čtvrtek 8. dubna 2021

Plakáty a rámečky

 ... z Poster Store ...
Před několika dny jsem dostala nabídku od společnosti Poster Store vyzkoušet jejich produkty. Společnost nabízí nejen široký výběr plakátů v různých kategoriích, 
ale i spoustu druhů rámů.
Nahlédla jsem na jejich stránky a během chvíle jsem věděla, že nabídku využiji.
Nejvíc mne zaujaly plakáty z kategorie příroda
Ovšem vybrat ty, které by se nejvíc hodily k nám domů, byl pěkný oříšek. 
V této kategorii totiž můžete vybírat téměř ze sedmi set motivů.
Seděla jsem u toho snad tři dny a stále přehazovala zboží vložené do košíku, 
dokud jsem si nebyla jistá, že vybrané plakáty a jejich velikosti jsou ty správné. 
U rámečků jsem měla jasno na první dobrou.
Protože máme rádi přírodní dřevo, vybrala jsem si rámy dubové.
Pro ty, co nevědí, jak plakáty k sobě nakombinovat najdete na stránkách i Zeď inspirace
kde se můžete podívat, jak uspořádat různé styly a velikosti.
Nyní Vás zvu nakouknout na "naši zeď " v obývacím pokoji. :o)

 











Když jsem v pracovně vkládala plakáty do rámečků, zjistila jsem, že se mi hodí i sem.
Takže nejdřív jsem je nafotila zde, pak až v obýváku.
Tak pojďte nahlédnout ještě do pracovny. :o)
Focení byl ale pěkný oříšek, vše se v obrazech zrcadlilo, jak okna, tak jiné dekorace, tak i já.
U většiny fotek jsem klečela na kolenou, abych nebyla vidět.  
A okna jsem musela přistínit, aby nebyly vidět odlesky, takže je v pracovně trochu tma.
 No, nejsem profík, ale zkušenost dobrá. :o)









Pokud se Vám plakáty líbí a chtěli by jste si udělat radost, 
anebo plakát někomu věnovat jako dárek, 
mám pro Vás slevu 35% na nákup plakátů v obchodě Poster Store.
(Neplatí pro kategorii Kolekce umělců, ani na rámečky a nelze kombinovat 
s jinými slevovými kampaněmi.)

Zde je slevový kód platný do 8.5.2021:
dasaf35
Věřím, že si ze široké nabídky určitě vyberete a pokud nejste nerozhodní jako já, 
tak Vám to možná nebude trvat ani tak dlouho.

Mějte fajn dny
 a snad už se brzy oteplí.
Dáša F.


30 komentářů:

  1. Vybrala si krásné motivy Dášo a i rámečky dubové se mi moc líbí. Do obchodu ráda nahlédnu.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý výběr jak rámečků tak obrázků. Moc se mi to líbí. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné....já sama dlouho přemýšlím nad obrázky do obýváku. Mám projitých mnoho webovek a pořád se nemůžu rozhodnou....

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí. Jen já už nemám v obýváku už místo, protože tu mám obrazy od švagra a vnučky a také rodinné fotografie na plátně. Ale vypdá to krásně, to je fakt. Měj se moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, vkusné. Do obchodu nakouknu.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Dášo, vybrala jsi krásné obrázky a líbí se mi i barva rámečků. Já bych je bohužel neměla kam pověsit, protože u nás jsou na zdech vitríny s panenkami. I když něco mě napadlo, mohla bych vyměnit obrázek, který u nás visí snad 40 let.
    Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Dášo, krásné. Já už bych taky neměla kam dát. Mám v rodině malíře a pak taky něco od vnoučat. Ale ráda jsem se pokochala.

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši,
    pekná spolupráca a ešte krajšie obrázky :-)
    Ja preferujem biele rámy na obrazoch...
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou moc krásné, Dášo a věřím, že výběr nebyl jednoduchý.
    Ty růžové - fakt nádhera! Moc jim to u vás sluší!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Dášo, taky řeším nějaká obrázky do práce i domů, tak se ráda podívám. Díky za tip. Tvůj výběr se mně líbí.
    Měj se krásně. Jitka

    OdpovědětVymazat
  11. Dášo, tak ty růžové, ty jsou pro mě top. Fakt mooooc pěkné! Kouknu do jejich nabídky :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  12. Dřevěné rámečky mám také ráda a tobě se podařilo skvěle vybrat. Jak rámečky, tak obrázky, je to fakt super ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši, plakáty jsou krásné. 👍👍👍 Asi bych měla stejný problém, protože bych nevěděla, jaký si vybrat. Druhým problémem je nedostatek volných míst na zdech. Takže se kochám tou krásnou alespoň u tebe. 😃
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou moc krásné plakáty a krásně jsi je doma naaranžovala.Já mám stěny plné.Když byla vnoučata malá pořád jsem je fotila,ty nejhezčí vytiskla a zarámovala a už je asi nikdy nesundám.V obývacím pokoji mám svoji fotky krajinek.Stránky si opíšu pro dceru,ta má takové obrázky ráda.
    Dášo,měj hezkývečer

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadají suprově. Vybrala jsi dobře, obrázky se ti v obýváku krásné vyjímají! Možná mrknu na nabídku.

    OdpovědětVymazat
  16. Dášenko, je vidět, že jsi výběru věnovala čas a je to krásné, vkusné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  17. Dášo, krásné plakáty. Mě by se nejvíc líbily ty růžovky, máme obývák do bílo-šedo-starorůžové barvy. Na zdech nemám volno, ale na nabídku se určitě kouknu. Byl by to i hezký dárek. Děkuji. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné, vkusné, zajímavé!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Moc hezky vybrané a zkombinované. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  20. Daso, mam podobnou zkusenost, byla jsem moc spokojena, produkty jsou to kvalitni. Hezky jsi si vybrala. At delaji radost. M.

    OdpovědětVymazat
  21. Ty jsou opravdu úžasné. Taková krása musí rozzářit každý domov, já si taky ráda kupuju obrázky na zeď, u mě vedou kaktusy, miluju je i v obrázkové formě :D

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné motivy. Určitě jim to u vás bude moc slušet. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Jsou krásné, jenže v malém bytě je není kam věšet

    OdpovědětVymazat
  24. Dáši, vybrala jsi moc hezky. Pěkné motivy, takové pozitivní. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  25. Dášo, umím si představit to vybírání. Ale je to paráda a hezky nafocené.
    Měj se hezky. Hanka

    OdpovědětVymazat
  26. Moc hezké. Jen mě tak napadlo, že některé fotky, které jsem tu viděla od tebe, by si také zasloužily rámeček a být někde vystavené.

    OdpovědětVymazat
  27. Tvůj výběr se mi moc líbí, ale máme to podobné jako Jaruška. Neměla jsem ani kam dát obrazy po rodičích. Navíc mám velmi kreativní vnučku, která nádherně maluje a používá různé techniky a obrázky občas dostanu k nějaké příležitosti. Vidím, že také preferuješ bílou barvu zdí. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  28. Rámečky není nikdy dost. Já miluju po bytě když je hodně fotografií, přijde mi to takový útulný a rodinný. Takže rámečky já kupuji dost často. A teda výběr se ti rozhodně moc povedl. Vypadá to moc hezky a hlavně opět krásně vyfocené. Nemá to chybu ♥

    OdpovědětVymazat
  29. Dáši, moc hezky jsi si vybrala a s rámečky dostaly fotografie hned jiné kouzlo. Určitě se podívám a možná i nakoupím. Děkuji ti za slevu. Měj hezké dny.
    Iva

    OdpovědětVymazat