pátek 15. února 2019

Ledové obrazy

... a obrazce ...
Minulou sobotu u nás mrzlo a dva dny po sobě 
jsme měli před domem ledovku, jakou jsme ještě neviděli.
Krásně to tu klouzalo, ale na cestách bych ji zažít nechtěla. :o)















Od pondělí na mne něco leze, mám rýmu a stále smrkám a pšíkám 
a bolí mne celé tělo. Tak jsme dnes zůstala doma, abych to trochu vyležela.
Popíjím čajíčky, potím se pod dekou a občas pospávám.
Za oknem jaro a já v peřinách.
Snad mi o víkendu bude už lépe a budu moct jít na zahradu obhlídnout sněženky. 

Mějte prima víkend 
a ať se vám moribundus vyhýbá. 
Dáša F.


28 komentářů:

  1. Milá Dášo, fotky námrazy jsou úžasné. Musím se ti omluvit, protože balíček pro Tebe odejde poštou až v pondělí. Jak píšeš ty, tak i mě ten moribundus dostal. Zvýšená teploty, rýma, dutiny a není mi vůbec dobře. Snad to víkend spraví. Měj se krásně a těš se! Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je nádhera co ta příroda dokáže vytvořit a co teprve dokáže zachytit fotákem člověk♥ Zima je nádherná sama o sobě, má své kouzlo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zimní království! Taky marodím a čtu a spím, odpočívám... Ať brzy nabereš síly Dášo!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. No nádhera. Taky smrkám, frkám. Moc jarně to u nás nevypadá i když po sněhu ani památky.
    Měj se!
    H.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, ty ledové fotky jsou nádherné. Parkrát jsem se něco podobného pokoušela vyfotit a moc mi to nešlo, takže tiše obdivuji.
    Brzo se uzdrav (já na tom byla podobně minulý týden)

    OdpovědětVymazat
  6. Dáška, to je nádhera ... Mráz vie s vodou krásne čarovať ... a ty si to pekne nafotila ... Rýchlo sa vylieč, aby si mohla von. Ale na druhej strane, z vlastnej skúsenosti viem, že takéto krátkodobé povaľovanie sa v posteli príde aj vhod ... Samozrejme, ak choroba nie je veľmi vyčerpávajúca a boľavá ... Pozdraavujem ... L.

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, to je nádhera. Krásně jsi zachytila, co umí příroda. A ať je ti líp.

    OdpovědětVymazat
  8. Teda, takové ledové království! To je jako z pohádky 😊 Krása! Ale máš pravdu, na silnici to není nic pěkného....
    Dášo, měj se krásně, ať už vás ty bacily netrápí. Petra
    PS: četla jsem v tvém komentáři na mém blogu, že jezdíš i k paní Blance.... To je tedy ten svět malý :o) Nevím, čím ji zásobujete vy, ale má tam úžasné věci :)

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně tohle patří k opravdové zimě, je to skvostné, když tohle období čaruje s přírodou.
    Tobě přeji brzké uzdravení a sluníčko tě jistě uzdraví.

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, vždycky obdivuji jak mráz čaruje a jaký je vlastně výtvarník. Moc krásné fotky. Brzy se uzdrav,ať si stihneš užít toho krásného počasí.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné záběry jak příroda umí čarovat. A ty Dášo děláš dobře, že svému organismu dopřáváš klid na boj s bacily a ležíš. To je totiž to nejlepší co se v danou chvíli dá dělat, ať tělo bojuje.
    A zahrada má ještě svůj čas před sebou, nespěchejme tolik :o)).
    pa Ála

    OdpovědětVymazat
  12. Přeji rychlý návrat zdraví:)
    Nádherné foto... Jako když mávne kouzelným proutkem.

    OdpovědětVymazat
  13. U nás je za oknem taky jaro, ale jen směrem nahoru, směrem dolů pořád leží půl metru sněhu. Takže na sněženky si nějaký ten měsíc ještě počkáme :D. Přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, tvé fotky jsou naprostý balzám... Nádhera!
    A neboj, hezky stonej, jaro ti neuteče!
    Pohodovou neděli přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Dáši, zima krásně čaruje, je to nádherné.Odpočiň si do týdne bude lépe. Božka.

    OdpovědětVymazat
  16. Takové ledovky jsme se tu dočkali jen jednou a já zas u toho nebyla. resp byla, ale docela pozdě. A s úplně jinejma starostma. Přivezli jsme si tehdy nového štěníka, takže jsem ho musela nechat seznámit se zahradou, vlézt do vany, dát si kafe a zase valit hned do práce. Takže jsem měla šanci nafotit jen něco málo na zahradě. a od té doby nic....já doufám, že mne polovice nenakazí, už zas je nějaká nastydlá a to je vždycky o život. Chodí po baráku, chrchlá, frká, kejchá a vesele rozprskává bacily kolem sebe. přeju brzké uzdravení! Počasí je krásné sluníčkové, tak to chce co nejvíc využít!;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, tak předně, snad je ti ,épe a sluníčko zahnalo všechny neduhy.
    Co se týká ledového království, je to dokonalost...Jeden obraz hezčí než druhý.
    Je dar, když vidíš a zachytíš to, co jiní nevidí, nebo na to dokonce nadávají...
    Tak ať dny v novém týdnu jsou co nejhezčí a zvládáš je už zdravá.

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, já letos neviděla ani pořádný krápník ani krásně zamrzlou kaluž. Tvé ledové obrazy nemají chybu, ráda jsem se koukala. Ať slouží zdraví, pokud ne už, tak co nevidět.
    Měj se hezky. J.

    OdpovědětVymazat
  19. Dáška,
    nádherné fotky, krása, to je dokonalosť sama :-)
    A skoré uzdravenie prajem.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherné ľadové kráľovstvo. Prajem rýchle uzdravenie.

    OdpovědětVymazat
  21. Sněženky? Já chci taky :D
    Jinak ledové fotky jsou moc krásné. A přeji brzké uzdravení, ať si můžeš následující slunečné dny užívat venku :)

    OdpovědětVymazat
  22. Dáši snad je ti už lépe.. Počasí je jak na houpačce,ale u nás už pomalu sněženky odkvétají.A dneska jsem na nich pozorovala první včelku.
    Měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherné fotky, je neuvěřitelné, jak umí mráz čarovat. Doufám, že už ti je lépe a sněženky jsi si užila.

    OdpovědětVymazat
  24. Daso, to jsou nadherne fotky! Priroda umi kouzlit a ty to zase zaznamenat:-). Preju hlavne brzke uzdraveni!!! M.

    OdpovědětVymazat
  25. Dáši, to jsou zase povedené fotky. Brzy se uzdrav. P.

    OdpovědětVymazat
  26. Dáši, krásné fotky! To u nás bylo minulou sobotu přímo jarně :) Přeji brzké uzdravení, M.

    OdpovědětVymazat
  27. Dášo,to je taková nádhera ty ledové obrazy!Doufam , že užj jsi zdravá a užili jste si kulturu v Praze😊Mej krásny víkend!

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherné fotky. :)
    Řádí to, tak hlavně doufám, že už je ti dobře. :) Já si proležela 14 dnů doma. Ale zas to byl odpočinek. :D

    OdpovědětVymazat