neděle 13. října 2019

Miluji Horšovský Týn

... a procházky parkem ...
Zámeckým parkem.
Jezdím sem každé dva měsíce. 
Už sice nespím na hotelu vedle zámku, zdražili, ale na penzionu. 
Přesto si do hotelu vždy zajdu na večeři a na pivko Gurmán, které zde vaří.
Ale tomu ještě předchází procházka parkem, a protože těch procházek bylo už spoustu 
a každá byla krásná, zakládám nový štítek, Horšovský Týn. 
Dnes vás vezmu hned na tři místa v něm. 
Kolem rybníčku chodím pokaždé, ale tentokrát jsem v parku došla i k Loretánské kapli 
a odtud alejí až na Gloriet, vyhlídkovou věž.
Počasí vyšlo nádherně, stihla jsem i zlatou hodinku.
Tak jestli chcete, pojďte opět se mnou.






Loretánská kaple






Gloriet


 




Cestou zpět parkem jsem se trochu bála, místy jsem ani netušila, kde jsem. 
A obutí na tyto toulky bylo hodně nevhodné, kdybych musela utíkat, 
asi bych nikam nedoběhla. Sotva jsem došla na večeři. :o)
Ta byla tentokrát hodně zasloužená.

Přeji vám krásnou neděli i celý příští týden.
Dnes je nádherně, ... úžasné babí léto, tak si ho vychutnejte, jak nejlíp můžete.
Dáša F.


Ještě přidávám pár fotek, pořízených cestou.








16 komentářů:

  1. Dášenko, obdivuji tvé fotky, nejen z H.T., já bych sama do lesa nikdy nešla, jsem strašpytel. A tvoje okouzlení tamním parkem sdílím. Moc ráda jsem se tam vrátila tvým prostřednictvím.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. V Horšovském Týně jsem ještě nebyla, takže jsem se na fotky ráda koukla. A v parkv podzimním vybarvení musel být krásný a romantický.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása a tvoje fotky to jen dokazují.
    Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, krása...už jsi skoro jako já.
    Kde nikdo nechodí, tam přesně mířím taky ;).
    Tak ať i další týden jsou všechny tvoje cesty šťastné a pořád je co pro nás zaznamenat.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo,nedivím se,že miluješ Horšovský Týn ač jsem tam nikdy nebyla,ale viděla jsem tolik krásných fotek a ty to jenom potvrzuješ.Moc se mi líbí kaple,přesně můj styl.Ta poslední fotka s ní je naprosto dokonalá.Kravičky na pastvě mám ráda,taky je fotím,holky chtějí být také na blogu.Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, krásné ,kouzelné, prostě tvoje srdcovka. Božka.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky, Dášo! Taky se mi tam líbilo. Ale mám to přes celou republiku...
    Měj pokud možno pohodový týden, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky z působivého místa. Pěkně ses toulala.
    Hezké dny, Dášo!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, další nádherné místo a asi bych se bála také. :-)

    Přeji hezké dny.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  10. Škoda že ty stavby v parku jsou tak zdevastované.... :-(

    OdpovědětVymazat
  11. Dalsi hezke misto, Daso, sama bych se urcite taky bala, obzvlast kdyz to misto zase tak neznam:-). Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, nádherné fotky. A ty roztomilé kačenky ... A ty kravičky nádhera. Měj pěkné dny a pohodové cestování.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši,
    fotky sú nádherné, miestami až tajomné... hneď by som sa tam vybrala :-)
    A kámošky na posledných fotkách sú super, tá jedna bola asi veľmi zvedavá.
    Pekné jesenné dni Ti prajem, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  14. Dáší, krásné místo. Zchátralých budov je člověku líto, ale mají zase jiné kouzlo. Vše je tak, jak má být.
    Díky za nakouknutí.
    Krásné dny
    K.

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši moc dobře chápu..tak nádherné místo nelze nemilovat.
    Snad jednou také HT poznám. Moc děkuji za tak nádhernou procházku s Tebou.
    A krásné podzimní dny Ti přeji.Z💙

    OdpovědětVymazat