středa 5. prosince 2018

Mrazivé boa

...  aneb zimní pohádka ...
Když jsem minulý týden cestovala na Lipno, nenapadlo mne vzít si s sebou foťák.
U nás sice mrzlo, ale žádná sláva.
Zato směrem na Č. Krumlov se přede mnou objevila krajina jako z pohádky. 
Nešlo nezastavit a tak jsem si tu krásu pokusila zachytit alespoň mobilem.
Druhé zastavení následovalo cestou do Frymburku.
Nepamatuji si, že bych někdy viděla námrazu na sněhu, 
připadalo mi to jako mrazivé, péřové boa.
Co říkáte?





 Fotka níže dostala na jedné sociální síti ve skupině České Budějovice téměř 700 hlasů. 
Moc mile mne to překvapilo a potěšilo.
(Je to zatím moje nejlépe hodnocená fotka a to byl jen cvak z mobilu.)

  


  



Dnes, když na tyto fotky koukám zpětně, jsem moc ráda, že jsem našla místa na zastavení.
Někdy, většinou vždy, to totiž z bezpečnostních důvodů nejde 
a tak spoustu nádherných obrazů si musím nechat ujet.
Cestou na Lipno jsem se stále kochala, byla to nádherná podívaná a skvěle načasovaná 
... před začátkem adventu.
Čím jsem ale byla blíž k domovu, bylo zeleněji.
S počasím je to u nás zatím jako na houpačce, den mrzne, 
druhý je zase teplo a tak nějak pořád dokola.

A jak to máte se sněhem vy?
O víkendu jsem hodně četla, kde u vás všude nasněžilo. :o)

Přeji Vám krásný a poklidný týden.
Dáša F.

24 komentářů:

  1. Dášo,
    to jsou fotky jak z pohádky O Mrazíkovi ;-)
    Bílá nádhera !

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, to je tak kouzelné sněhové boa, opravdu. Nikdy se mi mobilem fotky takhle hezky nepovedou. U těch stromků jsem měla pocit, že na mne vykoukne děda Mrazík!!
    U nás byl jenom poprašek, který za dva dny byl úplně pryč.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, to jsou překrásné fotky. Také jsem čekala, že na mě někde vykoukne děda Mrazík. Loni bylo u nás takto krásně bílo. Jen se mi nepodařilo udělat, tak krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherné ledové království.A to světlo...ta oceněná fotka je parádní.
    Díky bohu za mobily, když schází parťák s objektivem.
    U Brna hlásím poprašek zmizel, ale teď už zase mrzne.
    Tak ať všechny cesty jsou pohádkové a vždycky bez nehod.

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji krásný a poklidný mikulášský večer:)
    No to je nádhera, to jsem ještě nikdy neviděla.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, to je kouzelné! Takovou krásnou námrazu jsem neviděla několik let :)
    U nás, v Plzni, není ani vločka. Před pár dny napadly asi 2 centimetry a během jednoho dne byl sníh zase dole. Tak u nás si musíme na zimu počkat :)
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, nádherné fotky. I mobilem se ti povedlo zachytit úžasné detaily...
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Boa mrazivé je nádherné, tvé cesty jsou kouzelné.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou tak dokonalé fotky, Dášo, až se tají dech!

    OdpovědětVymazat
  10. Dáška ... nádhera ... ♥
    My sme zatiaľ úplne bez snehu ... akurát mráz raz všetko sfarbil do biela ...
    Maj pekné dni, pozdravujem ... L.

    OdpovědětVymazat
  11. Krása , tTvé fotky jsou přímo pohádkové. Ta třpytivá nádhera mne potěšila po deštivém a zamlženém irském dni! Děkuji Ti!

    OdpovědětVymazat
  12. Jak to mám se sněhem ? Když vypadá takhle romanticky s moudrou oblohou, tak ve mne vyvolává pocit blaženosti, v momentu, kdy se změní v černou čurdu, která vypadá nechutně, nemusím to.
    Tvé fotky pohladily a naladily na adventní strunu dokonale, děkuji.

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, to je jako z Mrazíka. Krásné, u nás není po sněhu ani vidu ani slechu a takovou krásu jako na tvých fotkách jsem snad neviděla od dětství. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, ani nedýchám! Úžasné fotky!
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné obrázky, milá Dáško, podobné mrazové útvary jsme nafotili kdysi na Zhůří, až budu mít čas, najdu, je to dávno.
    Se sněhem to u nás v N. v Polabí máme tak, že tu žádný celý rok není, ale jednou, před několika lety, tu byly haldy a to několik týdnů. Dokonce lidi vykoupili i saně a pekáče pro děti.Naše vozidlo bylo zasypané a zamrzlé ve sněhu asi 3 týdny.
    Dík, že jsi to nafotila. Pozdrav letí přes hory a doly do Jižních Čech:
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  16. No to je nádhera. Hmm, my jsme tady blízko hor a takovou krásu jsem tedy zatím nepotkala. Námraza ta bývá, ale takové nadýchané zimní království tedy ne.
    Hezké pohodové adventní dny, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky! Přeji hezké adventní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  18. Mrazivé a tak nadherné. Moc děkuji za tak kouzelnou atmosféru tebou zachycenou. Dáši přeji ti nádherný adventní čas.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, krásné fotky mého rodného kraje, děkuji za ně. :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Já chci takové Vánoce...!
    ,,Cvak z mobilu" se Ti opravdu povedl, Dášo. Přeji Ti více takových snímků, je to opravdu čistá krása.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  21. Dáší, přenádherné. Někdy se to tak prostě povede. Člověk nic neočekává a zažije nádheru a rozkoš. Jásám s tebou.
    Krásný advent
    Katka

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, to jsou nádherné zimní fotky :-) U nás po sněhu ani památky. Měj se krásně P.

    OdpovědětVymazat
  23. Teda Daso, to je opravdu nadhera! Vsechny fotky. Meli jste to tam hezci jak Mrazik! Nadherne detaily. Pekny adventni vecer. M.

    OdpovědětVymazat