sobota 27. listopadu 2021

Večerní toulání

 ... Horšovským Týnem ...
Na jaře a na podzim do parku, v létě na zámek a v zimě do ulic. 
Tak to jsou má pravidelná zastavení v H. Týně
Dnes Vás vezmu tedy do rozsvícených uliček kolem zámku.
Pamatujete? Fotila jsem tu tady. :o)












Foťák nějak špatně ostří a nebo to bude rukama :o), takže výsledek nic moc.
Také vím, že fotím stále to samé, ale mně to dodává zvláštní pocit jistoty.
Taková má, už tradiční, cesta tímto místem. :o)
No a na dnešní odpoledne mám jiné plány. 
Chceme s Mírou navštívit místo, kde jsme ještě nebyli.
Tedy ve městě ano, ale...
...pokud to klapne, příště tam vezmu i Vás.

Přeji Vám krásný první adventní víkend.
Dáša F.

PS: Za chvíli jdu péct perníčky a po "o" vyrážíme.
PS 2: Moc děkuji za nakouknutí a milé komentáře, které mi píšete.
Co je nového u Vás nakouknu, a ráda, až dnes navečer.

21 komentářů:

  1. Dášo,fotky jsou nádherné.Mám takové moc ráda a také se na ně chystám.Naštěstí máme u nás docela hezké tři uličky,kde se mi večerní focení líbí.Také fotím stejná místa,ale jenom tam to vynikne.Já začnu péct cukroví příští víkend.Já peču perníčky,kterou jsou měkké hned.
    Měj hezký začátek asventu

    OdpovědětVymazat
  2. Večerní fotky uliček a i známých míst ve městě mají své velké kouzlo. Jakoby člověk byl najednou jinde, skoro jako v pohádce.
    Měj se hezky a užij si odpoledne.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Mám moc ráda večerní fotky. Mají zvláštní atmosféru.
    Už se chci taky toulat!!!! Ale ještě musím pár dní vydržet.
    Hezký adventní rozjezd a užijte si výlet.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotografie Dáši. také se chystám zajít večer do města a nafotit rozsvícený vánoční strom, i když jarmark byl zrušen. Krásné fotografie jsi pořídila. Přeji Ti hezký advent.

    OdpovědětVymazat
  5. Dášo, krásné fotografie, moc hezky se mi s Tebou toulalo.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, moc hezké fotografie, romantické. S těmi lampami je to jak z nějaké pohádky ! Krása. Moc Tě zdravím a přeju Ti hezký advent. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Dáši, jsem zvědavá, kam nás vezmeš ;)
    My stihli párkrát zajít na trhy v Olomouci, teď už si to budeme zdobit doma.
    Krásný advent.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsou místa, která si člověk fotí stále. Taky to tak mám a taky si říkám Bože, vždyť už je to nuda fotit stokrát focené ... ale stejně i když stejné, pokaždé jsou ty fotky něčím jiné.

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, mě se ty fotky moc líbí! Ty liduprázdné ulice, lampy, krásné, zadumané!
    Doufám, že se výlet povedl, měj hezký večer - skoroadventní...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, fotky z večerní procházky jsou krásné a jestli se opakují, to mi vůbec nevadí. Jsem zvědavá, kam nás pozveš. Přeji klidné adventní dny, pá 😄

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkná večerní procházka. Mám ráda tvé fotografie z cestování. M.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Dáši už jsem se dlouho k tobě nepodívala. Moc milé příspěvky. Jsem moc ráda, že už je babičce lépe. Přeji ti krásné adventní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  13. líbí se mi ta lampa v okně..Sv.

    OdpovědětVymazat
  14. Starý, dobrý, Horšovský Týn...a takový klidný, podvečerní, paráda. Dáši, to se neomrzí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, tvoje fotky nikdy nezklamou. Jsou fakt moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  16. Dáši, moc krásné fotky. Trochu mi atmosférou připomínají obrazy Schikanedera. Měj pěknou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  17. Dáši, já prostě do toho Týna už konečně budu muset...díky tobě jsem se asi zamilovala už po kolikáté🙂.
    Tak ať se ti všechny plány i cesty takto vydaří a děkujuuuuu

    OdpovědětVymazat
  18. Tak jsem nakoukla a večerní nálada je okouzlující... to hned vše vypadá poetičtěji a tajemněji, to mám moc moc ráda. Díky za pozvání k opětovné návštěvě Horšovského Týna.

    OdpovědětVymazat
  19. Večerní toulání, kouzlo rozsvícených lamp, krásná a romantická zákoutí se nikdy neomrzí.
    Dášo, přeji hezký adventní čas. J.

    OdpovědětVymazat
  20. Dášo, taková procházka by mě taky lákala. Taky se chystám na perníčky, holkám k Mikuláši.

    OdpovědětVymazat
  21. Moc děkuji za tyto fotografie. Já jsem večerní nasvícené Tejno viděla jen jednou a to bylo náměstí plné lidí při Anenské pouti. V létě je dlouho světlo a pak už jsem bývala z výletů další dny unavená a ven jsem večer nechodila. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat