čtvrtek 1. dubna 2021

Vaše nebeské focení

 ... aneb výzva 3x3 ...



Krásný slunečný den vám přeji.
Když mne napadla tato výzva, přišlo mi, že bude jednoduchá 
a zvládne ji každý, kdo bude chtít.
Nečekala jsem, že většinu času bude nebe zamračené, šedivé, 
bez sluníčka a tak nebude téměř co fotit.
První týden výzvy byl hodně náročný a protože jsem svůj příspěvek 
chtěla zveřejnit hned první možný den, nemám na nebi žádné azuro.
To se povedlo Vám, které si počkaly a fotily později. 
A i když to nebylo jednoduché, výzvu jste všechny zvládly na výbornou.
Moc mne potěšily vaše pohledy k nebi. 
Bylo vidět, jak je nebe proměnlivé a na každé fotografii je jedinečné. 
Ať se jednalo o východy či západy slunce, o zamračené nebe před bouřkou (sněhovou),
nebo když se ukázali beránci na azurově modré obloze.
Každá vaše fotka má nádhernou atmosféru.
V jednom příspěvku jsem si přečetla i krásnou myšlenku: Když zvedneš hlavu,
díváš se přímo do nekonečna. Tak schválně, četli jste ji také? 
Pokud ne, nabízím seznam všech vložených příspěvků, podle toho,
 jak jste se přihlašovaly a tuto větu v nich můžete dohledat.
Tak nakoukněte na Vaše nebeské fotky.

3. Swetla:

8. Blondýna:

14. Výlety a procházky: 

16. Obyčejné radosti života


23. Chudobka:


Prostě pohled k nebi se nikdy neokouká.

Děkuji všem za účast a snad jste si výzvu užily jako já.
Také chci poděkovat za komentáře nejen k mému příspěvku, 
ale i k ostatním zveřejněným výzvám.

Přeji Vám krásné velikonoční svátky, ... a hlavu vzhůru. :o)
Dáša F.


PS: Kdo nestihl výzvu vložit, odkaz doplním po zveřejnění.


21 komentářů:

  1. Dášenko, marně se tu hledám. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, omlouvám se, jela jsem podle přihlášení v komentářích a ty jsi v tu dobu psala, že jsi mimo soutěž. Pak už jsem nepátrala. Ale už si příspěvek vybavuji a vše je napraveno. D.

      Vymazat
    2. Dášenko, to je v pohodě a nic by se nestalo, opravdu jsem původně myslela, že to nestihnu a nakonec jsem dala příspěvky dva, jeden odpolední a pak s měsícem večerní, to jsem ale šplhna. Ať se ti, Dáši, i nadále daří a buďte s Mírou zdrávi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Dáši, především bych ti chtěla za výzvu poděkovat a také všem, kdož našli čas a nafotili cokoli k tématu, moc jsem si to užila a ráda se na fotky zúčastněných podívám. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, také mne vaše výzvy bavily a užívala jsem si každý mráček. Bylo super pozorovat, jak je obloha pokaždé jinak vybarvená. Prostě nebeská podívaná ze všech koutů naší krásné zemičky.
      Přeji krásný zelený čtvrtek D.

      Vymazat
  3. Dášo, moc ráda bych Ti poděkovala za tuto výzvu.🌹🌹🌹
    Díky té loňské jsem měla možnost poznat spoustu prima blogů. Byla jsem na blogspotu nováčkem, znala jsem tu jen pár lidí z předchozího blogu. Pro mně to bylo otevření dveří s pokynem "Vejdi dál".
    Některé příspěvky už jsem viděla, na ty další se moc těším.
    Měj hezké dny a klidné a pohodové Velikonoce. 🍀🥚

    OdpovědětVymazat
  4. Dášo, ještě jednou Ti děkuji za úžasnou výzvu. Moc ráda jsem se zúčastnila. A také jsem si prohlédla všechny příspěvky zúčastněných a že nás bylo. A obdivovala jsem spoustu krásných fotografií. A v neposlední řadě jsem poznala další blogy.
    Měj pohodové sváteční dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Dáši moc děkuji za tuto výzvu. zase se podívám na nové, zajímavé blogy, které jsem neznala a to je také veliké plus. Přeji Ti krásné Velikonoce a hlavně zdraví celé rodině.

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, byla to hezká výzva, díky za nápad. A měla i hodně dobrý ohlas, bych řekla - skoro třicítka účastníků, to už je nějaký počet :)
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, moc ti děkuji za ten nápad a organizaci. Všechna nebe jsem neviděla, odkazy se hodí, ráda nakouknu.
    Přeji hezký večer i hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Dášo, výzvy jsem se nezúčastnila, ale moc ráda jsem se na fotky zúčastněných podívala a prohlédnu si zbývající podle Tvého soupisu. Děkuju Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Dášo,
    tento projekt se opravdu povedl, omrkla jsem fotky na téměř všech stránkách:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné zábery z oblohy, krása. Rada si pozriem aj ostatné...

    OdpovědětVymazat
  11. všechny fotky jsou moc hezké,Sv.

    OdpovědětVymazat
  12. Holky, krása, právě pod takovým nebeským divadlem sedím. Milionkrát jsem nebe fotila, zapsala do paměti, přesto, nebo právě proto nejsem na seznamu...neumím fotit na požádání, nebo není ten pravý čas i pro mě, asi...
    O to raději jsem se koukla vaším pohledem.
    Daši děkuji za nápad.

    OdpovědětVymazat
  13. Teda, to koukám, kolik lidí se zúčastnilo výzvy. Některé jsem už viděla, na některé se podívám. Všechny mají něco do sebe a jsou kouzelné svým způsobem. Moc se mi líbí i "hlavu vzhůru". Krásné dny

    OdpovědětVymazat
  14. Dáši, koukám na tu velkou účast. Většinu jsem asi viděla, ale projedu si i ostatní. Děkuji ti za výzvu a měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  15. Dášo, to byl dobrý nápad s výzvou " hlavu vzhůru ". To teď asi potřebujeme všichni. I když jsme se tentokrát neúčastnila, potěšilo mne hodně krásných příspěvků. Tolik skvělých fotografií. Přeji pokojné Velikonoce a hlavě ve zdraví. M.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášo dík, byla to krásná zábava. J.

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, moc děkuju za skvělý nápad a zorganizování soutěže. Muselo ti to dát spoustu práce vše dát dohromady. Procházím si postupně fotky všech zúčastněných. Bojuju s časem, tak každý den kousek za odměnu. Děkuju moc!

    OdpovědětVymazat
  18. Díky za ten seznam. Blogy jsou pěkně pohromadě a můžu procházet jeden za druhým bez hledání. Sice se na to vrhnu až není, ale to nevadí, fotky my nikam neutečou. 🙂

    OdpovědětVymazat