sobota 7. července 2018

Už jsem zpátky

... z porady ...
i z dovolené.
Červnová dvoudenní porada se už nesla v duchu prázdnin.
V pondělí dopoledne zhodnocení uplynulého pololetí,
po obědě výšlap do okolí města, navečer grilovačka
a v úterý výhled na druhé pololetí.
Ovšem prázdniny se ponesou v duchu pracovním. 
Čeká nás hlavní sezóna, Vánoce.  Opravdu. :o)
Pojedeme v plném nasazení a musíme co nejvíce zabrat.
Tak snad budu mít i trochu času na blog. .o)

No a tady procházka okolím Uherského Brodu.
Bylo nádherně a já se stále kochala. :o)
Tak pojďte se kochat se mnou.





 Vlčnovské búdy











Po poradě následovala naše dovolená v Chorvatsku, 
ale o ní zase příště.

Mějte krásný víkend  a pokud nemáte hlavní sezónu,
tak odpočívejte a užívejte léta. :o)

Dáša F.


20 komentářů:

  1. Pokochala jsem se. Krásné fotky ! Zemský ráj to na pohled.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Krásné búdy a ty mraky... nádherné!!!
    Přeji mnoho sil do dalšího pracovního pololetí!!!
    Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky. To jsem se zase poradovala. Máme to krásnou zemi, viď.
    A i tobě to moc sluší ;-)
    Na fotky z Chorvatska se těším.
    Měj se prima, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda jsem se kochala s tebou. Hezky jste si to užili.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, Dáši! nedávno jsme byli pár dní v Bílých Karpatech, kopečky za Uherským Brodem, líbilo se nám tam stejně, jako tobě!
    Zámek Milotice je mezi Kyjovem a Hodonínem, někdy se tam zastav, nebudeš zklamaná!
    Přeji hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, krásné fotky z mého rodného kraje. Kochala jsem se u ranní kávy. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobré ráno,není to náhodou rozhledna nad Bojkovicema???hezké fotky,taky ráda fotím.přeju hezkou dovču,Helena.

    OdpovědětVymazat
  8. Máme tolik překrásných míst a v té naší malé zemičce. A tvé krásné fotky to jenom dokazují Dášo. Moc se mi s tebou líbilo :o).
    Měj se moc hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  9. Dasi moc děkuji za nádhernou procházku s Tebou.. Úžasná místa jsou tady u nás.A tvé nádherné fotky jsou důkazem.
    Krásnou neděli ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, nádherné fotky moc si mě potěšila, krajina s oblohou je prostě boží :-) Měj se a na fotce Ti to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky.
    Krásné mraky, ráda je mám .
    Krásné léto měj. J

    OdpovědětVymazat
  12. Dáši krásná procházka s Tebou fotky nádherné Božka

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky, u nás je tak krásně:-)
    Těším se na chorvatský příspěvek.
    Hezké dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Opäť som sa presvedčila aké nádherné miesta máte v Čechách. Ale už sa teším aj na fotky z Chrovátska :-). Moje leto tiež pracovné...

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasnou krajinu jsi nafotila, Dášo. Kochám se kochám, ta stavení jsou kouzelná.
    Nemám sice pracovně hlavní sezónu, ale přesto je léto pro mě pracovní. Čeká mě týden dovolené v Tatrách, na který se moc těším.
    Měj se fajn a těším se na chorvatskou reportáž:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  16. Děvče zlaté, co tu strašíš s vánocemi, úplně mne obešel děs, nechci, nechci, nechci být o rok starší bába.
    Krajina je kouzelná a evidentně jsme trávily obě dovolenou ve stejném směru, no já byla moc spokojená...
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  17. Je fajn, že jsi zpět. :-) My míváme taky takové porady. Když je kolektiv fajn, je to prima, ale když ne... Fotky jsi pořídila úžasné! Jako malované obrázky, opravdu nádhera. Takové procházky jsou balzámem pro duši.
    Měj se fajn, pa.

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, díky moc za další krásný výlet, co mám taky v deníčku přání.
    Ty beránci jsi tam měla jako bonus. Fotky zase dokonalé, jako vždycky.
    PS- já sezonu mám taky, ale letní... takže taky nestíhám, dovolenkovat posílám zatím jen jiné :o).
    Měj se moc a moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné fotečky, Dášo :) Hned bych si taky sedla někam na zápraží domečku a užívala přírody :)

    OdpovědětVymazat