pátek 18. října 2019

Toulky v podzimních

... barvičkách ...
Dnes Vás vezmu na více míst najednou. 
Jindy bych příspěvek rozdělila na dva, možná i tři příspěvky, 
jenže poslední dobou  trávím u počítače málo času.
Nic vážného se neděje, stále cestuji a občas fotím, ale když přijedu domů, 
jsem unavená. Mé oči jsou unavené.
A tak odpočívám, někdy na zahradě (odpočinek prací), 
jindy u televize (odpočinek ve spánku). 
A když je mi fajn, zajdu k Vám, podívat se jak se máte a co děláte.
Také jsem vytvořila svatební fotoknihu pro naše novomanžele, 
objednala jsem rovnou dva ks. 
Včera přišly a jsem nadšená. Tak snad se bude líbit. 
O knize ale až jindy, jestli se mi bude chtít ji nafotit. :o)
Teď Vám ukážu podzim na mých cestách.

Tento týden ve Frymburku.









Včera v Netolicích. 
Prostě nešlo nezastavit, i když  jsem fotila jen mobilem.







A nedávná ranní procházka s Terri, od nás k lesu.







Děkuji všem, kdo doroloval až sem.
I dnes jsem fotila, byla jsem v jednom městě, u vodopádu. 
Je to místo, o kterém jsem vůbec nevěděla, zahlédla jsem ho, myslím, v Toulavce.
Příště Vás sem vezmu a jsem zvědavá, kdo o vodopádu ví.
V onom městě Vás bylo hodně.
Tak se těšte. 
 (Snad se fotky povedly, ještě jsem je neviděla)

Mějte krásný další víkend plný Babího léta.
Dáša F.
To je super říjen, co?

19 komentářů:

  1. Dáši, tvých fotek není nikdy dost
    Já bych klidně rolovala a rolovala dál a dál :-).
    Tak ať i další říjnové dny jsou dokonalé, stejně, jako ty předešlé.

    OdpovědětVymazat
  2. říjen je fakt super...plný barev, hezké dny Sv.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo,překrásné fotografie.Na těch prvních je zajímavý strom,na dalších je nádherný odraz slunce na vodě i ten mlžný opar nad vodou.A Terii zlatíčko,jak krásně pózuje.Letošní podzim je nějak více barevný,ale to se mi zdá každý rok.Děkuji za krásnou podívanou a přeji hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, moc pěkné podzimní fotky. Nejvíc se mi líbí ty z Netolic. Jsou tak něžně melancholické... Já letos fotím nějak málo :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem stála u lesa a je to tu. Co bylo ještě minulý týden zelené, se obléklo do luxusních barev a v koprodukci se sluncem a modrou oblohou vzniká kýč jako bič :-)Tvé fotografie pohladily.
    Moc se mi líbí odpočinek u televize, vidím začátek a probouzím se do hluboké noci, kdy netuším, ani kolik bije. Kouzlo gauče. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši,
    proste nádhera a tie farby...
    Určite si si to užila a štvornohý chlpáč je zlatý, ako sa volá? Hotový model :-)
    Teším sa na fotoknihu.
    Uži si víkend, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášenko, jak výše napsáno, podepsala bych to všechno. A ten obraz - fotku v úvozu - s jedním červeným stromem bych si pověsila na zeď. Měj se báječně. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty mlhy nad rybníkem jsou parádní, tady sice je přehrada, ale ty mlhy jsem tam ještě nikdy nechytla. Ale nahoře na kopci nad vsí občas bývají, jenže zas já se v takovou dobu nevykopu z pelechu :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši miluju tvé fotky.Tak mi vůbec nevadí rolovat a rolovat a přitom se kochat zachycenou krásou.:-)
    Letošní říjen je parádní.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, opět nádherné fotky s krásou podzimu. Kochám se při ranní kávě. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, fotky jsou opravdu nádherné,podzim je velice úžasný a krásně barevný. Božka.

    OdpovědětVymazat
  12. Fotogenický podzim..... nádherné foto. Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, to jsou krásné fotky krásných míst! A Terri je také krásná ♥ Přeji příjemné říjnové dny, M.

    OdpovědětVymazat
  14. Dášo, děkuji za nádherné fotky a moc zdravím tebe i Terrinku! Podzim je zatím opravdu nádherný, fotogenický, taky si ho užívám!
    Měj hezké a pokud možno klidné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Podzim je k focení jako dělaný. Je to směsice barev.Zachytila jsi ho jedna báseň.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, miluju tvé fotky! Jsou luxusní!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Daso, to je krasy! Podzimni priroda je asi nej. Letos se to vubec povedlo. Toulky barevnym listim nemaji chybu. Terri uz je tedy pekne velka slecna:-). Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
  18. Podzim je dokonalý, na tyhle tvé fotky bych se mohla dívat do nekonečna! H.

    OdpovědětVymazat
  19. Dáši, to jsou úžasné fotky. Brouzdám dnes po dlouhé době po blozích, tak jsem zavítala i do straších článků a udělala jsem dobře. Nádhera ♥

    OdpovědětVymazat