čtvrtek 13. prosince 2018

Růžové hvězdičky

... výhra od Péti ...
z blogu Obyčejné radosti života.
Přesně před týdnem, když jsem přijela z práce domů, měla jsem na stole balíček.
Pár dní před tím  jsem u Péti vyhrála růžové hvězdičky z korálků, 
které se mi moc líbily už když Péťa vypsala soutěž o mýdla a zelené hvězdičky 
k prvnímu výročí svého blogu.
Jaké bylo moje překvapení, když jsem se našla mezi výherci
a měla jsem obdržet růžové hvězdičky. 
Moje radost byla obrovská a balíček, který ležel na stole moc příjemně voněl, 
trochu jsem tušila, že to nebude jenom o hvězdičkách.
A nebylo. 
Pomalu jsem ho rozbalovala a zažívala malé Vánoce.
Každý výrobek byl pečlivě zabalený a o to víc to bylo napínavější. 
A přesně jak jsem tušila ..., byly tam.
Má radost nabrala konce a já se vrátila do dětských let.
Péťo, moc děkuji za tuto chvíli a za nádherné, dokonale zpracované, výrobky, 
které mne opravdu potěšily.
Já nejsem moc tvořivá, o to víc si takovýchto dárků vážím.


Do balíčku byl přiložen ručně psaný dopis a jak jinak, 
krásné, úhledné písmo.










Děkuji Ježíšku (Péťo).

Přeji Vám hodně příjemných dní 
a ať máte občas "obyčejnou radost ze života" jako já tentokrát.
Dáša F.



16 komentářů:

  1. Krásné, jemné, voňavé :o)
    Hezký večer měj. J.

    OdpovědětVymazat
  2. Hvězdičky z korálků jsou krásné, mám jich taky pár vyráběla je moje kolegyňka z práce, která už bohužel není mezi námi.
    Přeji krásný večer V.

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivujem Petrinu šikovnosť ... tie mydielka sú profesionálne ... a hviezdičky jemné, prekrásne ... budú peknou ozdobou vianočného stromčeka ... Dáška, užívaj si výhru a maj sa dobre ... L.

    OdpovědětVymazat
  4. Dašo ,moc gratuluji😊 I já měla včera malé Vánoce 😊Také jsem totiž vyhrála u Marcelky její mýdla a ještě v balíčku byly vánoční ozdoby a hvězda! Dášo,krásný adventní čas!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná výhra. Petra je moc šikovná. A ty to ještě navíc umíš krásně vyfotit.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. Nedivím se, že ti výhra udělala takovou radost Dášo, protože hvězdičky jsou úžasné a mýdla naprosto profesionální. To já tak krásná opravdu nemám :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Malá a voňavé, přeji tedy následně i příjemnou koupel.
    Jen nevím, zda bych je vůbec používala, jsou tak dokonalá ...

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná výhra- vše precizní, profesionální.
    Měj se Dáši, hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krásné dárečky, gratuluji k výhře. Hvězdičky jsou krásné, Petra je šikovná. A ty mýdla, nádhera, mě by bylo úplně líto je vymydlit :D

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, krásný Ježíšek. Ty hvězdičky, to je nádhera a o mýdlech ani nemluvím. Péťa je moc šikovná. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  11. Daso, nadherna vyhra, gratuluji!!! Peta je sikula. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, moc ti výhru přeji je nádherná!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Gratuluji k nádherné výhře. Hvězdičky jsou opravdu skvostné. Také jsme kdysi podobné vytvářely s Klárou.

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši opravdu krásné korálky dříve se dávalo na stromeček.Gratuluji k výhře Božka.

    OdpovědětVymazat
  15. Velká gratulace.... Krásné předvánoční překvapení.

    OdpovědětVymazat