sobota 16. října 2021

Barevný podzim

 ... aneb, třetí díl výzvy ...
Včera večer jsem přijela ze školení, 
od středy na cestách a tak jsem ráda, že jsem už doma.
Fotky do výzvy jsem naštěstí nafotila začátkem týdne, protože tentokrát 
jsem se nestihla cestou nikde zastavit. 
Tedy zastavila jsem se na mini nákupy v Ikea Brno, 
ale jinak žádné toulky moravskou krajinou se nekonaly.
Barevný podzim jsem fotila ve Frymburka také u nás, cestou k lesu. 
Tak nakoukněte.















Podzim mám ráda právě pro jeho barvičky, jinak ho moc nemusím.
V kombinaci se slunečními paprsky jsou jeho barvičky dokonalé, co říkáte?

Přeji Vám krásný podzimní víkend, u nás ještě se sluníčkem.
Dáša F.

PS: Pustila jsem se do další fotoknihy a tak opět nevím, co stíhat dřív.
Chtěla bych ji o víkendu seskládat a příští týden už jen doladit, 
tak uvidím, jak vše stihnu. Akce v Happy Foto končí 26.10. :o)
Znáte Happy Foto a máte už od nich nějakou fotoknihu?
Já u nich dělávám jednu až dvě knihy ročně, 
ale pouze v této akci. :o)

25 komentářů:

  1. Dáši, to jsou moc krásné fotografie a barevný podzim jako na ukázku. Líbí se mi i ty ošetřené stromy proti rozlámaní. Je to úžasné. Moc krásně sis s výzvou poradila a mám velikou radost, že sis tu chvilku na focení našla a moc Ti děkuji za tuto překrásnou podívanou, o kterou bychom jinak byli všichni ochuzeni. Určitě Tvé krásné fotografie potěší i ostatní čtenáře blogu. Děkuji Ti a doufám, že i na poslední podzimní " Volné téma" příští týden (od 22. - 24. 10.), se Ti povede nějaké fotografie pořídit anebo vybereš z těch, které jsi nafotila pro minulé výzvy a dosud nezveřejnila. Přeji Ti příjemnou sobotu a pohodovou snad i slunečnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo, krásné podzimní fotografie plné barev a sluníčka.
    Přeji Ti hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, hezky jsi ten podzim vystihla. Máš krásné foto, jako vždy. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, moc hezké fotky barevného podzimu, pro které se nemusí nikam daleko. Někdy stačí jen vystrčit hlavu z okna a příroda už se o nádhernou podívanou postará sama. Pěkný víkend 🍁🍂

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, fotky jsou všechny nádherné.👍👍👍 Ale ten "hořící" javor je naprosto úžasný. 💣🍁
    Happy Foto znám velice dobře. Nechávali jsme si u něj dělat fotky, které jsem pak vkládala do alb. Dělala jsem to hlavně kvůli mamince, aby si v tom mohla listovat. Když odešla, přestala jsem i s těmi fotkami.
    Měj hezké dny🍀🍂

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, to je nádhera. Ten strom s tím žluto oranžovým listím je překrásný.

    OdpovědětVymazat
  7. No tu akci taky hodlám využít, stejně jak ty během roku u nich tak dvě knihy při akcích udělám. Zlatožlutý javor s modrou oblohou je nádherný, takový podzim taky můžu... ale ten rozblemcaný, šedý a zatažený přímo nesnáším...

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo,moc hezké fotografie 👍 prosluněné, úžasné.

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši,
    krásne fotky jesene. A ten oranžový strom je úžasný. Wau.
    Aj ja mám rada jeseň kvôli farbám a babiemu letu, ale tú zimu a vietor a skoré stmievanie nemusím...
    Uži si víkend a nech sa Ti fotokniha vydarí,
    A.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, parádní fotky. Podzim je prostě fotogenický. Happy Foto znám a také už jsem tam dělala několik knih a také v akci. Dříve jsem dělala knihy ve Fotolabu, ale Happy se mi zamlouvá více. V akci se tam dá udělat i kniha s hodně stránkama a program se mi líbí. Knihy jsou kvalitní. Tak ať jde práce od ruky.

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, naprosto dokonalé fotky. Kochám se po ránu. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky, Dášo!
    Moc ti přeji odpočinkovou neděli. Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Je to krásné dívat se na Tvoje fotky.
    V Happy Foto jsem si dříve nechávala dělat fotky. Na knihu se stále chystám, ale zatím skutek,utek.
    Měj příjemnou neděli a hezké i další dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, bez tvého příspěvku by ta Výzva Járy nebyla dokonalá.Já podzim ráda mám právě pro ty barvy a plody. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, díky za tip na fotoknihu. Jednu z dovolené si chci udělat. Doufám, že to stihnu, protože mně to dost trvá a většinou to musí doladit nějaký domácí ajťák.
    Barvy jsou na podzimu nej a tobě se to povedlo moc krásně.
    Pěkný nový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo,nádherné fotografie.Javory jsou jako zlato.Také jsem je při našem cestování fotila.Na sídlišti se ještě nevybarvily.
    Měj hezký nedělní večer

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, zdravím. Úžasné fotky s javorem! Fotoknihy také občas tvořím. Měj hezké dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, co do barev podzim zkrátka nemá konkurenci.

    OdpovědětVymazat
  19. Miluju barvy podzimu. Ten strom, jeho kmen, je zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  20. Nadhera, Daso, a preju, at to s knihou klapne. M.

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Dášo,
    povedlo se ti vyfotit moc krásné obrázky, ty stromy proti modrému nebi, ty teda jsou...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Fotoknihy nedělám, tedy zatím, ale z dovolené by to byl dobrý počin, si myslím, tak to možná zkusím.
    Díky za tip a ty barvy podzimu jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  23. Ty barvy skoro dokážou vyvážit všechno do ošklivé podzimní, co nás ještě čeká. Podzim dokáže být opravdu nádherný. :)

    OdpovědětVymazat