neděle 6. února 2022

Tulipány

 ... bez vody ... 
a letem světem Č. Krumlovem.
Včera jsem si chtěla nafotit letošní první tulipány, 
jenže jsem jim večer zapomněla přilít vodu a do rána zvadly.
Tak jsem je seřízla a vodu doplnila. Během hodinky se postupně narovnávaly.





Ve čtvrtek jsem zavítala pracovně do Krumlova, 
měla jsem spolujízdy s obchodním ředitelem. 
Během přechodů na pracovní jednání jsem ho vzala na zajímavá místa ve městě. 
Fotila jsem jen málo, takže moc fotek nemám, ale počasí se teda povedlo.









Pan ředitel tu kdysi byl prý s rodinou na vodě, takže si centrum narychlo prošli, 
a tentokrát jsem ho tímto krásným městem narychlo provedla i já. 
Doufám a věřím, že byl spokojený, jak po pracovní stránce, tak po té zážitkové. 
Já jsem den před tím nemohla ani usnout, aby vše dobře dopadlo.
No, spolujízdy mám za sebou, na kolegyně to teprve čeká. :o)

Přeji Vám fajn dny a klidné usínání, 
někdy to v té hlavě před usnutím pěkně šrotuje.
Dáša F.

PS: Sobotní ráno pohledem ze zahrady. 
Z jedné strany zamračená obloha, z druhé strany vykukuje sluníčko.




23 komentářů:

  1. Dášo, zdravím. Krumlov mám moc ráda. Když jsem tam byla, bydleli jsme přímo proti muzeu obchodu, v penzionu Thallerův dům. Muzeum obchodu bylo zrovna na ty tři dny, co jsme tam byli zavřené, což mne rvalo srdce. Kvůli němu tam chci jet, ale mužskýmu se nechce, že je to daleko. Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. V Krumlově jsme už nebyli nejmíň deset let, ale letos to napravíme. Na červen máme lístky do divadla na otáčivé hlediště a objednané ubytování na prodloužený víkend, už se moc těším. Z Krumlova známe jenom zámek a park dáš mi nějaký typ kam se podívat?
    Tulipány jsou super, taky mám na stole první letošní. Přeji krásnou neděli :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tulipány ještě doma nemám. Ale brzy to napravím. Zatím jsem si v lese utrhla pár větviček borůvenčí. A těším se na první zelené lístečky.
    V Krumlově jsem byla jen jedenkrát. Docela jsme toho tam v rámci poznávacího zájezdu pochodili, ale určitě bych nebyla proti se tam podívat znova.
    Prima fotečky, Dáši !
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši,
    krásne fotky, veľmi sa mi páči ČK, snáď sa tam raz i ja dostanem.
    A tulipány to teda ešte dali, páči sa mi v pozadí peliešok...
    Uži si víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, tulipány si chci také koupit, navodí očekávané jaro. Pracovní výlet se vydařil, za fotky díky. V Krumlově jsem ještě nebyla. Hezkou neděli 🙂
    ,

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Dášo, krásné fotky jako vždycky. V Krumlově už jsem dvakrát byla a hned bych se tam rozjela potřetí. Krásný zbytek víkendu i příští pracovní týden:-) Pavla

    OdpovědětVymazat
  7. Zopakovala jsem si Český Krumlov v létě - sama na náměstí, sama cestou na zámek, to jsou nezapomenutelné dojmy. Mám to město moc ráda. Tak cestuj a foť, těším se.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášenko, pan ředitel se má, takovou průvodkyni jen pro sebe! Fotky mě zavedly do oblíbeného města. A koukám, jak se tulipány vzpamatovávaly, Terry víc a víc usínala. Aby ne, na takovém poležení.
    Mějte se hezky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, tulipány jsou hrozní pijani - už se mi taky párkrát stalo, že do rána vyžahly všechnu vodu a zvadly. Dávám je většinou do poměrně úzké vázy, tak je musím fakt hlídat.
    Fotky z Krumlova se ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, tulipány jsou krásné, hlavně, že ještě dělají radost. Český Krumlov bez davů lidí je opravdu nádherný. Firmy moc chválím. Potěšily mě všechny. Krásný večer a přeji také hezký vstup do dalšího týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravuji...fotky...mobil mi to zase upravil podle svého achjo..🤔🌹🌹🌹


      Vymazat
  11. už se na tulipány taky těším,Sv.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, díky za krásné fotky z Českého Krumlova. Moc ráda bych se tam zase někdy podívala, už je to spoustu let, co jsme tam s mužem byli.
    Tulipány krásně zdvihly hlavičky. ¨
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  13. Tulipány jsou nádherný.Koupila jsem si domů taky,ale brzy opadaly.Nechala jsem si je ve svém pokoji a tam dost topím.
    Český Krumlov je krásný,byla jsem tam 2x a byla nadšená.Tvé fotografie se mi moc líbí.Mně se líbily hodně ty úzké uličky.
    Dášo,měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, to se mi s tulipány taky stává, naštěstí se to dá většinou napravit.
    Jestli jsem to správně pochopila, ta přítomnost ředitele je jaká si kontrola. Tak ti moc gratuluji, že byl spokojený. Krumlov se líbí asi všem, krásný bonus!
    Posílám pozdravy a pohlazení Terri! Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Miluji tulipánky a ty žluťáskové jsou nádherné. A můj zbožňovaný Krumlov. Byla jsem v něm jen dvakrát, jednou na týden na dovolené v jižních Čechách jsme tam byli ubytovaní, tak jsme si ho alespoň po výletech po večerech mohli užívat a samozřejmě jsme si vyhradili i na něj celý den a podruhé loni v létě, když jsme byli na Šumavě, ale tak mi přirostl k srdci ♥ Krásné dny, Dášo.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, i já mám ve váze tulipány a dělají mi radost. V Krumlově jsem ještě nebyla a čím dál víc mě to tam láka... S usínáním před náročným dnem to mám stejně :-(.
    Ale dobře ti to dopadlo, tak ať se daří i dál.

    OdpovědětVymazat
  17. Tulipány jsi nakonec zachránila, jsou krásné. Č. Krumlov je fotogenický.

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, v Krumlově jsem už dávno nebyla, tak díky za malou procházku. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  19. Spolujizdy nezni moc odpocinkove:-), ale verim, ze jsi je zvladla skvele a je fajn, ze je po vsem:-). Krumlov krasny, co k tomu dodat. M.

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo, vzpomínám na naši návštěvu Krumlova. Dík za foto a připomínku. Máš určitě zajímavé zaměstnání, když můžeš při práci poznávat i krásy Česka. M.

    OdpovědětVymazat
  21. Krumlov nikdy nezklame a je jedno jaké je zrovna roční období. Tulipánky máš moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  22. Moc se mi líbí, jak ty tulipány povstávají k životu :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat