úterý 13. října 2020

Kalvárie a zámek

 ... v Česticích ...
Začátkem října jsem se pracovně dostala do míst, kde jsem ještě nikdy nebyla. 
A tak cestou domů jsem nakoukla do map, co zajímavého se v okolí nachází 
a byla jsem mile překvapena, co jsem objevila. 
Věděla jsem, že toto místo chci vidět naživo, i když u sebe nemám foťák.
Výšlap na ono místo byl malinko překvapivý, lesíkem i houštím, přes balvany
 a vůbec jsem netušila, jestli dojdu tam kam mířím.
A najednou se přede mnou objevila kaplička a za ní Kalvárie v celé své kráse.
Stála jsem tam a koukala na tu nádheru jako tvrdé Y.
Tak pojďte "koukat" se mnou. :o)









Zpátky k autu už jsem šla po stezce, kolem této dřevěné stavby.

 V obci jsem letmo nakoukla do zámku a pak pokračovala domů, 
plná dojmů a s úsměvem na tváři.






No řekněte, není tam krásně?
U nás máme tolik obdivuhodných míst a většinou jsou jen kousek od hlavní cesty, 
jen najít tu správnou odbočku.
Přeji vám klidný týden. 
Dáša F.

23 komentářů:

  1. Dášo, ktásné místo jsi objevila.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné místo, Dášo! Špatně jsem četla, viděla jsem nejdřív Čestlice a marně hledala tu kalvárii...
    Krásný klid a pokoj na mě z tvých fotek dýchá...
    Měj pokud možno hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné místo, tam jsem nikdy nebyla. A mám pocit, že jsem tuhle kalvárii viděla nedávno u někoho na blogu? No, nevím, možná se pletu :) Každopádně děkuju za fotky jdu se opět podívat do mapy, kde že jsi to byla. Tohle bych ráda viděla někdy na vlastní oči :)
    Dášo, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. No tedy! Objevila jsi krásné místo !!! Krásné fotky a vidět to na vlastní oči muselo být OK.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, další nádherné místo, kde jsem nikdy nebyla. Krásné fotky. Díky a měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši,
    krásne miesto si objavila, ďakujem za fotoreportáž, užila som si ju s Tebou :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášenko, působivé místo a nádherné počasí k tomu, to se ti moc povedlo! napíšu ti i dopis...Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, ano je tam krásně,ale hledám v mapě...Sv.

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, krásné fotky a kouzelné místo. 👍👍
    Nikdy jsem tam nebyla.
    Při přečtení nadpisu jsem si myslela, že se jedná o východočeské Čestice, kde jsem byla. Ale bylo mi divné, že se tam žádná kalvárie, natož zámek, nevyskytuje. Nedaleko sice jsou Častolovice ... ale toto jsou jiné Čestice a dělají čest svému jménu.
    Měj hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  10. Wow; ta hra stínů))) Nádhera.

    OdpovědětVymazat
  11. To je vážně nádhera, krásné místo i fotky umocněné parádním počasím, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je opravdu nádherné místo, ta kaplička, to je něco úžasného ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, nemám tušení, na co jsi to narazila. Kde to prosím je? U Volyně?
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to kousek od Volyně. Ani já neměla tušení, že tam tato stavba existuje. :o)

      Vymazat
  14. Tedy ta kaple je hodně zvláštní směsice architektury! Skoro byzantská kaple a helénská sloupová akropole....ale vypadá to vcelku mile.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkné zastavení. Vůbec jsem netušila, že je tam taková nádhera. M.

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherná je ta kaplička i Kalvárie. Moc se mi líbí to sloupoví.

    OdpovědětVymazat
  17. Opět jsi objevila zajímavé místo.Kalvárie i zámek jsou krásné a zachytila jsi je nádhernými fotografiemi.
    Dášo,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  18. Cesty poutníků jsou nevyzpytatelné a když při nich svítí slunce a obloha je modrá, zpívají ptáci, ječ na světě krásně.
    Příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
  19. Dašenko, podívala jsem se na zmeškané příspěvky, "navštívila" pár krásných míst, pokochala se tvými snímečky. Přeji pohodový víkend.🌞

    OdpovědětVymazat
  20. Daso, to je zase krasy!!! Porad se tu opakuji, ale je to tak. Pekny vikend. M.

    OdpovědětVymazat
  21. Dášo, ještě že jsi cestu nevzdala, za ten objev to určitě stálo. Je to nádhera!

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši, opravdu je na co se dívat, velmi krásné. Božka.

    OdpovědětVymazat