čtvrtek 12. listopadu 2020

Kaplička z Bobulí

  ... a větrný mlýn Vrbice ...
Tak toto byly naše dvě poslední zastávky na jižní Moravě, 
které jsem absolvovala s kolegyní na cestě domů z U.Brodu.
Díky ní jsem viděla místa, na která bych se sama asi nevydala, 
buď proto, že jsou trošku mimo trasu,  anebo jsem o nich neměla ani tušení.
Zastavení u kapličky na Hradišťku bylo promne velkým a milým překvapením.
A což teprve prohlídka sklípků ve Vrbici. Tam se nám také moc líbilo.
Díky jedné paní jsme zjistily, že kousek od sklípků stojí větrný mlýn 
a to bylo velké překvapení pro nás pro obě.
Pojďte tedy do kraje vína nakouknout s námi.















Od mlýna ve Vrbici jsem se zastavily ještě na pumpě na kávičku 
a pak už jsme každá pokračovala svým směrem k domovu.
Nyní nevyjíždíme a čekáme, až otevřou obchody. :o(

Už aby to bylo! 
Blíží se Vánoce a malé obchůdky jsou zavřené, 
zato v některých řetězcích bývá hlava na hlavě.
(Ale to tu řešit nechci)

Přeji Vám klidné dny 
ať už chodíte do práce, nebo jste nuceně doma. 
Musíme to vydržet a věřit, že bude líp.
Dáša F.





29 komentářů:

  1. Ahoj,
    podle fotek to vypadá fakt dobře. Já jsem teď pořád doma a chybí mi výlety. Už se ale těším na Vánoce, rozhodla jsem se, že začnu dělat výzdobu už na konci listopadu, abych si to aspoň užila... Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Dášo,všechno jsou to zajímavé stavby,ale kaplička je kouzelná a na pěkném místě.
    Musím si na zimu zase vymyslet něco zajímavého,kam cestovat.Sníh u nás určitě nebude.
    Západ slunce je nádherný.
    Měj hezký pátek a pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, potěšila jsem se tvým malým výletem. V těchto místech jsem nikdy nebyla a tak jsem ráda, že vím kam mohu své kroky příště směřovat. Přeji ti pohodové dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Dášenko, to jsi mi připomněla dovolenou v Kobylí, Hody v Bořeticích a výlet k těmto sklípkům, ale je to už drahně let.Krásně jsi nafotila západ slunce.
    Ohledně covidu: volala mi sestra, že v pondělí byla na výtěru a večer jí přišla smska, že je negativní, to bylo zadarmo, týden předtím měla bolesti, ale ne horečky, dnes šla na placený výtěr a teď večer jí přišla zpráva, že má covid! tak jsem z toho jelen.
    Buď opatrná. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. U nás je tolik krásných míst, o kterých nemáme ani tušení.

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, moc krásná místa. Díky za další reportáž z tvých cest. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, pro mnoho lidí je teď situace velmi těžká, bojím se, že i likvidační!
    Nadechla ses na moc krásných místech - u té kaple jsem byla před lety, vyvezl nás tam vinař pan Kubík, v ruce jsme měli sklenku slámového vína a on vyprávěl o tom, co vidíme. Úžasný zážitek!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, u kapličky jsme byli několikrát. Překrásné místo. A pěkná vyhlídka :)
    Ve Vrbicích nebo ve Vrbici? Je to ta Vrbice nebo jsou to ty Vrbice :o) No, nevím..... Ale ať tak či tak, sklípky nemají chybu. Jeden jsme navštívili i uvnitř, překvapila mně rozloha. Do jaké hloubky se sklípek vinul.
    Díky za připomenutí těch hezkých chvil.
    Dášo, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Ó, utěšená vinařská krajina! A ta kaplička je taková ikonická moravská stavba, díky Bobulím asi nejznámější. Mít takový sklípek.... to by byl sen! ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. jezdíme tu několikrát do roka, prostě nádhera, Sv.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbí ta kaplička :) Ráda jsem se podívala.
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  12. Moravu mám moc ráda. Pásy vinic na mě působí přímobožsky. U kapličky jsem ale nikdy nebyla.
    Západ slunce famózní!!!!
    Hezké dny. Užívej toho, že jsi doma. Však ono nic nikomu neuteče!!!
    Danča

    OdpovědětVymazat
  13. Jižní Morava má svoje kouzlo a vinné sklípky to kouzlo mají rozhodně. Krásné fotky, díky za ně. Přeji hezký víkend ☺

    OdpovědětVymazat
  14. To je ale parádní západ slunce.
    Přiznám se, já jsem ho neviděla mnoho dní, tudíž by mne potěšil v jakékoliv denní fázi.
    Moravu mám pod kůží i díky rodnému listu, který je tam datován, čas mne hodil jinam, ale vždy když tam dorazím, cítím tu příslušnost.
    A tvoje fotky mne potěšily, jsou příjemné, stylové a vůbec by mi nevadilo zasednout a polaskat skleničku něčeho dobrého ..

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, kapilička je krásná a ty sklípky a mlýn taky. A západ slunce nemá chybu. Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  16. Daso, opet dokonale misto na dokonalych fotkach. Zapad slunce tresinka na dortu. Mej klidny vecer i vikend. M.

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, moc pěkný výlet v krásném místě. Ta kaplička je opravdu velmi pěkná její okolí. Čekala jsem sklípky bílé s malovanými ornamenty a květy jak je na Jižní Moravě typické, proto mě tyto kamenné velmi překvapily. Jsou luxusní. Větrný mlýn také nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkný kraj; cíl mnoha výletů. Přeji poklidný víkend.

    OdpovědětVymazat
  19. Dášo, už dlouho plánuji výlet do tohoto mého rodného kraje. U nás je teď spousta pozitivních případů a nechci rozvážet "dary" po republice. Tak jen doufám, že už bude brzy líp.
    Hezkou sobotu JItka

    OdpovědětVymazat
  20. Na moc krásná místa jste se podívaly a já se pokochala Tvými fotkami.
    Pěknou neděli, Dáši!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  21. U kapličky jsme nebyli, ale Vrbice jsou úžasné, tam se může člověk pořád vracet

    OdpovědětVymazat
  22. That place look amazing and architecture is so beautiful. But that sky look gorgeous. Thank you for sharing.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/peter-thomas-roth-rose-stem-cell-bio.html

    OdpovědětVymazat
  23. Tvé výlety jsou pohlazení po duši, potěcha pro oko v teple domova. Díky.J.

    OdpovědětVymazat
  24. Dášo,to jsou tak zajímavá místa, díky za zprostředkování. Jsou to nevšední zážitky.
    ;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Dáši, to jsou krásné fotky, ze kterých je cítit pohoda a klid. 👍 Morava, vinohrady,🍷 a co si víc přát ... A ty západy slunce, s hořící oblohou, jsou parádní.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  26. Kaplička na mě působí dojmem, jako by to ani nebylo od nás, ale to bude tím, že tento kraj vůbec neznám. Půvabná místa jste prošly a projely. A tak krásný západ slunce jsem už dlouho neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Dáši, nádherné fotky ... opravdu moc hezké místo! Přeji Ti krásné podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  28. Kaplička je moc hezká, ale západ slunce je nááádherný

    OdpovědětVymazat
  29. Dáší, kaplička mi učarovala, když jsme tam byli. Děkuji za připomenutí. To samé platí s Pálavou, krajem vinic. Zamilovala jsem se do ní, nebo se znovu rozvzpomenula... Je to kraj mému srdci nejbližší. Nejde to úplně vysvětlit, ale cítím to tak.
    Prima dny
    K.

    OdpovědětVymazat