neděle 27. října 2019

Vodopád ve městě

... Tábor ...
Do Tábora jezdím celkem často, ale o vodopádu jsem neměla ani tušení.
Až jednou ..., v Toulavce o něm byla zmínka 
a v tu chvíli byl na seznamu míst, kam se chci podívat.
No a před pár dny mi to vyšlo.
Vodopád je kousek od Jordánu a parkoviště je hned u něj.
A kolem jsou další různé stavby, ale na fotkách to vidět není. :o)






A ještě přidám pár fotek z podzimního zastavení 
v jihočeském zámeckém parku Nové Hrady.
Zimní najdete tady. 






Včera jsem ses Mírou vrátili z krátké dovolené na Slovensku.
Bylo moc fajn, takže příště se s Vámi podělím o pár fotek ze zahraničí. :o)

Mějte prima prodloužený víkend 
a i o hodinu delší dnešní den.
Dáša F.

PS: Navečer si projdu Vaše blogy, pár dní jsem na ně ani nenakoukla. 

15 komentářů:

  1. Dášenko, u zámku i na hradě jsme se podívat byli v Nových Hradech vícekrát, ale vodopád v Táboře jsem ještě nenavštívila, díky za foto.
    Moc se těším na tvoji reportáž ze Slovenska. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo zdravím Tě, jsem ráda, že se ti náš vodopád líbil. Doporučuji Ti podívat se na něj ještě v zimě, když vodopád zamrzne, to je nádhera. A nebo na jaře, když se valí voda tak, že stříká pomalu až na most... Přeji Ti krásný zbytek prodlouženého víkendu. :-) Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo,vodopád ve městě je moc krásný a moc se mi líbí schody,pokryté listím.Mám takové fotografie ráda.Zajímavé i tajemné,opravdu nádherná fotografie.Přeji hezké dny a těším se na fotky ze Slovenska

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši,
    nádherný vodopád si objavila a tým pádom i ja :-)))
    Zábery sú úžasné, mám rada pestrofarebnú jeseň.
    Dúfam, že ste si u nás oddýchli...
    Pekný večer a úspešný týždeň,
    pá A.

    OdpovědětVymazat
  5. V Nových Hradech jsme kdysi byli, ale zámek ani hrad nebyly přístupné, takže máme prošlé jen Terčino údolí. A vodopád u Jordánu taky neznám (a to jsem do Tábora jezdila jako holka docela často)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, to je nádhera! V Táboře jsme byli loni, ale na vodopád nedošlo...
    Letošní podzim nám nabízí všechnu tu zlatou krásu a já si to moc užívám!
    Přeji pohodový sváteční den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Vodopád ve městě - to je něco! Podzimní fotky jsou moc hezky. Těším se na ty ze Slovenska.
    Měj hezký sváteční den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, nádherné fotky. Vodopády mám ráda, ale ve městě jsem ho ještě neviděla. Měj pěkný sváteční den.

    OdpovědětVymazat
  9. Do Tábora jsem chtěla jet v létě, nevyšlo to. Teď vím, že až tam vyrazím, musím se podívat i na vodopád. Měj hezký sváteční den, Dášo.

    OdpovědětVymazat
  10. Takové krásné místo a také ho neznám.
    Díky za tip.
    Přeji krásný den.Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Daso, tak to si zkusim zapamatovat a az tam pojedeme, snad nekdy, zksuim vzpomenout a vydat se tam. Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Voda je živel, který ovlivňuje můj život dnes a denně, tudíž ty fotky pohladí, ale dnešní absolutní top je to schodiště pocukrované žlutými listy, skvost.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, hlavně to barevné listí na schodech, krásný výlet. Moje maminka bydlí kousek u Tábora ale tady jsem nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
  14. To listím zapadané schodiště mě úplně fascinuje, nádhera! H.

    OdpovědětVymazat