pátek 25. února 2022

Růžové karafiáty

 ... tolik krásy za pár korun ...
Koupila jsem si je v Lidlu, po Valentýnovi, měli je v krabici za 25 Kč.
No, nešlo je tam nechat. :o)
A už druhý týden mi dělají radost. 





Má nedávná únava mne dohnala až k lékaři. Nyní jsem doma a odpočívám.
Dostala jsem léky na vysoký tlak, protože mi naměřili 180 na 110,
a v minulosti jsem měla tlak také vyšší, takže prášky jsou už nutnost.
Když jsem si doma přečetla pár věcí kolem vyššího tlaku, není to úplně sranda. 
Nejedná se o nemoc, ale příznak. 
No, příčinou (u mne) může být nedostatek pohybu a špatné stravovací návyky.
Hodně toho nasedím v autě, málo piju, často obědvám až večer ...
Moje práce mne baví, ale tu energii (až se mi vrátí) budu muset vložit i do sebe.
Pravidelněji jíst a víc se hýbat.

Krokusy už kvetou, to je nádhera. Jenže je teprve únor. 




Sluníčko mi hodně pomáhá, ale ten vítr je nesnesitelný a nekonečný. 
Vždyť fičí snad od ledna, a dnes je obzvlášť ledový.

Užijte si klidný víkend.
Dáša F.


22 komentářů:

  1. Malé karafiáty me často pro radost prinase dcera. Přeji brzké uzdravení a návrat do práce 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Daso, karafiáty mají nádhernou barvu. Držím pěsti, ať je dobře, ať se podaří tlak zkrotit. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, karafiáty mám také moc ráda. Dlouho vydrží ve váze. Ty tvoje jsou takové slaďoučké.
    Přeji ti klidný víkend a opatruj se. Je potřeba se trošku věnovat sobě ♥
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Karafiáty jsou moc pěkné. Hezká jemná barva. I hezké nakouknutí do Tvé zahrady. Přeji brzké zlepšení zdravotního stavu. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Karafiáty jsou krásné. Je dobře, že odpočíváš, se zdravím si neni radno zahrávat.
    Já mám tedy spíš opačný problém- nízký tlak. Přeji brzké uzdravení a navrácení sil.
    PS: Ah ty krokusy, to je nádhera!!!
    Danča

    OdpovědětVymazat
  6. Karafiáty i krokusy jsou nádherné.Já si kupuji pravidelně v Lídlu kytku,naposledy tulipány před týdnem a jsou pořád pěkné.Krokusy u nás zatím nekvetou.Sestra je má na zahrádce a teprve vylézají.
    Po lékách se ti tlak asi srovná.Já mám opačný problém,hodně nízký a často to cítím.Musím si zacvičit,nejvíc pomáhá,když skáču přes švihadlo.Kávu ani alkohol nepiju,ale to stejně pomůže jenom na chvíli.
    Dášo,přeji Ti ať je ti dobře a hlavně musíš taky odpočívat.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, krásně jsi nám přiblížila jaro a karafiáty jsou vážně super. Kupuji si tulipány, ale ty moc dlouho nevydrží, asi příště přesedlám také na něco jiného, zřejmě karafiáty 😉 Přeji hezký víkend, odpočívej, ten tlak už je dost vysoký. Pá 🌞

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle drobné karafiátky opravdu hodně dlouho vydrží a dělají radost. Krokusy v únoru jsou fajn. Ony přežijí, i kdyby na ně ještě nasněžilo.
    Co se zdraví týče, je opravdu potřeba se sama sobě občas věnovat a zastavit. No, a pohyb je nutnost, jak jen to jde. Držím palce, ať je dobře.
    V.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášenko, já mám malé i velké karafiáty moc ráda, dlouho ve váze vydrží. Opatruj se.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáýšo, opatruj se. A karafiáty i krokusy jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, krásné kytičky, všechny. Taky mám potřebu se jimi obklopovat, teď jsem dostala několik kytic k svátku, ale jinak si kupuju květiny i sama, mám to ráda a nelituji za ně peněz. Přeju hodně zdraví. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, karafiáty jsou moc krásné, ale ty!!!
    Rad už si dostala určitě hodně, opatruj se, mysli na sebe a dej se rychle do pořádku. Dobře vím, co přináší život v autě....
    Myslím na tebe, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Mám karafiáty ráda. Ty Tvoje jsou krásně růžovounké.
    Já měla dříve tlak nízký a před nějakým rokem mi doktor při nutné prohlídkce ohledně řízení auta zjistil tlak trochu vyšší, takže beru ráno jeden malinký prášek. Ale já to na sobě nijak nepociťovala. Prášky se Ti to srovná, ale nedá se nic dělat, budeš muset trochu na sebe víc myslet.
    Měj klidný víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Karafiáty jsou vděčné kytičky, dělají radost opravdu dlouho. Fotky jsou úplný balzám pro oči. Držím palce, aby se únavu podařilo zahnat a tlak se co nejrychleji srovnal. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, jak já ti rozumím.. mám to stejně, taky beru jeden prášek a tlak je po roce v normálu. Ale ono je to spíš vždycky v hlavě, všechny fyzické neduhy jsou jen důsledek...
    Tak ať je brzy lépe.

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši,
    karafiáty sú krásne, nežné a ešte aj dlho vydržia...
    Prajem Ti, nech si skoro fit, aj tlak a nech myslíš viac i na seba :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  17. tedy! ty krokusy jsou úžasné. U nás už taky rozkvétají na slunci na jižní straně. Ale je to fakt dost brzy. Dnes celý den poletuje sníh a nyní je bílo. Přeji krásný zbytek víkendu :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tyhle drobné karafiátky mám hodně ráda a v Lidlu jsem si je taky nedávno koupila. Jsou milé, a dlouho vydrží. To že už kvetou krokusy, není zas tak nic divného, patří mezi ty nejranější druhy květin které z jara kvetou. Navíc už je konec února takže tak brzy to zas není ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. brzy se uzdrav, pěkná kytička,Sv.

    OdpovědětVymazat
  20. Přeji ti, aby tě už žádné nepříjemné zdravotní potíže netrápily, karafiáty jsou úžasné ♥

    OdpovědětVymazat
  21. Karafiátky miluju a jarní kytičky taky. Opatruj se, Dášo, zdravíčko máme jen jedno. Já teď trochu bojuju s následky lednového Covidu, plicní nedostatečnost atd. a už mě to pěkně štve. Ale bude líp, bude jaro, sluníčko ♥

    OdpovědětVymazat
  22. Karafiátky určitě hodně voněly!
    Já měla z Lidlu 2x pěknou bedničku zeleniny za 25 Kč. Nyní už je tam nevidím.

    OdpovědětVymazat