sobota 10. listopadu 2018

Ranní mlha

... nad Borotínem ...
nebo vlastně pod Borotínem? :o)
Týden utekl jako voda a máme tu opět očekávaný víkend.
Těším se, jak si odpočinu, ale pokud máme zahrádku a domeček...
tak se odpočívá aktivně. 
Minulý víkend jsem umyla okna v obou patrech (hurá), tento hrabeme listí pod jabloněmi, 
a že ho je. :o)  Dnes jsem ještě ostříhala některé keře a zítra snad stihneme zarovnat túje.
A listí si určitě zopakujeme, protože ho je spousta stále na stromech.
Na zahradě pracuji moc ráda, ale nejradši na jaře, když se vše probouzí.
Na podzim je to taková nutnost, připravit zahradu na zimu.
Potřebovala bych den volna jen pro sebe, ale do Vánoc nevím, nevím.
Stejně jako léta minulá už vím, co o kterém víkendu (do svátků) musím udělat 
a také chci udělat, protože přípravy na Vánoce mne baví.
Ale na to je ještě čas. 
Příští víkend slavíme taťkovo kulatiny, sejde se téměř cela rodina 
z jeho strany, a tak se už teď na všechny moc těším.

Dnes jsem se nějak rozepsala a s názvem příspěvku to vůbec nesouvisí, 
snad se nezlobíte ..., ale už jdu na Borortín.
Jedno ranní zastavení.















 A jakou máte sobotu vy? 
Pracovní v práci, pracovní doma 
a nebo relaxujete třeba u knížky či nějakého filmu?
 Ať je to jak chce, užijte si prima víkend.
Dáša F.

22 komentářů:

  1. Dáši, nádherné podzimní fotky. Měj se krásně P.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši nádherné ☺️ podzimni fotky krásnou sobotu a neděli Božka.

    OdpovědětVymazat
  3. Dášenko, dík, zajímavé místo, hezké fotky, my jsme tam byli loni. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, podívala jsem se, kdy že jsme to v Borotíne s mužem byli a našla jsem 9.října 2017 a dokonce jsem dala zmínku na blog. To jsme totiž jeli do Třeboně na výlet. Ty podzimní trochu zamlžené fotky jsou moc pěkné. pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Dáši, máš toho teda hodne naplánovaného až do Vianoc, ja tiež neviem, kde mi hlava stojí - vyrábam vianočné ozdobky a moja záhrada - smutný pohľad. Tiež mám preto najradšej jar, som po zime oddýchnutá a s novým elánom a radosťou sa vrhnem na úpravu záhonkov :-)A tie Tvoje fotky - všetky sú úžasné a hrad je veľmi zaujímavý - ranná hmla mu dodala ešte viac nostalgie...Krásnu nedeľu a oddýchni si - deň voľna pre Teba :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, poslední dobou mám takový pocit, že jsem stále v jenom kole. V pracovním kole. I když nejsem v práci, tak na ni stejně myslím a o víkendu se nezastavím, protože stíhám akorát tak napravit domácí resty. Na zahradu vlastně vyběhnu jenom na chvíli... shrabu listí, zlikviduji letní truhlík, sem tam něco zastřihnu. Teď se jdu mrknout do mapy, kde leží Borotín. Na fotkách vypadá jako vcelku zachovalá zřícenina, ovšem zasazená do nostalgického podzimního hávu.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, krásné fotky. My máme taky pracovní víkend, měníme nábytek v koupelně, ale není to jako u Tebe, máme na to víc času. Ale měla jsem taky taková pracovní období, když jsem chodila do práce pravidelně. Tak snad najdeš pro sebe aspoň trochu volna. Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Relaxuji se Soptíčkem a protože jsem vypadla z tempa uštvané matky,budu se týden dávat do pořádku včetně bytu.
    Musím říct, že ze všech fotek se mi nejvíc líbí ta s podzimní šípkovou atmosférou, je dokonalá.
    Příjemnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši u nás je víkend polopracovní, poloodpočívací. Také připravujem zahrádku na zimu. K tomu nám marodí syn s angínou,tudíž i trochu odpočíváme s ním.
    V Borotíně jsem nebyla,ale dle tvých nádherných fotek je to krásné místo. Příjemný podzim.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné foto... pŕeji méně hektické dny. My od pátku slavíme... Pečeme, vaříme a hodujeme. Včera jsme byli na cestovatelském večeru o Kolumbii, stýská se mi po létě:)
    Dnes jsme dali dopo kondiční plavání a vířivku. Odpo- manžel pracuje na zahradě, já dávám pohádku a kávu a chystám se na šití mikulášské punčochy pro Lolinku :-)
    Krásný čas:))))přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Působivé fotky, Dášo :) Měla jsem sobotu pracovní v práci a mám i neděli. Tak se těším na další, krátký týden :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dáši, ty nikdy nezklameš!Fotky u vody jsou dokonalost.
    Hlasím, že já se vracím opět z oblak na skok opět moře, takže vánoce vážně nemám na pořadu dne. Snad to přijde.
    Tak hezký nový, už zcela podzimní tyden.

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, to zrcadlení je nádherné... Ty máš pro focení úžasný cit.
    Díky za reportáž z další z tvých cest.
    Petra
    PS: práce na zahradě, to je fitness nejen pro tělo, viď ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, Dášo! Ano, jak píše Petra to zrcadlení je nádherné.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, v Borotíně jsme se stavili v srpnu, když jsme byli v Táboře. Bylo neskutečné vedro, slunce ne a ne zapadnou, kdyby tam nebyl rybník, ale moře, myslela bych si, že jsme v Chorvatsku.
    Mám pocit, že jsem fotky na blog ani nedala...
    Ty tvé jsou nádherné!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasné ranní zastavení.Moc děkuji za nádherné zastavení s Tebou. Pro mne na místě které je mi neznámé,ale úžasné. Dáši moc děkuji za nádherné fotky a krásné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  16. Daso, nadherne misto a na tech snovych fotkach s mlhou proste naramneeeeee. M.

    OdpovědětVymazat
  17. Opět krásné fotky. Měj se krásně. J.

    OdpovědětVymazat
  18. Dášo, to jsou překrásné fotky!
    My listí nehrabeme, zatím máme keříky malé, tak není co stříhat, zato na stavbě je pořád práce dost. Už se těšíme jen na tu radostnou rutinu až budeme mít bydlení hotové.
    Měj se moc hezky!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  19. Přes Borotín chodím do Prčic:-)! Je to taková první malá meta, je totiž zhruba v polovině cesty. Takže jsem moc ráda, že jsi mi tohle místo svými krásnými fotkami připomněla, Dášo.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  20. To zrcadlení je opravdu úžasné.
    Krásné sváteční dny, pa.

    OdpovědětVymazat
  21. Tahle podzimní rána jsou skvělá. Vloni jsme kvůli nim jeli na dovolenou do Třebíče a prostě na Vysočinu obecně. Ráno jsem si oblékla mikinu, co mám z textil velkoobchod a šla si na hodinku nebo dvě zafotit za Třebíč. Skvělá místa tam jsou, to vám musím přiznat. :) Jen teda manžel je spáč, tak ten zůstával na hotelu.

    OdpovědětVymazat