pátek 12. října 2018

Solenická podkova

... meandr Vltavské kaskády ...
Když jsem se o tomto místě dozvěděla a viděla pár fotek, bylo jasno.
Sem se chci podívat. A tak jsem naplánovala sobotní výlet.
První dvě části jste mohli vidět v minulém příspěvku 
a toto místo jsem chtěla navštívit před západem slunce. 
Bylo krásně a věřila jsem, že stihneme zlatou hodinku a že stromy už budou oranžové 
a že si tam o samotě dáme svačinku. 
Jaké bylo moje překvapení, když jsme na místo dorazili...
Na tak malém prostotu na pár kamenech nad řekou bylo tolik lidí, 
postupně přicházeli a odcházeli, takže svačinka o samotě se nekonala, 
stromy do oranžova ještě zbarvené nebyly,  
místo zlaté hodinky v dálce mlhavo a nejvíc nejhorší ....bylo, 
že se mi celý meandr nevešel do objektivu. 
Jak to ti ostatní fotografové zvládli? No, asi umí panoramata, 
ta jsme sice zkoušeli, ale nějak se nepovedla.
Přes všechna moje očekávání a moje zklamání bylo nádherně a místo jsme si vychutnali. 
Fotky jsou sice jen zprava, nebo zleva, 
ale jsem ráda, že jsme zde byli a tuto vyhlídku viděli na vlastní oči. :o)
Tak nakoukněte se mnou na jedno úžasné místo na Vltavě.









 A jedna obrovská hruška v zahradě nad cestou, focená dírou v plotě. :o)


Znáte tuto vyhlídku? 
Ještě vím o jedné, vyhlídka Máj, 
ale ta je od nás daleko, tak třeba někdy.


Přeji vám příjemný, opět letní víkend.
My se zítra chystáme na výlov Rožmberka.
Dáša F.

Doplňuji informaci: 
Na focení na skalnatém výběžku se stála " fronta". Opravdu. 
Dokonce jsem fotila postupně 2 páry mladých lidí jejich foťákem, vlastně telefonem.

14 komentářů:

  1. Dáši krásné fotky a budou kapří řízky a salát Božka

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo, tak to je skutecne nadhera. Jako bys to fotila dronem:-). Pekny vikend, Daso. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné místo, Dášo. Škoda jen, že tahle místa bývají nejvíce turisticky frekventovaná. Myslím, že můžeš být spokojená, fotky jsou moc krásné. A ta obsypaná hrušeň přesně symbolizuje úrodnost letošního roku:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, krásné fotky, a lidí tam nevidím kromě tebe žádné, ty si umíš vždycky poradit :)
    A jaký máš objektiv na foťáku? Aby se ti vešel celý meandr do záběru, chtělo by to širší sklo.
    Měj se hezky. Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Dáši, to je krása.Skvěle ti to vyšlo, nikdo by netipoval, že nebylo místo jen pro vás.Krasné místo a ta hruška-neskutecné.
    Díky za další výlet s tebou.
    Užívej sluníčkových dní i dál a dobré světlo vždy 😉.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáška, toto miesto poznám, ale len z fotiek ... Je to krásna vyhliadka a vôbec sa nedivím, že na fotenie si treba odstáť frontu ... :))) Aj na Slovensku máme podpbný meander na Váhu pri hrade Strečno ... Možno raz nafotím ... Prajem ti krásne zážitky zo zajtrajšieho výletu a teším sa na fotočky ... L.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, to je nádhera!!! Kochám se u ranní kávy. Tam jsem nikdy nebyla. Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, nádherné místo a zase krásné fotky. Měj se P.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, tuhle vyhlídku neznám, je to od nás přece jen kousek. Ale máme blíž vyhlídku Máj, takže já zas byla na ní, kousek je ještě Smetanova vyhlídka a vyhlídka Bednář. Mám pár fotek na blogu (http://werka13.blog.cz/1604/nad-vltavou), ale za moc nestojí - nějak se nám tehdy moc fotit nedařílo. Tvoje jsou mnohem lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  10. No vida, fronty se nám dělají i na zážitky stejně jako dřív na banány.
    Každý touží po romantice a pak na ní čeká ve štrůdlu.
    Není důležité, co jsi nafotila, spíše co jsi prožila. Fotky jsou moc krásné a ta řeka s obtisklými mraky je jako krupicová kaše. Za mne nádhera.

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné místo. Vyhlídku vůbec neznám, takže jsem se moc ráda podívala.
    Krásné dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, vyhlídku znám, nebyla jsem na ní, ale slyšela jsem přesně to, co píšeš - davy!
    Nicméně, tvé fotky jsou úžasné a děkuji za ně.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat