sobota 28. listopadu 2020

Večerní procházka

 ... Horšovským Týnem ...
Jak jsem minule zmínila, už zase cestuji 
a tak jedna z pracovních cest vedla opět do H. Týna.
Hotel, rezervovaný přes Booking com,  byl ale zavřený 
a tak jsem si musela sehnat náhradní ubytování.
To se naštěstí povedlo a než jsem se šla ubytovat, 
prošla jsem se opět městem, stejně jako loni.
Tak nakoukněte se mnou.












Mám ráda nasvícené uličky a tyto žluté fotky.
Jen nemám tolik času se toulat po večerech, 
ale letos bych chtěla kouknout a nafotit uličky v našem okresním městě, 
tak snad se mi to povede.


Přeji Vám pohodový první adventní víkend.
Za chvíli jdu péct perníčky a chaloupku.
Dáša F.


Včera jsem nazdobila věnec a stromeček u vchodových dveří.
Už svítíme. :o)



Letos mám po 15 letech nazdobený věnec jinak, 
jsem strašná konzerva, a tak si zvykám.
Ten původní, zdobený léta téměř stejně, najdete zde.
Klidně mi napište, který se Vám líbí víc.



30 komentářů:

  1. Dášenko, dovol mi napsat, že se mi líbí tvé decentní zdobení, ani málo, ani moc. Máte to tam moc krásné. Za mne jednička s hvězdičkou. A pochvala.Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky z procházky, i večerní toulky městem mají své kouzlo :) Moc se mi líbí ten věnec a ty ozdoby ve formě chaloupek, povedené!

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši,
    ďkaujem za krásnu večernú prechádzku :-)
    Nazdobené máš krásne a veniec sa mi veľmi páči.
    Pekný adventný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Dáši, moc krásně máš nazdobeno. Večerní fotky města jsou úžasné. Pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásně nazdobeno))) Miluji večerní fotky. Dlouho jsem se večer s foťákem netoulala. Včera jsme s Loli vyrazily na výpravu za kouzelným mikulášským kamínkem a f. jsem zapomněla doma. O to víc jsem si to možná užila)))

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, Dáši. Jak horšovskotýnské uličky - já znám Horšák jen za světla, tak Tvé vánoční zdobení. Já se do něj pustím pořádně až zítra. Zatím mám venku jen něco, co se mi zrovna hodilo na focení dětiček ve školce. Zítra musím udělat konečně věnce na vrata, dveře a na stůl. A začít zdobit barák. A také musím doladit túje, u kterých chci letos udělat takové vánoční rychlofocení. Doufám, že nebude pořád ta hnusná mlha.
    Měj se krásně, a přeji pěkný advent. Sabi

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, tajemná procházka, nikde ani živáčka, skoro bych se bála. Ale fotky stojí zato. Moc se mi líbí výzdoba, pravé kouzlo Vánoc. Taky chaloupky na věnci jsou moc hezké, loňská klasika taky neurazí. Je to těžké rozhodování ;-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné večerní fotky, jsi moc šikovná, a to nejen jako fotografka, ale i aranžérka. Výzdobu máte moc pěknou, jenom nevím, jestli vyrazíš na těch připravených saních. Snad se nějakého sněhu také dočkáme. MOc zdravím, opatruj se ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  9. Dášo, město vypadá už tak adventně, večer je úplně jiná nálada. Nazdobeno máš moc pěkně. Já jsem už taky začala a i perníčky dopekla.
    Klidný advent. Jitka

    OdpovědětVymazat
  10. Dáši, fotky z Horšovského Týna mají úžasnou atmosféru a díky barvě pohled na ně hřeje. 👍
    Adventní výzdobu máš moc hezkou.
    Něj klidné dny

    OdpovědětVymazat
  11. Máte to krásně nazdobené.Fotky nafocené večer,jsou moc pěkné,vše vypadá úplně jinak než ve dne.Přeju hezké adventní dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná večerní procházka i vánoční výzdoba.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  13. Taková večerní procházka krásně vyčistí myšlení. A pak se třeba i dříve usne. Pěkně sis to vyzdobila. Radost pohledět.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná večerní procházka, uličky mají úžasnou atmosféru.
    Moc se mi líbí věneček i stromek, hezky jsi je nazdobila.
    Přeji hezký začátek adventu.

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, nádherné fotky. Jak ty večerní z HT, tak ty od vás.
    S tou rezervací se nám to už taky stalo, teď vše ověřujeme přímo v hotelu.
    Věnec máš moc krásný!
    Přeji pokud možno příjemnou první adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná procházka osvícenými uličkami. Výzdobu venku máš moc pěknou. Který věnec je hezčí ?
    Oba jsou moc pěkné, každy podle svého.
    Pohodovou první adventní neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, večerní fotky jsou fakt kouzelné. Skoro jsem čekala, jestli na mne z nějaké nevykoukne postava ponocného :) Taková poetika :)
    Věnec je překrásný, líbil se mi moc i ten původní :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  18. Ty fotky mají krásnou atmosféru, takovou krásně uklidňující. Výzdoba je super. Musím si postupně nastavit časovací zásuvky aby ve čtyři všechno sepnulo a svítilo... to je vždycky velkej boj :-D

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, moc hezké fotky. Ty z Horšovského Týna mají krásnou romantickou atmosféru...
    Hezkou adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné večerní fotografie, už se těším na ty další. M.

    OdpovědětVymazat
  21. Dáši, krásné fotky a povedené zdobení. Nejvíc se mi líbí stromeček. Příjemné adventní dny. P.

    OdpovědětVymazat
  22. Dášo,to jsou nádherné večerní fotografie.Mám takovou večerní atmosféru ráda.
    Doma to máš krásně nazdobené.
    Měj hezký adventní čas

    OdpovědětVymazat
  23. nádherná večerní procházka,Sv.

    OdpovědětVymazat
  24. Dáši, jedním slova nádhera ke kochání. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  25. Krásné adventní fotografie. Hezký nazdobený stromek. Věnce se mi líbí oba dva. A fotografie vylidněného města s vánoční atmosférou jsou skutečně úžasné. Krásný advent

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj Dášo,
    ty fotky z večerní procházky mají své kouzlo, moc se mi líbí. Taky mám ráda to žluté světlo a hlavně ty lampy. Měj se krásně, přeji pohodový adventní čas:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný advent a máš to doma kouzelné. Skutečně.
    Navíc procházka mi úžasně prospěla, atmosféra venku pod lampami je dokonalá.
    A duch vánoc tam s tebou také šel.

    OdpovědětVymazat
  28. Krása, atmosféra úžasná, my chodíme v prosinci na Vánoční procházku s přáteli a svařákem, ted už nám to snad s pitím na veřejnosti od dneška vyjde..

    OdpovědětVymazat
  29. Večerní toulání je krásné. :) A fotky z něj stejně tak!

    Listy snů I Listy pohybu

    OdpovědětVymazat
  30. Moc děkuji za procházku náměstím Tejna. Na několika fotkách vidím i dům, kde jsme bydleli. Sídlilo tam veterinární středisko a bydleli i veterinární lékaři. Když jsem tam byla naposledy, tak tam ještě jeden veterinář bydlel, ale paní nám říkala, že je to nějak nahnuté s prodejem domu, tak neví, zda tam budou moci zůstat. Moc pěkná výzdoba domu. .

    OdpovědětVymazat