sobota 31. října 2020

Ubytování na mlýně

 ... Bukovanském ...
Poradu nám zrušili, ale na přezutí kol jsme se museli dostavit. Na etapy.
Ubytování jsme si měli sehnat dál od Uherského Brodu, 
takže jsme se s kolegyní domluvily a zajistily si nocleh na mlýně.  
Za Kovid ceny, protože za normální ceny by nám to firma neproplatila. 
A tak jsme využily možnost si to tu vychutnat, se vším všudy. Tedy i s kachničkou.
Ráno nám připravili snídani o chvilku dřív, aby jsme stihly být včas v pneuservise.
A já jsem ještě před snídaní nafotila svítání.
No, bylo tu krásně, stejně jako loni, jenomže letos jsem tu i spala. :o)



















Po přezutí kol jsme se s kolegyní vydaly domů, já 300 km, ona 400 km.
Přesto jsme se rády zastavily na několika místech.
O tom až potom, tedy příště.

Mějte krásný víkend.
Dáša F.

PS. Na státní svátek u nás poprvé malinko mrzlo.




Doplňuji k přezouvání kol.  
Zimní i letní pneu jsou uskladněna v místě sídla firmy. 
Kola nám jsou přezouvány vždy v rámci porad,
jenže tentokrát se kvůli kovidu nemůžeme sejít všichni najednou. 
A navíc jsme na firmě nafasovali dárky pro klienty. 
Tak tak. :o)

34 komentářů:

  1. Dášo, to teda jezdíte na přezutí daleko ;)
    Byli jsme tu několikrát, ale nikdy ne za tmy. Krásné fotografie.
    Přeju pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky,ubytování muselo být parádní.Přeju krásný podzimní den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to bych si taky nechala líbit. Když už jste musely na přezouvání tak daleko, aspoň jste si to užily. Krásné fotky i ty namrzlé. No jo,musíme si zvykat,bude zima,bude mráz... Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Ufff, to je nádhera, takové ubytování bych si také nechala líbit. Ovšem i mne zarazila tak daleká cesta na přezutí, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, ta Morava je ale krásná, a ty to umíš zachytit.
    Hezký podvečer. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, nádherné fotky, jako pokaždé. V Bukovanech už jsem taky byla a zatím bez noclehu. Měj se krásně. Pavla

    OdpovědětVymazat
  7. Tedy, i takové přezutí má něco do sebe :)) Prostředí nádherné, a ten osvětlený mlýn, to nemá chybu ♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou krásné fotky z krásného místa.Takové nocování bych taky nechala líbit.
    Pěkný víkend, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné místo, tam bych také ráda přespala. Jen mě překvapilo, že na přezutí pneu jezdíte tak daleko.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  10. Opět nádherné foto; dokazující,jak je u nás krásně)))

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera! Dá se podívat do útrob mlýna?
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  12. krásné, užila sis hezký den, Sv.

    OdpovědětVymazat
  13. To je moc krásné místo, Dášo. Přeji Ti poklidný čas. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, to je nádherné místo. Má velké kouzlo. Díky za reportáž a měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, nádherné fotečky. Musím se přiznat, že jsem v Bukovanském mlýně ještě nebyla, budu to muset napravit. Líbí se mi i ty mrazíčkové fotečky.
    Měj se krásně a přeji pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši fotky jsou nádherné a užití si spánku ve mlýně muselo být opravdu úžasné.Přeji krásný den. Božka.

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, člověka by skoro mrzelo, že má pneu servis jen kousek...
    V Bukovanském mlýně byl manžel na obědě s klientem, ten ho seznámil s majitelem a došlo i na prohlídku. Prý tam zajedeme. Tak snad...
    Moc tě zdravím a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Krasa, Daso, dokonale misto, dokonale fotky. A vse zle je pro neco dobre, i ten covid. M.

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, krásné fotky pěkného prostředí. M.

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo, to jsou krásné fotky, čiší z nich klid a pohoda. 👍👍 Obloha při zapadajícím slunci je úžasná.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  21. Krásné fotky i místo <3 Muselo tam být úžasně. U nás v královehradeckým kraji a mém okolí furt jen prší, ale dá se to zvládat :) Přeji krásné dny :)

    OdpovědětVymazat
  22. Paráda. Vy jste vlastně mohly využít výjimku pro služební cesty, že? To jste měly prima.

    OdpovědětVymazat
  23. Parádní záběry!!!
    Tiše závidím tu atmosféru bez lidí. Byl jsem tam několikrát, ale pokaždé se přes davy lidí nedalo ani fotit

    OdpovědětVymazat
  24. Dášo,to je nádherný mlýn.To je moc příjemné spojit pracovní povinnosti s takovým krásným místem.
    U nás asi hned tak mrznout nebude,ale těším se na takové focení.Je to velká krása.
    Měj hezké listopadové dny

    OdpovědětVymazat
  25. To je tedy krásné místo i jídlo i zvířátka :)
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  26. To je nádherné místo. Osvětlené večer- naprosto luxusní fotografie. To jsem si musela prohlédnout vícekrát. Ten mlýn je opravdu nádherný i budova vedle. Nádhera. Doufám, že už máte přezuto. Krásné dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  27. Dáší, krásné fotečky, moc hezké místo. Oslík je moc roztomilý. Zkoušela jsi zatřást? .o)
    Prima dny
    K.

    OdpovědětVymazat
  28. Dášo, tak to by bylo místo dle mého gusta a pěkný víkend by mne rozhodně potěšil.
    Já letos jezdím na zimní celých rok, na jaře díky covidu moc nešlo přezouvat, tak já mám letos hotovo !
    U nás ještě nemrzlo a jsem ráda, chybí mi chvoj na zakrytí.
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  29. Dášo, tak to beru jako pozitivní zprávu v tom, že jste spali někde, kde byste za normálních podmínek nespali. Člověk musí hledat ta pozitiva :-) Ty noční fotografie jsou kouzelné. A takto bez lidí to vypadá jako nádherné místo na odpočinek a nabrání sil. Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  30. Dáška krásne miesto. Pripomína mi to mlyn v Kuželove. Ani som netuššila , že v blízkosti UB je takýto skvost.
    pekný deň prajem Lenka

    OdpovědětVymazat
  31. Dáši to je nádherné místo - to se ti muselo spát.Já už mám přezuto - mám to v ulici, tak může napadnout sníh - jsem připraven. Měj krásné podzimní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  32. Jo Dáši, s tou pneu jsi mne také potěšila... I my jsme nedávno měli docela dost veliký problém s našimi pneumatikami, ale nakonec se nám to podařilo vyřešit díky jednomu moc schopnému obchodu , což byl náš docela "dost" haluzní nález :D Tak se měj krásně a přeji málo vrásek s autem :)

    OdpovědětVymazat