neděle 22. července 2018

Slunečnice

... u nás na jihu ...
Pole plné slunečnic jsem zahlédla na Moravě, cestou na poradu, 
ale nebylo možné zastavit a tak jsme se kochala jen okýnkem z auta.
No a jednou vyjedu za zatáčkou u nás na jihu Čech a co nevidím.
Slunečnice, plné pole slunečnic. 
Tentokrát jsem mohla zastavit a udělat pár fotek, 
sice jen z mobilu, ale jsem za ně ráda.



A kdybych měla víc času a neměla bílé boty na nohou, 
tak bych naběhla víc do pole a slunečnice nafotila hlavami ke mně.  :o)




Zítra nám začíná dovolená. 
Uvidíme, kam nás cesty zavanou, ale z větší části bude pracovní. 
Jak už jsem psala, budeme tvořit nový plot a natírat okna v patře. :o)

Mějte krásnou neděli  
a děkuji vám za nakouknutí.
Dáša F.



16 komentářů:

  1. To je nádherné trio barev - azuro, zelená a sluníčková. Slunečnice jsou nádherné. Měj se krásně Dášo a užij si dovolenou nejen pracovně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Slunečnice se mi taky líbí. Dřív jsme jich mívali pár na chalupě u plotu zahrádky, ale v posledních asi 4 letech buď vůbec nevyrostly nebo je něco ožralo, tak jsme to vzdali.
    Užij si dovolenou (mně právě týden dovolené skončil - a byl taky víceméně pracovní)

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši,slunečnice jsou nádherné,škoda že jsou moc daleko Božka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, slunečnice jsou nesmírně fotogenické. Přeji fajn dovolenou a ať se dílo podaří.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, je to nádhera! Já jsem si všimla, že letos je slunečnic nějak víc, paráda!
    Ať vám jde vše naplánované pěkně od ruky a máte čas i opravdu dovolenkovat!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, u tebe taky slunečnice...to je krása! A včelky jak jsou na nich spokojené.
    Přeji ti krásnou dovolenou, i když bude pracovní. Třeba se chvíle na nějaký ten výlet přece jen najde.
    Klidný večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  7. Fotogenické:-)))...a mám je moc ráda. Nedivím se, že jsi cvakala:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši,u nás bylo slunecnicove pole loni. To jsem ještě neměla blog a fotky jsou ztraceny bůh ví kde....Ale byla to čistá krása přírody. Tak málo stačí k naší upřímné radosti a blaženosti, viď. A nebo je to hodně? Příroda prostě umí kouzla nejvyššího kalibru :)
    Měj se moc hezky a ať se dílo podaří.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Slunečnice je prostě slunečnice! Točí se za sluncem,protože se chce slunci podobat.Tam, kde vyroste, tam místo rozzáří.
    Krásné fotky!
    Měj se hezky a měj rozzářené dny - i když třeba pracovní :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Pole plné sluníček.. nádherná podívaná.
    Také se pokaždé nemůžu nabažit krásou slunečnic.
    Krásné dny ti Dáši přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  11. No krása, moje nejoblbenejobl kytka.Jsou jako slunce, co spadnou k zemi...Krása veliká, díky za ní.
    Přeji skvělé dovolenkové dny, ať už podniknete cokoliv.Ať dny plynou hlavně co nejpomaleji, taky to budu potřebovat :-)...

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši, krásné, slunečnice jsou kouzelné. Užij si dovolenou a odpočiň si.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, Dášo. Kolem nás jsou letos také slunečnicová pole. Je to nádhera, ale ještě nebyla možnost natrhat si jich pár do vázy.
    Měj se krásně, pa.

    OdpovědětVymazat
  14. Kouzelnou a klidnou dovolenou ... no a zkusit odpočívat !
    Když jsme se vraceli z Chorvatska naskytl se mi stejný pohled na lány slunečnice a bylo to úchvatné, v ranním světle jedinečná atmosféra.
    Pěkné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
  15. Pole slunečnic je opravdu pastva pro oči. Vždy se ráda pokochám. Moje maminka slunečnice miluje, často jí je kupujeme.
    Užijte si pohodovou dovolenou!

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši!!
    Posílám letní pozdravení!!
    Já jsem zhlédla Tvou mořskou dovolenou a píšeš, že máte dovolenou..já vím..píšeš, že trochu pracovní, ale i tak- mějte ji báječnou...
    Fotky od moře jsou nádherné...ta jedna večerní přístavní, ta je čarovně krásná...a s těmi východy- to jsi mne pobavila- ty já moc nestíhám...ale západy- to ano!!!!
    Terri v moři - to jsou moc hezké fotky- užili jste si všichni.
    Slunečnice jsou tak nádherné, děkuji za fotky- jsem na jihu :o)), ale u nás nejsou...
    Dáši- měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat