neděle 14. října 2018

Tradiční výlov

... Rožmberka ...
Od pátku do dnes se loví náš největší rybník Rožmberk. 
Očekávaná návštěvnost je asi padesát tisíc lidí.
Nemám ráda davové šílenství, ale výlov si už pár let nenecháme ujít.
 V sobotu jsme si s Mírou přivstali aby jsme viděli první zátah. 
Jak už jsem psala loni, zde můžete rybářům koukat rovnou pod ruce 
a nikdo vás nevyhazuje. Jen při zátahu musíte dát pozor na lano.
Já jsem se opět koukala hodně z blízka.
A přesto, že scénář je každý rok stále stejný, fotky jsou pokaždé jiné. 
Záleží na sluníčku a letos nezklamalo.
Tak nakoukněte rybářům pod ruce se mnou.
















 Tradice je tradice, 
takže dnes budeme mít, stejně jako loni, kapří řízky a bramborový salát.
Jenom oběd se bude podávat později, skoro možná až k večeři, 
protože Míra se synem jsou každý na svém fotbale.

Mějte příjemný zbytek neděle 
a pohodový týden.
Dáša F.

PS: Slíbené fotky z cest se posouvají do dalšího příspěvku.

18 komentářů:

  1. Krásné snímky, Dáši :) Pěkně si pochutnejte na rybičce.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne miesto, nádherné zábery... a večera to bude priam vianočná :-)
    Pekný podvečer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Dáši, to zase je pecka. Vážně, povedlo se ti zachytit dokonale atmosféru a to světlo !
    Měj se moc a moc hezky a ať i další dny se povedou.

    OdpovědětVymazat
  4. To mi připomíná, žé se blíží Vánoce :))brrr. .... ale opět máš krásné fotky.
    Hezký nedělní podvečer. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Dášenko, když jsem slyšela, že bude výlov Rožmberka, myslela jsem na tebe a tvůj foťák a povedlo se. Parádní fotky.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, Dáši, opravdu nádhera je to. Naprosto jsi zachytila atmosféru výlovu. Kousek od nás, ve vedlejší vsi byl také výlov rybníka. Ale o hodně menšího nežli je Rožmberk :-)- Jen já tam letos nebyla, protože na mne padla děsná rýma a kašel, takže jsem to raději oželela.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně se ti povedlo výlov nafotit. A máš můj obdiv, že jsi na něj vstala tak brzo. Ale je fakt, že ty fotky jsou tak krásné, že to stálo za to.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, přivstala sis - a stojí to za to. Nádherné fotky :-)Měj se krásně P.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, to musel být super zážitek, vidět to tak z blízka. Bezva fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáška ... to je nádhera ... oplatilo sa privstať si ... :) Aj tebe prajem krásny a úspešný týždeň ... L.

    OdpovědětVymazat
  11. Jedním slovem..ÚŽASNÉ..mějte se krásně, Blanka

    OdpovědětVymazat
  12. Padesát tisíc? To je šílené číslo, Dášo. Ani si nedovedu představit ty davy. Ale vy jste to vychytali a viděli jste to, co jiní ne. Opravdu stálo za to si přivstat.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  13. Mohu jen říct znovu a znovu - smekám před tebou, fotografka si úžasná!
    Měj hezký den, Dáši! Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Teda Daso, to jsou nadherne zabery z tak velike akce, ktera ma proste sve kouzlo! M.

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, to jsou nádherné fotky. Moc se ti povedly. Pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  16. To vychádzajúce slnko dodáva fotkám neskutočnú atmosféru. Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  17. NESKUTEČNÁ NÁDHERA !

    OdpovědětVymazat