neděle 16. prosince 2018

Sněhová peřina

... na Novohradsku ...
U nás už pár dní mrzne, ale se sněhem to není nic moc.
Zato v Nových Hradech je přímo pohádkově.
Stačí popojet několik desítek kilometrů a jste v jiném světě. 
Ve světě královny Zimy.
Tak pojďte se mnou nakouknout do jejího království. 
















Moc bych si přála bílé Vánoce. 
Možná někde i budou, ale u nás v nížině..., 
no, uvidíme za osm dní.

Přeji Vám příjemnou třetí adventní neděli.
Dáša F.

PS: Jak jste na tom s vánočními přípravami, stíháte? 
Já letos mám celkem hotovo - napečeno, nazdobeno, zabaleno, 
jenom stromeček ještě nemáme. :o)
Pro ten jedeme zítra.

A ještě pár fotek ze začátku týdne a opět jen mobilem, 
protože mne nenapadlo vzít si foťák, 
když asi o pět kilometrů níže ( u nás doma) po sněhu ani památka.







27 komentářů:

  1. Dášo je to krása! U nás je taky sněhová peřina a mrzne i přes den, ani kocour nechce ven a to už je co říct :) Na Vánoce se prý má oteplit, tak uvidíme co to udělá. Kdyby sníh vydržel bylo by to moc fajn.
    Přeji ti krásný nedělní večer.

    OdpovědětVymazat
  2. No Dáši, koukám, že jsi byla taky v zimním království, nádhera, úplně z těch fotek číší klid a čistota...
    Naprosto mě dostala ta fotka se srnkami, dokonalost. To jsi měla beztak zase za odměnu.
    J8 letos stíhám, nestíhám, ale nijak se z toho nebortím. A na to přání bílých vánoc jsme dvě, já si vlastně nic jiného ani nepřeju, tak snad, třeba, aspoň pocukrovat...
    Dáši, měj se hezky, ať ten poslední předvánoční týden je co nejvíce v klidu.

    OdpovědětVymazat
  3. U nás je lehce pocukrováno, ale tohle je už zimní paráda.
    Napečeno a stromeček - nic víc. Momentálně mě "straší" balení dárků. Snad všechny najdu:)Mám ořechy sebou náročné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Jedna fotka hezčí nežli druhá. V Krkonoších je krásně zimně, ale tady u nás v Podkrkonoší leží jen sem tam nějaký ten zbyteček sněhu a já bych si tak přála bílé Vánoce.
    Už mám taky celkem hotovo, takže tento týden už bude celkem v klidu a pohodě.Jen ještě zítra dopoledne musím zajet do mého rodného města provést likvidaci vánoční výstavy v Domku Boženy Němcové.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši u nás po sněhu ani památky a tolik bych si přála trošku sněhu. Aspoň jsem se pokochala tvou návštěvou v Nových Hradech. Já jsem s přípravami ve skluzu, týdenní školení minulý týden a ja nyní nevím, co dříve. Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera, je úžasné, co příroda dokáže vykouzlit. S vánočními přípravami tak dobře jako ty nejsem. Upečeno více méně ano, stromeček jsme konečně o víkendu koupili, dárky zhruba mám, nějaké ale by měly ještě tenhle týden dorazit. A čeká mě pro mě ta nejhorší část - balení.
    Užívej pohodového advetního času!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné zimní fotky - ty foťákové i mobilové.
    Mně chybí dva druhy cukroví - ale to je plánované, dělám je vždycky až těsně před Vánoci - tentokrát to vidím na pátek. Ale potřebuju poladit ještě nějaké dárky a nevím, jak budu stíhat (zatím spíš stíhají termíny mě - jeden za druhým :-/). Ale snad to zvládnu tak, jak si to plánuju. Ale zas už máme stromeček :-).
    Hezký a klidný předvánoční týden

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, to je nádhera..... U nás není takY ani vločka. Jen pár stupňů pod nulou. Tak taky tajné tajně doufám, že by na Štědrý den být bílo mohlo :)
    Jinak já letos moc nestíhám, pracovně máme tradičně hodně napilno, tak se domu vracím pozdě. Ale nějak to nehrotím.... Co stihnu, to stihnu ;)
    Měj prima dny a díky za úžasné fotky.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, nádherné fotky - zima jako v pohádce. U nás ani vločka. To se mi sen o bílých vánocích zase rozplyne :-( Krásný předvánoční týden. Pavla

    OdpovědětVymazat
  10. Pohádkové fotky.Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, to je nádhera. Díky za tuhle bílou zimu. U nás je tráva zelenější než na jaře a po bílé ani památky. A o bílých vánocích si mohu jen nechat zdát. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  12. U nás to vypadá podobně. Skoro 20 cm sněhu, mráz. Ovšem koukala jsem na počasí, o víkendu hlásí déšť a na Štědrý den dokonce 5° na nulou. Tak uvidíme, jestli sníh vydrží. Přála bych si, aby neroztál.
    Jinak moc nestíhám, v práci se zaučuji se na novou pozici. Ale dárky máme, stromeček taky, cukroví ještě dodělám. Nějak se z toho nestresuju ;)
    Tak přeji krásný poslední adventní týden. Fotky máš překrásné. Káťa

    OdpovědětVymazat
  13. U nás ani vločka, závidím tu zimní atmosféru všude jinde.
    Mám zabaleno, napečeno (ještě dozdobím), trochu úklid a od soboty až do konce roku mám volno.
    Přeji krásný poslední adventní týden, Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. U nás je také takhle bílo jako na tvých fotkách Dášo, zatím stále mírně mrzne, ale obávám se, že do Štědrého dne to nevydrží. Já mám napečeno, nezabaleno (ale vše nakoupeno), stromek máme ve stojanu v garáži a místo úklidu budu hostit dnes kamarádky :o)). Zítra jdu na vánoční zpívání do místní kaple, ve středu na předvánoční večeři s kamarády, další den jedu na kosmetiku, ke kadeřnici. Takže mne čekají samé příjemné zážitky.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  15. Zábery ako z filmu Mrázik. Trošku snehu máme aj u nás, ale ani zďaleka nie toľko ako na Novohradsku. Všetko dôležité už na Vianoce mám pripravené, včera došiel aj stromček. Ostáva len stihnúť všetky termíny v práci a sviatky môžu prísť :-).

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši,
    krásné fotky paní Zimy...
    U nás nádherně nasněžilo, tak jsem užívala- co to šlo!!! Mrzlo- ale obávám se, že do Vánoc asi sníh nevydrží...teď večer začala taková zvláštní obleva...a já bych táááák chtěla sníh na Vánoce...
    Měj se moc hezky, užij si poslední předvánoční týden v klidu a pohodě!!

    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. To je jak z pohádky. Krásné fotky. Napečeno nemám a letos ani nebudu, uklizeno mám, dárky mám také, ale ještě nezabalené. Ale náladu mám hodně vánoční. U nás je trošku sněhu a kdyby chtěl vydržet, tak mi ani nebude vadit, že je zmrzlý.

    OdpovědětVymazat
  18. U nas snih jen vyhlizime a bohuzel nikde v okoli nic, tak treba se brzy dockame Hezky vecer, Daso, M.

    OdpovědětVymazat
  19. Takáto krásna zima u nás už nebola poriadne dlho ... a už sa mi žiada počuť vržďanie snehu pod nohami ... Dáška, maj sa fajn ... L.

    OdpovědětVymazat
  20. Pohádka, u nás už nic. Malé poletování vloček a malá procházka byla, toť vše.
    Měj hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
  21. Naposledy jsem viděla sníh v březnu a podle teplot ho ještě dlouho neuvidíme, nyní je venku krásných 7 st.
    Iluze o bílých vánoc, tak akorát na tvých fotkách, které jsou natažené tou správnou atmosférou, nádhera.

    OdpovědětVymazat
  22. Dadi já žiju asi úplně jiné zemi. O vločku u nás nezavadíš. Proto moc děkuji za tak nádherné fotky.
    Měj se moc krásně.Z🖤
    P.s.. já trošku nestíhám 😉

    OdpovědětVymazat
  23. Dáši, to je nádhera, o které si můžeme my v Polabské nížině nechat jen zdát!
    A přípravy - dnes jsem trochu balila, stromeček je na dvorku, cukroví hotové až na jedny kouličky v lednici... Ještě mě čekají vánočky - bude jich hodně, peču i pro kamarády :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  24. Dáši, moc krásné fotky.U nás sníh není, ale na chaloupce je ta pravá zima.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  25. Dáši, krásné zasněžené fotky, ta se srnkami je nádherná. U nás už i ty poslední zbytky sněhu do rána zmizely, žádné překvapení, tak to je před každými vánocemi. Ať je máte doma pohodové a klidné Dáši :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to je nádhera, Dášo, jako v pohádce. U nás jsme sněhu zatím moc neviděli :)

    OdpovědětVymazat