi 50 minut, 
a řekla bych, že to byla nejkratší hodina za poslední léta. :o)
Vzlétli jsme tak rychle, že jsem ani neměla čas se bát.  
Byl to nádherný zážitek, který mohu doporučit všem, kteří chtějí zažít něco mimořádného. 
Přistáli jsme v Bohdalovicích, kde proběhl i náš křest.
Od úterý jsme tedy s Mírou "Baron a Baronka" z Bohdalovic. :o)

Mějte krásné dny a užívejte léto plnými doušky.
Dáša F.




PS: Od pondělí máme dovču a ani nevím, jestli někam vyjedeme.
Doufám tedy že ano, ale potřebuji dát do kupy zahradu. 
Začala jsem už dnes nákupem pár kytiček a odpoledne pletím záhonu v rohu zahrady.
Také chceme zlikvidovat pyramidu na jahody a místo ní udělat květinový záhon. 
Jahodám se tam stejně už léta nedaří. :o(
Tak uvidím, jak nám to půjde od ruky a jestli zbyde čas na výlet.
A pokud ano, tak určitě dám vědět. 


27 komentářů:

  1. Dáši, to máš jedinečný zážitek a ty fotografie s balonu jsou perfektní. Tak že vám blahopřeji k výročí svatby a přeji hodně zdraví a štěstí do dalších společných let a také blahopřeji i k titulu baronky a barona z Bohdalovic. Krásné letní dny a opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musel být opravdu krásný zážitek. Pohled na Krumlov z takové výšky parádní.
    Blahopřeji k titulu baronky a barona. To se každému tak hned nestane ! :-)
    Hezkou neděli a pěkné letní dny v příštím dovolenkovém týdnu.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o tomhle sním už stráááášně dlouho. A vždycky když jsem se domohla nějakých peněz skončili úplně jinde, většinou se splácely dluhy z podnikání a na tohle už mi nezbylo. Navíc nám tu startují skoro za barákem a já vždycky okouzleně sleduju jak si majestátně plují vzduchem. A jelikož mám rodinu bez fantazie, tak se nedočkám letu ani jako dárku a doprošovat se jich nehodlám ...

    OdpovědětVymazat
  4. Dášenko, hodně dalších šťastných let spolu tobě a Mírovi přeji a pokud bude i zdraví i lety budou, třebas jen ty myšlenkové. Balonové létání je dle tvé reportáže krásná věc.Líbí se mi ten kostelíček na vršku.
    Úžasný dárek jste si k výročí dali. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo,s manželem jsme si tento zážitek, na který jen tak nezapomeneme ,užili v červnu.Letěli jsme nad Konopištěm a Benešovem, ten klid ve vzduchu, jen občas zvuk plamene při foukání do balónu.Přeji pohodovou dovolenou.Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Paní baronko, blahopřeji k výročí svatby a ať jsou i ty další roky klidné a pohodové. Někdy to tak pohodové není, já vím, ale 30 let už něco značí. Let balónem musí být fantastický zážitek, ale strach z výšek mi to nedovolí. Už jenom u fotek, kde je zřejmý okraj koše, mám mravenčení v nohách, a to už jiné nebude. Docela závidím. Mějte se oba krásně a hurá do dalších let, zdravím 💗

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, dali jste si k výročí krásný dárek. Takový let balonem musí být úžasný zážitek. Přeji vám šťastný let dalšími společnými roky, užijte si je ve zdraví.
    Přeji pohodovou dovolenou.

    OdpovědětVymazat
  8. Vymyslela si to parádně, Dášo, nádherný dárek! Nádherné fotky!
    Přeji baronům krásnou dovolenou! Helena

    PS: a pochopitelně gratuluji ke krásnému výročí!

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši,
    v prvom rade gratulujem k výročiu! A veru darček si vymyslela parádny, musel to byť zážitok na celý život :-)
    Peknú dovolenku,
    A.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, to musel být opravdu úžasná zážitek :) Pěkný dárek k výročí :) :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo,za prvé gratuluji ke krásnému výročí a letem jsem úplně nadšená.A to už od chvíle,kdy jsem viděla film Vratné láhve.U nás v Českém ráji nabízí lety balónem,dokonce je vidím nad kopcem z okna.Někdy,ale jdou k zemi.Nevím,na čem to záleží.Jsou nahoře a jdou prudce dolů.Nabízela jsem to manželovi,že si to dáme k 70,ty jsme měli už loni,ale nechtěl.Já sice nemám výšky ráda a trpím závratěmi,ale myslím,že v balonu bych to dala.
    Díky za nádhernou reportáž,mám o čem přemýšlet.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, krásné výročí, krásné fotky, krásný zážitek - velká gratulace 😊 Já si před čtyřmi lety splnila sen a koupila si tandemový let na paraglidingu. Byl to úžasný zážitek, na který nikdy nezapomenu, stejně jako teď ty s manželem. Mějte se krásně, a ať se vám nějaké výlety vlezou do programu, zahrada neuteče 😊 P.

    OdpovědětVymazat
  13. Krumlov z výšky je krásný - stejně jako ze země. Jen ten půvab je zas trochu jiný. Nevím, jestli bych se nebála - mám dost respekt z výšek. Na druhou stranu - zatím jsem vylezla na každou rozhlednu i na pár vyhlídek, kam se lezlo po žebřících...

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Dášo, gratulace k výročí i k splněnému snu. Fotky z letu jsou parádní. Muž mě chtěl taky koupit let balónem, ale s díky jsem odmítla. Pro mě by to bylo za trest, bála bych se a bylo by mě zle. Měj se hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, krásný zážitek. I já jsem před pár lety koupila mému muži let balónem. Já sama bych to nedala, výšky nemusím. Nádherné fotky z pohledu z výšky. Měj pěkné dny v novém týdnu.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je zážitek 😎. Já bych manžela do balonu nedostala ani za nic. Nedělá mu dobře létání, let k moři vždy nějak přetrpí. Tímto dárkem bych mu radost opravdu neudělala 😂. Musí to být však nádhera. Pomalounku se vznášet...

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to musel být opravdu skvělý zážitek, to by se mi moc líbilo. Také jsem již o něčem takovém uvažovala, let balonem mě láká opravdu hodně. A nad Krumlovem - to musí být nádhera!

    OdpovědětVymazat
  18. to je teda zážitek..a ještě nad Českým Krumlovem, moc hezké,Sv.

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši,tedy paní Baronko!Nádhera, hned bych letěla také a ještě nad Krumlovem dokonalé!!!Přeji mnoho lásky do dalších 30 let❤

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši, tak to musel být ohromný zážitek! Já balónem nikdy neletěla, i když u nás takové možnosti taky někdy jsou. Ale u mne - letadlo to jistí. 😍

    OdpovědětVymazat
  21. Dášo, opravdu nádherný zážitek jste si dopřáli. Okamžitě se mi vybavil film Vratné lahve:-))))

    OdpovědětVymazat
  22. Musí to být nádhera. Jestli bych našla já odvahu....nevím,nevím :-))

    OdpovědětVymazat
  23. Dášo, balóny vždy obdivuju, ale nevím, jestli bych si troufla. Mám závrať i na židli :-), tak bych si to asi moc neužila. Fotka tedy super a moc pěkná lokalita na focení z výšky. Paráda.
    Krásný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  24. Marcela Nordic Passion29. července 2021 v 22:39

    Dášo, předně vše nej k výročí a mnoho společných let vám přeju. Dárek tedy dost adrenalinový, ale krásný, ty fotky!!! Vše vyšlo dokonale. Užijte si dovču. M.

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj,
    let balonem musí být skvělý zážitek. Tvoje povídání to jen potvrzuje:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Blahopřeji baroni. Fotky jsou nádherné. Snad se tohoto úžasného zážitku taky jednou dočkám. Nechám se překvapit...

    OdpovědětVymazat
  27. Hezká podívaná z ptačí perspektivy.Já osobně bych do balónu nesedla. BRRR ... mám husinu :-D Balóny z Krumlova lítají i nad naší vsí - jsme kousek od Krumlova a nedávno jeden balón přistál pár metrů nad naší zahradou.

    OdpovědětVymazat