pátek 30. listopadu 2018

Střípky od nás

... z lesa, zahrady i z domova ...
Poslední dobou mám na blog málo času, 
jsem hodně na cestách a je to hodně soustředění
a tak s brzkým příchodem tmy i brzy usínám. :o)
No, ne doslova, ale přestávám fungovat. :o)
Mám tu pár fotek, které nejsou na samostatný příspěvek, 
a tak je vkládám jako střípky.
Jukněte se mnou na průřez měsícem listopad.

 Na sv. Martina ... Terri v listí.




O týden později ..., první mrazíky




 a místy slunečno.




 Naše zlodějka, krade srnkám rohlíky. .o)


  Dva víkendy jsem hrabala listí pod jabloněmi, dokud vše neopadalo 


a v pondělí 19. nasněžilo.



První námraza na truhlíku, který jsme s Mírou vyrobili v létě. 
(Já ho navrhla, natřela a osázela.)


První sníh, 
v pozadí ještě podzimní výzdoba.


  Miluju převlečené postele, ... jak to v ložnici krásně voní.
Asi před měsícem ...


... a před týdnem.


Nový anděl, dárek od kolegyně.


Oprava křídel starších andělů, 
přidala jsem andělské vlasy, ale nevím, jestli se mi s nimi líbí.



Doplňuji: už jsou zase bez vlasů.: o)



  A na závěr věnec na dveře, který jsem si připravila minulý týden 
 a zítra ho chci nazdobit, ale to už bude prosinec.


Děkuji všem, kdo dočetl až sem.
Dnes je tu trochu víc různorodých fotek, 
tak snad jsem vás neunudila. :o)

Mějte krásný, první adventní víkend, 
užijte si rozsvěcování stromů 
a zapalování prvních svíček na adventním věnci 
a opatrujte se.
Dáša F.


13 komentářů:

  1. Dáši, krásné fotky, jako vždycky. Pěkný adventní čas plný pohody … Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši moc krásné fotky. A krásný adventní čas, velkou pohodu Božka.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášo, pěkný pestrý průřez listopadem. A krásné fotky - zejména mrazivé detaily a hra světla v lese. Ty jsou fakt nádherné.
    Hezký první adventní víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, nenudíš rozhodně. Krásné fotky. Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši, tvé fotky z listopadu jsou moc krásné. Zdravím "zlodějku rohlíků" 😊
    Petra
    PS: mně se líbí víc andělé bez vlasů ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné střípky a kouzelná zlodějka rohlíků, taky jsme takovou měli :)
    Přeji krásný advent!

    OdpovědětVymazat
  7. Příjemná listopadové podívaná a musím se přiznat, že mne nejvíc nadchnul rohlíkový zloděj a jen doufám, že pečivo bylo křupavé a teplé.
    Musím se přiznat, mám to díky neustálé tmě podobně jako ty, usínám.
    Krásný advent.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši nádhera.Přeji krásné adventní dny.😇Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké, pestré střípky, Dášo. A mně se ti andělé s těmi vlasy docela líbí:-).
    Přeji Ti nádherný adventní čas.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, moc hezké fotky! Terry je kouzelná, pořád vypadá jako štěňátko! A ty rohlíky, to dobře známe...
    Měj hezkou adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné fotky Dášo. Nejvíc se mi líbí sluneční paprsky v lese, a samozřejmě Terri, ta je roztomilá s tím rohlíkem :D
    Věnec na dveře mě čeká dneska, o víkendu jsem jich vyrobila pět pro členy rodiny, jeden pro mě, a pak už nezbyly větvičky.
    Tak přeji krásný první adventní týden, K.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky, Dášo :) Moc ráda jsem se podívala ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Jak vidím, v lese bylo nádherně. Krásné fotky, Dášo!
    Prima dny přeji, pa.

    OdpovědětVymazat