neděle 15. července 2018

U moře

... bylo fajn ...
Nikam jsme nechvátali, nic jsme nemuseli, žádná práce nás nepotkávala
(teda malinko jsem pracovně fungovala, ale jenom malinko).
To byla nádhera. 







 Chyť si svého Anděla. :o)
( Zajímavé je, že dcera ho na fotce viděla úplně jinak, než já)
Takže vidíte ho také  dvěma způsoby?
Pokud ne, tak nevadí, já bych ho bez jejího popisu druhým způsobem také neviděla.







Toto srdce jsem našla, když jsem si vzpomněla na Hanku ze Šťastných dnů, 
která jich na svých cestách našla už několik.
V pozadí ostrov lásky Galešnjak, ten je také ve tvaru srdce.


A jeden úsměv..




Teď už jsme doma a já před sebou stále valím tolik úkolů a akcí. 
Mám pocit, že nic nestíhám. 
Nebo jinak, stíhám, ale ne vše dle svých představ. 
Včera jsme poprvé jeli Dračí lodě v J. Hradci.
Posádka jsme byli z větší části na rychlo sehnaná, nenatrénovaná, 
ale poslední jsme neskončili. .o)
Umístili jsme se na krásném 13. místě, ze 14. :o)

(Na fotce dětská posádka)


A jak to máte Vy s časem. 
Také byste potřebovali, aby měl den někdy více hodin
anebo jedete na pohodu?

Mějte se prima a dobře si určujte priority.
Všechno se holt stíhat nedá.
Dáša F.

PS: Teď se hraje fotbalový zápas o první místo na MS, chlapi koukají na bednu 
a já si jdu konečně přečíst vaše příspěvky.

24 komentářů:

  1. Tak já jsem nyní ve fázi, kdy dělám 15 hodin denně a na ten zbytek bych potřebovala přifouknout den nejméně o pět hodin.
    Vlastně jsem před týdnem přijela od moře a když vidím tvé fotky, je mi líto po kráse, kterou jsem zažila.
    Srdíček jsem si také pár sebrala a nejhezčí je, že je dostávám od přátel během roku, což potěší dvojnásob.
    Krásné fotky, krásné vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, vítej zpět od mořských dálek. Mám radost, že hledat srdce propadla další dobrá duše.
    Ta pusa dostala zase na oplátku mě a anděla vidím jenom jednoho, asi jako ty :o).
    A já a čas? naučila jsem ho moc neřešit a vždycky aspoň kus utrhnout pro sebe- jakkoliv... jde to, jen se musí trošku víc a možná sobecky chtít a čas půjde aspoň na malinkou chvilku s námi...
    Měj se moc a moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Dasi mám radost že se povedla dovolená,fotky nádherné Božka

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, krásná dovolená. Měj se hezky P.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, já teď jedu na 110% a den má prostě hodin málo! 😀 Ale stresovat se tím nehodlám. Jsou věci, které musí počkat 😉
    Fotky z tvé dovolené jsou moc pěkné, anděla vidím jednoho, ten druhý ne a ne na mě kouknout. A ta kamínková srdce.....to je snad nakažlivé. Já tuhle při procházce na zemi taky jedno viděla. Hned jsem si na Hanku vzpomněla.
    Měj se moc hezky, posílám pohlazení Aaronkovi.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťo, moc děkuji za milý komentář. Jenom my máme bíglici Terri, Aaronka má Helenka. Ale jsou si podobní, sami jsme na to koukali. :o) A Aaronek s nimi také hodně cestuje, jako ta naše.
      Posílám pozdravy. D.

      Vymazat
    2. Ajaj. Dáši, tak si uvědomuji, že už jsem Terrinku u tebe překřtila podruhé....Moc se omlouvám, budu už na to příště víc myslet. Ale podobní si jsou moc :)
      Takže ještě jednou: Terrince posílám pohlazení :)

      Vymazat
    3. Milá Dášo, milá Petro, musím říct, že tím přejmenováním slečny Terri jsme se i u nás doma bavili. Včera jsme totiž začali plánovat dovolenou na příští rok - Chorvatsko s Aaronem...
      A pak mamce ukazuji plavající Terrinku a ona povídá - on byl Aaronek u moře??? :o)
      Byla z toho úplně zmatená, jak si jsou podobní!
      Mějte krásný den, Helena

      Vymazat
  6. U moře muselo být krásně. A Terri jak hezky plave. Naše obě čubiny se vody bojí. Anděly vidím dvojím způsobem :-D
    Dračí lodě museli být dobrý zážitek. Není důležité vyhrát,ale zúčastnit se.
    S časem to je jak kdy,teď o prázdninách(mám dovolenou) je to v pohodě. Ale jinak, od září do června je to docela na draka.
    Přeji příjemný vstup do nového týdne a ať Ti všechno vyjde,tak jak sis naplánovala.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky z určitě krásné dovolené.
    Dračí lodě - to muselo být zajímavé. Mám dojem, že na podzim budou závody dračích lodí kousek od nás (tedy od místa, kde máme chalupu), uvidím, jestli mi vyjde se jít kouknout. Ale na podzim na chalupě spíš permanetně nestíháme...
    A pokud jde o čas - nestíhám, co bych chtěla a snažím se tím nestresovat a užít si, co zrovna je...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, Terrinka byla s vámi určitě si dovolenou s vámi užila. U moře je krásně. ANDĚLA vidím také jednoho. S časem to mám tak, že stále nestíhám. Momentálně mám už druhý týden nevyžehlený koš s prádlem a stále přikládám - snad se na něj tento týden dostane, ale nic si z toho nedělám. Měj krásný usměvavý týden. Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, tolik krásný fotek, anděl, lodě, ale myslím, že nejen já nejvíc obdivují Terry - plavkyni! Je kouzelná!
    A čas, ani nemluvím...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Dovolenou sis užila, to je vidět . Anděly možná vidím dva. :-) Krásně jste si zazávodili a ano umístili jste se krásné. První být každý nemůže a poslední být nemusí- se říká, že!
    Já s časem už tolik nebojuji, ale i přes to někdy bych den brala delší.
    Měj se hezky, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Dáši moc ti děkuji za nádherné fotky z úžasné dovolené.
    Tam muselo být nádherně.Také se moc těším na moříčko,ale nas čeká až v září.
    Teri je boží... posílám pohlazení plavkyni.Je to divné,ale naše se vody bojí.Neni bígl jako bígl 😊
    Krásný nový týden ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  12. Na dovolenke je najkrajšie práve to, že dni plynú bez zhonu a pracovných povinností. O to ťažší je potom návrat do reality:-). A to nestíhanie, to jej asi odraz dnešného uponáhľaného sveta. Pritom naše babky nemali automtické práčky, umývačky riadu ani iné technické vymoženosti a napriek tomu mali oveľa viac času ako my...nechápem :-).

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, krása a anděla vidím teda jen jednoho. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  14. Z fotek vyzařuje klid a pohoda a plavající Terri mě pobavila. S časem jsem velmi na štíru. Přesně to už si říkám delší dobu: urči si priority. Jenomže mi to pořád nějak nejde, nic se mi nechce upozadit. Ach jo...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, to jsou krásné fotky, plné západů slunce, tepla a pohody.

    OdpovědětVymazat
  16. Take miluju ten pocit nic nemuset, navic u more! To by bylo! Terri je tedy cestovatelka, klobouk dolu. M.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, krása, kamínek ve tvaru úsměvu je boží. Jak já bych brala, aby měl den aspoň o nějakou tu hoďku navíc :)) Měj se nádherně.

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, krásné fotky, děkuji za ně, my letos k moři nejedeme, tak jsem načerpala trochu energie u Tebe.
    Měj se hezky, Jana

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotky od moře. Musela tam být opravdu pohoda.
    Krabík je úžasný. :-) A Terrinka si pěkně zaplavala. :-)
    Anděla nevidím ani jednoho...
    Měj krásné letní dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné fotky, jako vždy, Dášo.
    S časem bojuju neustále. Je to moje vina, vím to. Neumím si vše zorganizovat, jak bych potřebovala. Navíc jsem mistr prokrastinace - ne, prostě jsem rozen lenoch :-)
    Krásné letní dny!

    OdpovědětVymazat