úterý 9. října 2018

Vrškamýk

... a viklan ve Vindiši ...
To jsou krásné názvy, že?
Jak jsem zmiňovala v minulém příspěvku, v sobotu jsme vyrazili na výlet. 
Cestou jsme se zastavili nejdříve na oběd v Krásné Hoře
a odtud jsme pokračovali k viklanu, vzdáleného kousek za městem.
Byla to krásná, leč krátká procházka mezi poli až k lesu, 
kde díky ceduli na stromě jsme viklan nepřešli.
Dalším zastavením byla zřícenina hradu Vrškamýk.
Úžasné místo kousek od Kamýku nad Vltavou a bez davu turistů.
Cestou jsme potkali jen pár rodin a na zřícenině jsme se krásně prostřídali. 







  
 A onen viklan ve Vindiši.




  
Před západem slunce jsem chtěla vidět ještě jedno místo v okolí, 
ale tam těch lidiček bylo nečekaně podstatně více.
Takže pokračování příště.

 Mějte fajn týden 
a děkuji za nahlédnutí a milé komentáře k minulým příspěvkům. 
Mám z nich radost, jenom už nestíhám odpovídat.
Dnes jsem se po dvou dnech vrátila z cest a vezu i fotky.
Ty ale až přes příště. :o) :o)

Dáša F.

12 komentářů:

  1. Ty názvy jsou, Dášo, opravdu zajímavé 😀 a z Krásné Hory jsme si před několika lety přivezli naše želvy. Fotky máš opět krásné, vlastně jako vždy. Nebyla jsi v minulém životě fotografkou?
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Dáška,
    krásne zábery a tá príroda... a vidím, že aj štvornohý člen rodiny vám robil spoločnosť :-) To je fajn, ten náš už nesmie na dlho von...
    Krásny večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Prima tip na výlet a hezké fotky. Díky,

    OdpovědětVymazat
  4. Na Vrškamýku jsem před pár lety byla a musím říct, že to je opravdu pěkná zřícenina. Viklan ale neznám, tam se budeme muset někdy vydat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši,moc krásný výlet jste si udělali! A Terry, jak krásně ladí s podzimními barvami :o) Prostě bígl!
    Měj hezké dny a těším se na pokračování! H.

    OdpovědětVymazat
  6. To jste měli fakt krásnou sobotu.A nafotila jsi to perfektně!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, moc krásné. A je kouzelné, jak si to užívá i Terry. Mějte se obě krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. No po uvodni vete jsem se domnivala, ze tento prispevek bude asi v madarstine, ale pak mi bylo jasno:-). To je misto presne podle meho gusta, vsak vis, Daso, krasa. Pekne odpoledne. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, Dáši, pro oko nádhera, ale jak muselo být přímo tam....
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  10. Vrškamýk..to je aj ťažko vysloviť :-) ale miesto je to nádherné. A v tých rozvalinách si parádne zapózovala...

    OdpovědětVymazat
  11. Tak jsem si okamžitě řekla, teda ta nás trénuje.
    Musím říct, že pravopis je s roky čím dál tím těžší a fakt musím přemýšlet, abych bez korekce nepsala ptákoviny s chybami.
    Názvy ne názvy, vypadá to tam skvěle, já jsem přes to kamení a když do něj svítí slunko, nemá to chybu.

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou ale názvy :) Krásný výlet, Dášenko :)

    OdpovědětVymazat