sobota 24. září 2022

Posílám pozdravy

 a hlásím, že jsem v pořádku.
Celkem v pořádku.
Měla jsem nějaký zdravotní problém, který mne na čas dost vypnul. 
Problém trvá, ale po různých vyšetřeních jsem se trošku uklidnila 
a budu zatím pod kontrolou.
Díky babi Lence a Jiřince, které mi píší, že se občas někdo na mne ptáte, 
pokusím se pozvolna na blog vrátit.
Vím, že zatím to nebude s takovou pravidelností jako dříve, 
protože jsem často unavená, i oči mám unavené a tak čtu čím dál míň.
Jinak jsem ale v pohodě a léto jsem si opravdu užila. 
S Mírou jsme po práci odpočívali ve vířivce, ta se nám fakt osvědčila.
Dovolenou jsme trávili prací kolem rekonstrukce buňky na vedlejším pozemku. 
Tu jsme se rozhodli předělat a mít z ní místnost, kam uložíme vše kolem včeliček. 
Ale to je na samostatný příspěvek, jestli ovšem seženu odvahu ukázat, 
jak to tam vypadalo před.
Jinak jsme o dovolené stihli i pár adrenalinových zážitků, které dostal Míra ke kulatinám.
Takže mám stále o čem psát, jen bojuji s časem, ale kdo z nás ne, a s tou únavou.
Naučila jsem se hodně vypnout, protože už je to třeba.
Dnes Vás vezmu k nám na zahradu, je to takový průřez létem, 
tak nakoukněte. 





Mám novou konvičku ze sběrného dvora. :o)




Tuto kytici a poukaz jsem dostala od ředitele, za splnění ročního plánu. 
Potěšilo.



















A jsme na konci. 
V posledním příspěvku jsem Vám slíbila, že vás vezmu na firemní výlet. 
POKUSÍM se to příště napravit, stálo to za to.
Užijte si krásně víkend.
My jsme ho trávili prací na vedlejším pozemku, 
ale jsem maximálně spokojená a příjemně unavená.
Dáša F.

PS: Ještě kytičky od dětí k mým srpnovým narozeninám.




23 komentářů:

  1. Dášo, máš krásnou zahradu. A jsem rada, že jsi to zase. Držím palce, aby bylo vše OK. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že jsi zpět. Nakukovala jsem pravidelně a vyhlížela jsem nový příspěvek. Konečně jsem se dočkala))) přeji hodně zdraví a krásné dny. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, jsem moc ráda, že jsi zpátky a musím říci, že zahradu máš nádherně upravenou. Jste moc šikovní. Tobě přeji hlavně hodně a hodně zdraví a držím Ti palce, abys byla brzy úplně v pořádku. Měj se moc hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné obrázky. A přeji pohodu a pevné zdraví! Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Dášenko, tak to nepřeháněj s prací, více odpočívej, občas přijď na blog a pozdravuj Míru i včelky. Hodně zdraví přeji. Jiřina z N.
    krásně sis vysloužila odměny

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, zdravím a mám radost, že jsi se tu objevila ! Zahrádku máš moc hezkou, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, jsem ráda, že jsi zase tady. Díky za krásné fotky, kochám se po ránu. Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, díky IG vím, že žiješ, ale za tvůj blogový návrat jsem moc ráda.Děkuji za krásné letní fotky a přeji hlavně zdraví!
    Užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo,to jsou nádherné fotografie,úžasně jsi je naaranžovala.
    Když jsi tu nebyla,tak jsem si říkala,že jednak chodíš do práce,máš dům,zahradu a není tolik času.A občas jsem zaregistrovala příspěvky na Instagramu a říkala si,že nás určitě zase i na blogu s nimi potěšíš.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  10. No říkala jsem si, co s Tebou je. Docela dlouho jsi tu nebyla. Ale není prostě každý den posvícení, že. Hlavně, že jsi už zase tady. Moc prima fotky ze zahrady !!!!! Máš to tam krásné, jen co je pravda!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši,nádherné fotky z tvé zahrady,máš to tam moc hezké.Dofám,že zdravotní stav je již OK,tak přeji nádherný podzim...

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, vidím, že se můj včerejší komentář někam ztratil. Zahrádku máš opravdu nádhernou a co se týká zdrví, doufám, že už jsi v pořádku. Jsem ráda, že jsi zase zpátky, tvoje příspěvky a fotky mně chyběly. Přidávám se ke gratulantům k narozkám a přeji hlavně zdraví, protože to je opravdu to nejdůležitější. Měj se, pá 😘

    OdpovědětVymazat
  13. Dášo, ráda tě zase vidím (teda čtu). Tvůj blog patří mezi mé oblíbené, takže jsi mi chyběla. Díky za krásné fotky, držím palce, ať jsi OK a těším se, že tě budu zase číst, byť třeba ne tak často jako dřív.

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, nádherně rozkvetlé fotografie. A moc se mi líbí to pítko pro včeličky. Dodatečně také vše nejlepší a hlavně to zdraví. Ať je dobře a jsi v pořádku. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Dášo.
    my ženy moc odpočívat neumíme, a pokud se nezastavíme v čas, zastaví nás život sám!
    Moc přeji ať jsi zase plná energie a zdravá!
    Líbí se mi tvá rozkvetlá zahrádka, jak máš staré kolo, nádobí,... hezky zakomponováno do záhonů.
    Těším se i na příspěvek o včeličkách. :-)
    Já už jsme se na zimu medem zásobila.
    Měj krásné podzimní dny !

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši, máš krásnou zahradu, musela jsem se podívat dvakrát, moc se mi u tebe líbí. Hezké podzimní dny a ať ti je už po zdravotní stránce jenom líp a líp🥰

    OdpovědětVymazat
  17. Tvoje zahrádka je moc hezká. Libila se mi ta kytičková polévka

    OdpovědětVymazat
  18. Dáši, krásné fotky, jako pokaždé. Krásné podzimní dny a hlavně zdraví <3

    OdpovědětVymazat
  19. Tak se Dášo opatruj, užívej si podzimní dny měj se fajn. Zahradu máš krásnou.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné to máte. A fotky, jako vždy, parádní. Taky mám narozeniny v srpnu. Tak přeji zdraví, a ať je lépe a lépe.

    OdpovědětVymazat
  21. Dáši, přeji ti, aby se tvůj zdravotní stav stabilizoval a mohla sis naplno užívat zahrady, pejska, rodiny. Odpočívat není jednoduché i na to by měla být pro ženy škola. Tak jen pomalu. Hezký den

    OdpovědětVymazat
  22. Trávení času na naší chalupě s krásným zahradním jezírkem je pro nás jedinečným zážitkem. Jakmile se na jaře objeví první paprsky slunce, utíkáme k našemu jezírku, abychom si užili klidných a relaxačních okamžiků. Dům s jezírkem nám poskytuje nejen únik od shonu města, ale také možnost těšit se z jedinečného spojení s přírodou.

    OdpovědětVymazat