čtvrtek 26. listopadu 2020

Moc to bolí

 ... a slzy tečou ...
Na chvíli jsem se odmlčela ...
Minulý týden nás, po krátké nemoci, navždy opustil někdo hodně blízký z rodiny.
Kdo zažil, ví, jak je to těžké.
Když to slýcháme v televizi, je to jiné, než když se nás to osobně dotýká.
Ani nevím, co psát. 
Od pondělí už zase pracovně cestuji a to mi hodně pomáhá se odreagovat.
Tak dnes jen pár namrzlých fotek.









Dávejte na sebe moc pozor a opatrujte se.
A řekněte všem svým blízkým, jak moc  je máte rádi a jak vám na nich záleží.
Může přijít chvíle, kdy už to nestihnete.
Dáša F.


33 komentářů:

  1. Dášo, tady jsou všechna slova útěchy marná. Ale drž se. Ať Ti focení dělá radost. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, posílám ti sílu to ustát a věř mi, čas od času se to stane každému, je to moc těžké období, kterým se musíte prosmutnit, ale nikdo vám nevezme hezké vzpomínky na tu blízkou osůbku.
    Držte se. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáši, to je mi moc líto.
    Přeju hodně sil.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, to jsou smutné okamžiky a projde si jimi v určitém období každý z nás. Upřímnou soustrast, ať bolest v srdci polehounku přebolí a překlopí se do krásných vzpomínek. To ti Dášo moc přeji.
    Také se prosím opatruj, hlavně na tvých cestách.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi to líto. Osud nám bohužel někdy přichystá i tyhle nepříjemné chvíle.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo,je mi to moc líto.
    Tvé fotografie s námrazou jsou nádherné.
    Dávej na sebe pozor

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, to je mi líto. Přeji ti hodně síly a drž se.
    I ty na sebe dávej pozor. Hlavně na cestách, jsou mlhy, námrazy, hodně to klouže.

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, upřímnou soustrast. Je to smutné.

    OdpovědětVymazat
  9. Snad Ti Tvé fotky dodají trochu útěchy, jsou opravdu krásné...

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, upřímnou soustrast i ode mne. Tady trochu pomůže asi jen čas, který ránu trochu zacelí, byť zůstane.
    Fotky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Dášo,
    upřímnou soustrast. Doufám, že časem se budeš cítit lépe. Fotky jsou opravdu nádherné....
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Dášo, drž se. Dobře vím, jak to bolí!
    Na dálku objímám, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Když zemře někdo hodně blízký, bolí to.Ale čas rány hojí.Cítím s Tebou, Dáši !
    Opatruj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  14. Jak mi maminka chybí, jsem na druhou stranu ráda, že se ani jedni rodiče nedožily téhle doby. Člověk by měl dvojnásobný strach. A co se týče dalších příbuzných. Ti už také nejsou, jen manželova sestra, a ta je s mužem zahrabaná na vsi, nikam nechodí, jsou jen doma, takže tam se o ně nemusí muž tak bát jako kdyby ještě dělali v Praze. Ale chápu to, je to smutné a bolavé....

    OdpovědětVymazat
  15. Dáška,
    je mi to veľmi ľúto... drž sa a opatruj sa. Posielam aspoň na diaľku objatie :)
    Fotky sá krásne, ako vždy.
    Pá,
    A.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo, moc mě to mrzí, upřímnou soustrast.
    Drž se, Petra

    OdpovědětVymazat
  17. Je to blbá doba ... upřímnou soustrast a hodně sil.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Někdy nám život přinese i těžké chvíle. upřímnou soustrast. Dášo, přeji hodně sil do dalších dní, držte se ...

    OdpovědětVymazat
  19. Vím jak to bolí, slzy už netečou každý den, ale mamka každý den chybí. Drž se, je mi to líto a buď opatrná na tvých cestách. J.

    OdpovědětVymazat
  20. Dáši, je mi to líto. Upřímnou soustrast. Opatruj se. Fotografie jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  21. Dášo, je mi to moc líto, vím jak taková ztráta bolí. Upřímnou soustrast a přeji hodně sil.

    OdpovědětVymazat
  22. Dáší, někdy slova útěchy nestačí, tak moc je to silné... Posílám velké objetí, myslím na vás ♥. Jedno vím jistě, časem bude líp. Drž se, držte se.
    Fotečky hladí. Děkujeme.
    K.

    OdpovědětVymazat
  23. Dáši, znám to a žádná slova útěchy nepomohou. Pomůže jen čas. Drž se a moc krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  24. Upřímnou soustrast a jak píše Marta, jen čas pomůže.

    OdpovědětVymazat
  25. Nejsmutnější chvilky života....Dáši, držte se.

    OdpovědětVymazat
  26. Dášo, smutné psaní. Těžko se hledají slova a hodně jich tu už bylo napsaných.
    A tak snad jen text téhle písničky: Dělání, dělání všechny smutky zahání... A něco na tom je.

    OdpovědětVymazat
  27. To je mi moc líto, Dáši. Drž se! Fotky máš nádherné, jako vždy. Já se ještě v takové námraze s foťákem do přírody nedostala.
    Sabi

    OdpovědětVymazat
  28. Marcela Nordic Passion29. listopadu 2020 v 17:11

    Daso, je mi to moc líto. Je to přesně tak. Dokud se nás to přímo netýká, nedovedeme si mnohé věci představit.... M.

    OdpovědětVymazat
  29. krásné fotky, přeji hodně sil,Sv.

    OdpovědětVymazat
  30. Krásné fotky. Odchod blízkého zasáhne každého. Tak hodně sil. O Vánocích je to vždy snad ještě těžší.

    OdpovědětVymazat
  31. Dáši, upřímnou soustrast. Je to moc smutné. Krásné mrazivé fotečky♥

    OdpovědětVymazat